KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 22 April 2015

SETELAH GAMBAR JUBAH TERLAJAK JARANG MENJADI VIRAL ..... AKHIRNYA ALIFF SYUKRI TERLAJAK LARIS MOHON MAAF




Baru-baru ini foto pengasas produk kesihatan, Aliff Syukri memakai sepasang jubah jarang berwarna putih telah menjadi viral dan mengundang persepsi negatif pelayar laman sosial.

Aliff yang terkenal dengan tagline  ‘Terlajak Laris’ itu bertindak memadam foto yang mendedahkan bahagian bawah tubuhnya itu selepas menyedari ia dikutuk pelayar laman sosial.

Selepas memadam foto di akaun Instagram (IG) dan Facebook (FB), Aliff segera memohon maaf kepada para pengikutnya.

Menerusi tulisannya, Aliff mengaku tidak perasan foto yang dimuatnaik itu menampakkan jubah yang dipakainya menjadi jarang selepas terkena cahaya matahari.

Dia turut mengaku cuai kerana terlalu ghairah untuk mengemaskini IGnya, walaupun sedang sibuk ketika itu.

“Maafkan kekhilafan sebentar tadi..saya memang  tak perasan gambar yang di upload sebab terlalu busy saya main update sahaja..Gambar terlanjur tadi kelihatan seperti itu kerana pencahayaan harap semua tidak memperbesarkan perkara ini.."

17 comments:

  1. My Dear Omakkau...Harap padamkan gambar ini. Kita bantu tutup aib saudara kita...InsyaAllah Allah tutup aib kita pula.... sangka baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan sampai anwar nampak..

      Delete
    2. Najib tak boleh nampak puki model amoi..siap balik rumah lancaplah dia. Babi bangkai punya umno.

      Delete
  2. diharapkan supaya para pemakai jubah baik lelaki mahupun perempuan memahami adab memakai jubah...

    sepatutnya jubah yang kita pakai itu berfungsi sebagai pakaian luar sahaja seperti jaket, blazer dan sebagainya...

    dan bukannya itu lah satu-satunya pakaian yang kita pakai...

    ReplyDelete

  3. Itulah lut sinar---- kira ok untuk lelaki ---- ko untuk pompuan



    ReplyDelete
  4. Alahai nampak bona ekau bingai. Takkan tak tau yang tu kain dio jarang.

    ReplyDelete
  5. anuar tentu suka tengok lelaki yg memakai pakaian jarang yg menampakan jubur.heee

    ReplyDelete
  6. tak perasan tu jarang sangat....kena cahaya matahari

    copy paste LINK untuk menjana pendapatan sampingan sambil layari internet FREE http://WeeklyFixPay.com/?share=1497

    ReplyDelete
  7. SERBAN BESAR DAN JUBAH PANJANG TU WAYANG JE NAK MEMPENGARUHI MASYARAKAT.
    BUKAN TAU ADAT DAN ADAP. INILAH AKIBAT ISLAM DISALAH GUNAKAN UNTUK KEPENTINGAN DUNIAWI.

    ReplyDelete
  8. 14:32, dah Kau memang kaki skodeng..mesti mak ko sdng kencing pun ko skodeng jgak..kih..kih..ada gambo ker??Alaaa..upload la kasi kita tengok.. Kl de gambo bapak ko sedang pakciceng pun..masuk skali..he..he..

    ReplyDelete
  9. Padan muka pencacai..hah..hah..

    ReplyDelete
  10. Cara org UMNO pakai jubah mcmni laa. meh ber Jihad keluar dari UMNO. Parti perosak bangsa. Hari hari akhir saekor Najib.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Aaaayaaaaang nak lal..lal cikit!

      Delete
  12. Ni Ustaz dari parti politicsion mana ni!!!!! Pakai hijab tapi menampakkan Kemaluan-kemaluan? Berlaku kekilafan disini?..itu bukan issue!!! Takbur-riak.. Wallahualam..sendiri jawab....kekilafan berlaku dimana-mana jika tidak berhati-hati...juga kalau tuhan handak menampakan aib-aib kejabjekan.?..Laain Kali lepas solat amalkan doa allaahummastur auroooti was amin rau'atii waghfir lii dzunubi..insaallah anda dilindungi!!"

    ReplyDelete
  13. Saya pun xsokong umno.. tp cakap maki2 macam ni macam xpakai otakkk je anonymous anonymous sekalian. Ni namanya pakai emosi..

    ReplyDelete
  14. Ini bukan jubah. Ini namanya Gamis. Kemeja panjang yg biasanya disarong dari luar setelah memakai kemeja dan seluar panjang. Harap maklum perbezaan antara jubah dah gamis.

    ReplyDelete