KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 20 April 2015

MAYAT DI BALUT DENGAN CADAR DITEMUI BERHAMPIRAN TASIK



Lagi kes mayat berbalut cadar dan ditinggalkan di tepi jalan. Kali ini kejadian berlaku di Jalan Jingga U9/39, Seksyen U9, awal pagi tadi di mana mayat seorang lelaki ditemui berbungkus berhampiran tasik di situ.

Dalam kejadian kira-kira jam 7.18 pagi itu, mayat yang lengkap berpakaian, ditemui di bahu jalan belakang Taman Cahaya SPK.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Mohd Adnan Abdullah berkata, mangsa ditemui dalam keadaan berbungkus dengan kain cadar dan berikat.

“Mangsa ditemui dengan dibalut dengan lain cadar berwarna putih biru dan diikat dengan tali berwarna hijau dan putih.

“Siasatan awal mendapati mangsa dipercayai dibuang di tepi jalan,” katanya.

Menurutnya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah untuk bedah siasat.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

12 comments:

  1. KENAPA WAN AZIZAH TAKUT BAYANG - BAYANG SENDIRI!!!

    Huh! Memang patut sangat la dia ni tak dapat jadi Menteri Besar Selangor sebelum ini. Nama je Presiden PKR, tapi nak buat keputusan sendiri pun takut. Macam mana dia boleh jadi pemimpin?

    Setakat mengharapkan nama suami untuk jadi wakil rakyat, baik tak payah. Buang masa je angkat orang macm tu. Memang sah - sah dia takkan mampu buat kerja untuk menjaga kebajikan rakyat.

    Patut la dia mudah sangat kena tikam dari belakang dan dikhianati oleh Timbalan Presiden sendiri. Kelemahan dia menjadi pemimpin itu yang menjadi punca keGAGALan parti dia sendiri.


    Sekarang, bila orang tanya pasal calon di Permatang Pauh, dia sendiri pulak yang takut - takut nak umum. Sebab apa? Sebab dia takut tembelang dia akan pecah. Nanti, habis satu Malaysia tau.

    Hakikatnya, Si Wan Azizah tu tak perlu takut dengan bayang - bayang dia sendiri. Semua orang dah tahu dah agenda kaum kerabat dia di Permatang Pauh. Buat apa dia nak main sembunyi - sembunyi lagi?

    Realitinya, dikalangan puak - puak PKR tu sendiri pun mahu dia menjadi calon bagi kawasan Parlimen Permatang Pauh tu. Kalau bukan dia, siapa lagi yang layak untuk gantikan Si Ketua Penipu tu?

    Takkan pulak dia nak bagi laluan kepada penyokong - penyokong Kartel Azmin Ali untuk merampas kerusi tersebut dan seterusnya menjahanamkan legasi yang ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu?

    Rasanya, Si Wan Azizah tu tidaklah sebodoh itu untuk melakukan tindakan sedemikian. Lagi pun, dia mesti memikirkan soal kepentingan Politik Peribadi serta kedudukan dia sendiri.

    Kalau dia tak bertanding di Permatang Pauh, maka selepas ini pasti dinasti Si Ketua Penipu tu dalam PKR akan hancur dan ditamatkan. Nak harapkan Si Nurul Izzah, lagi la tak boleh pakai.

    Dia menang pun sebab kerana menabur fitnah terhadap calon lawan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu. Jadi, apa kemampuan yang Si Nurul Izzah tu ada untuk mengekalkan legasi Si Ketua Penipu tu dalam PKR?

    Kesimpulannya, tak perlu la Si Wan Azizah tu nak main sembunyi - sembunyi dengan rakyat. Kalau ye pun dia takut pada bayang - bayang dia sendiri, jangan la jadi pemimpin MUNAFIK yang takut dengan Kebenaran pulak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome Macai Badut Negara (BN)

      Delete
  2. Rakan2 Keadilan,

    kami tidak perlukan undi Ahli Ahli PAS di Permatang Pauh. Dengan sokongan PASMA PKR akan menang Besar di Permatang Pauh.

    Diseru penyokong keadilan memboikot PAS secara total kerana PAS bersama TSKI di Selangor pada 2014.Semua kempen hanyalah memerlukan Support PASMA

    PAS boleh balik kampung tanam jagung.

    Dave,
    Member since 1999

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar, Azizah kao laki Bini pencen lah kalau sudah tidak bermaya lagi. Seorang yang tidak boleh rasa nadi orang bawahan elok sangat berhenti dariada menceburi bidang politik.

      Baik kao laki Bini jaga anak sulung kao tu. Hadir sesi sentuh anjing, pada masa yang sama memarahi ustaz yang menegur. Tapi lagi baik kao sumpah Nurul Izzah tu Jadi Batu.

      Saryanto Rudiman bin Wardano Jalilun
      Nibong Tebal
      Seberang Perai, Penang

      Delete
  3. ANNUAR LETAK JAWATAN


    Selepas kalah 3-1 kepada JDT malam tadi, Tan Sri Annuar Musa membayangkan akan meletakkan jawatan sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) jika semua ikhtiar dan usaha untuk membawa naik pasukan The Red Warrior (TRW) masih menemui jalan buntu.


    Beliau membayangkan hasrat itu menerusi status terbarunya dalam laman sosial facebook beliau hari ini, setelah menerima kecaman daripada penyokong TRW atas kekalahan teruk pasukan itu dan prestasi permainan yang buruk musim ini.

    "Saya baca semua komentar terutama yang kutuk sana sini. Saya tahu ultras cuba kutuk KAFA, pemain dan saya (juga) tidak terkecuali. Saya juga dengar suara untuk saya berhenti. Semua saya dengar dan redha.

    "Insya-Allah bila semua ikhtiar sudah diusahakan dan tidak berjaya, itu (letak jawatan) wajib kita lakukan. Tetapi buat masa ini, beberapa lagi usaha m

    ReplyDelete
  4. Banyaknya geng fitnah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekor aje
      tapi ulang kopi pes

      Delete
    2. itu cara dia carik makan part time
      kerja sepenuh masa jual babi

      Delete
  5. Sial betul anon copy phase benda yang sama tiap tiap hari ni...15:16 15:18 15:21 15:23....adalah orang yang sama.selang 2 3 kau post benda yg sama.bodoh! tak ada idea langsung...macai totok umno bangang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nallakaruppan yang juga merupakan kawan baik Anwar sejak 30 tahun lalu berkata bahawa selama beliau bersamanya sebelum ini, beliau melihat Anwar tidak teragak-agak untuk mengorbankan rakan baiknya sendiri demi cita-cita politiknya yang mahu berkuasa di Malaysia ini.

      Menurutnya lagi, selama beliau berkecimpung di dalam bidang politik, beliau melihat Anwar adalah antara pemimpin yang tidak pernah setia dalam persahabatan dan juga seorang yang lagaknya umpama pengarah filem dalam agenda politik yang dikejar beliau demu kekuasaan di negara ini.

      "Di antara rakan-rakannya, Anwar adalah seorang yang tidak setia. Dalam mencapai cita-cita politik dia tidak mengenali siapa kawan malah erti persahabatan juga sebenarnya tidak diketahuinya. Dia meletakkan dirinya sebagai pengarah sebuah filem dan memberi arahan dengan cemerlang namun sebenarnya dialah pelakon utama filem itu kerana kesudahannya adalah untuk memastikan cita-citanya tercapai," ujar Nalla yang juga merupakan Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP) di sini semalam.

      Nallakaruppan turut melahirkan rasa simpati terhadap apa yang menimpa Khalid Ibrahim kerana beliau tahu bahawa kemelut yang terjadi di Selangor ini adalah disebabkan oleh perangai jelek Anwar sendiri yang mahu menjadikan pemerintahan di Selangor sebagai pemerintahan bagi dinasti anak beranaknya saja.

      Delete
    2. Sekor aje babi yang menyondol kat sini
      Dia pakar copy paste
      babi jeff ulu bernam aje turr

      Delete
  6. 1. Mayat tanpa kepala dijumpai dalam belukar
    2. Mayat dikerat-kerat dijumpai di kawasan semak
    3. Nelayan jumpai mayat perut terburai
    4. Mayat dibungkus dalam selimut dijumpai dalam longkang
    5. Dua mayat berbungkus dijumpai

    Warga asing mengganas! Balasan tuhan kerana keadilan tidak ditegakkan. Adil ertinya meletakkan sesuatu pada tempatnya. Malaysia tidak perlukan warga asing, rakyatnya cukup untuk menggerakkan negara ini setiap rakyat boleh kerja mengikut kepandaian masing-masing. Hentikan bawa masuk warga asing. Hentikan pelacuran degree.hee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete