KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 20 April 2015

INILAH WAJAH PENGANGGUR YANG DITUDUH DIMAHKAMAH KERANA TIKAM BEKAS TUNANGNYA SEHINGGA MAUT MINGGU LEPAS.



Seorang penganggur dihadapkan ke Mahkamah Majistret di Kluang , Johor, pagi tadi atas tuduhan menikam bekas tunangnya sehingga maut di kawasan letak kereta sebuah pasar raya besar, di sini, minggu lalu.

Tertuduh, Muhammad Irshaduddin Khalis Nasurudin, 23, hanya mengangguk tanda faham terhadap pertuduhan dibacakan jurubahasa di hadapan Majistret Nuruhuda Yusof.

Laporan sebelum ini menyebut mangsa, Nursyafikah Ahmad Ismail, 20, meninggal dunia selepas ditikam di rusuk kiri dengan pisau oleh bekas tunangnya itu, 10 April lalu.

Dalam kejadian kira-kira 6 petang, mangsa sedang bekerja di pasar raya itu apabila dipercayai berlaku pertengkaran di antara Nursyafikah dengan suspek sebelum kepala Nursyafikah terhentak di sebuah motosikal akibat ditolak suspek.

Polis sebelum ini berkata, mangsa kemudian ditikam di rusuk kiri menggunakan pisau pemotong sayur.

19 comments:

  1. ANNUAR LETAK JAWATAN


    Selepas kalah 3-1 kepada JDT malam tadi, Tan Sri Annuar Musa membayangkan akan meletakkan jawatan sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) jika semua ikhtiar dan usaha untuk membawa naik pasukan The Red Warrior (TRW) masih menemui jalan buntu.


    Beliau membayangkan hasrat itu menerusi status terbarunya dalam laman sosial facebook beliau hari ini, setelah menerima kecaman daripada penyokong TRW atas kekalahan teruk pasukan itu dan prestasi permainan yang buruk musim ini.

    "Saya baca semua komentar terutama yang kutuk sana sini. Saya tahu ultras cuba kutuk KAFA, pemain dan saya (juga) tidak terkecuali. Saya juga dengar suara untuk saya berhenti. Semua saya dengar dan redha.

    "Insya-Allah bila semua ikhtiar sudah diusahakan dan tidak berjaya, itu (letak jawatan) wajib kita lakukan. Tetapi buat masa ini, beberapa lagi usaha m

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus pun dia letak jawatan. selepas Anwar ibraham di penjarakan bola sepak selangor meningkat prestasi tangga pertama. Jika anwar ibraham masih memakai jersi selangor itu . Merosat prestasi selangor itu. Kita bersyukur anwar ibraham di penjarakan dapat pasukan selangor meningkat pretasi nya. Anwar ibaraham patut contoh Annuar Musa lepas jawatan selepas Selepas kelatan kalah, anwar ibraham tak tahu malu mahu jawatan mb walaupun dia kalah pada pru 13 dulu

      Delete
    2. Welcome Macai Badut Negara (BN)

      Delete
  2. Letak je satu sel dgn anwar ibrahim. Baru dia serik nak tikam2 orang. Biar anwar tikam blkg mamat ni hari2

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul itu letak dia sama2 dengan anwar dapatlah dia jadi tunang anwar itu

      Delete
    2. Letak satu bilik dengan mak hang lagi baik.
      biar dia tikam belakang mak hang

      Delete
    3. Kah3 betul bro

      Delete
    4. Kah3 betul bro

      Delete
  3. Semakin bertambah jantan jantan melayu keparat termasuk jantan anon 15:26 15:32 (orang yg sama tu)...bapak atok abang aku terkecuali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelik macai tu bro. Balik2 Nuar. Macam dendam kesumat saje. Mungkin mangsa liwat yang sedang menderita sakit jiwa kut. Rase2nya najib pun tak mangaku macai ni. Dok berjuang ape ke benda dia ni tak faham kita.

      Delete
  4. Anwar, Azizah kao laki Bini pencen lah kalau sudah tidak bermaya lagi. Seorang yang tidak boleh rasa nadi orang bawahan elok sangat berhenti dariada menceburi bidang politik.

    Baik kao laki Bini jaga anak sulung kao tu. Hadir sesi sentuh anjing, pada masa yang sama memarahi ustaz yang menegur. Tapi lagi baik kao sumpah Nurul Izzah tu Jadi Batu.

    Saryanto Rudiman bin Wardano Jalilun
    Nibong Tebal
    Seberang Perai, Penang

    ReplyDelete
  5. Nallakaruppan yang juga merupakan kawan baik Anwar sejak 30 tahun lalu berkata bahawa selama beliau bersamanya sebelum ini, beliau melihat Anwar tidak teragak-agak untuk mengorbankan rakan baiknya sendiri demi cita-cita politiknya yang mahu berkuasa di Malaysia ini.

    Menurutnya lagi, selama beliau berkecimpung di dalam bidang politik, beliau melihat Anwar adalah antara pemimpin yang tidak pernah setia dalam persahabatan dan juga seorang yang lagaknya umpama pengarah filem dalam agenda politik yang dikejar beliau demu kekuasaan di negara ini.

    "Di antara rakan-rakannya, Anwar adalah seorang yang tidak setia. Dalam mencapai cita-cita politik dia tidak mengenali siapa kawan malah erti persahabatan juga sebenarnya tidak diketahuinya. Dia meletakkan dirinya sebagai pengarah sebuah filem dan memberi arahan dengan cemerlang namun sebenarnya dialah pelakon utama filem itu kerana kesudahannya adalah untuk memastikan cita-citanya tercapai," ujar Nalla yang juga merupakan Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP) di sini semalam.

    Nallakaruppan turut melahirkan rasa simpati terhadap apa yang menimpa Khalid Ibrahim kerana beliau tahu bahawa kemelut yang terjadi di Selangor ini adalah disebabkan oleh perangai jelek Anwar sendiri yang mahu menjadikan pemerintahan di Selangor sebagai pemerintahan bagi dinasti anak beranaknya saja.

    ReplyDelete
  6. Haniza Talha celaka kat mana???

    ReplyDelete
  7. Blog OmakKau dah jadi versi Tok Usin Ceroi (Betina). Buangkan sahaja lambang keadilan tu kerana kamu adalah proksi kepada blogger upahan UMNO dan PAS bagi menjatuhkan PKR dan PR secara terang-terangan. Di sinilah lambakkan kepada blogger lahanat dan haramjadah untuk menjatuhkan para pemimpin yang ingin membela masa hadapan bangsa dan anak-anak mereka. Semoga keturunan kamu semua diharamjadahkan oleh Najib sehingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha.ha.ha hidup kau tokonginsider itu ia

      Delete
  8. hancur PKR, hancur musuh2 Allah. Anwar nak membela nasib rakyat ke? menghabiskan duit rakyat Selangor blhlah

    ReplyDelete
  9. PATUT SI NAJIS TU DITANGKAP SAMA KERANA KES ALTANTHUYA TU.
    YG DITANGKAP SI PELAKUNNYA AJA..TAPI..SI DIRECTORNYA BOLEH GOYANG KAKI.

    INI TAK ADIL......

    ReplyDelete
  10. Directornya bukan najib tapi si BigBadak!...

    ReplyDelete
  11. Kes menyesal tak sudah. Tapi aku salut kat mamat ini walau pun berhadapan dengan tuduhan kes berat dan boleh dihukum mati tapi ia tetap seperti biasa. Beliau tidaklah macam separuh Melayu haprak termasuk menteri bila pergi mahkamah pakai kopiahlah pakai songkoklah dan yang teruk tak pernah pakai tudung pun nak bertudung jugak. Macam biawak betul Melayu-layu tu!!

    ReplyDelete