Saturday 11 April 2015

BEBERAPA GAMBAR GADIS MAUT DI TIKAM BEKAS TUNANGNYA KERANA CEMBURU SUDAH BERTUNANG DENGAN LELAKI LAIN DAN BAKAL MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN TIDAK LAMA LAGI.



Seorang gadis meninggal dunia selepas ditikam di rusuk kiri dengan pisau oleh bekas tunangnya, di tempat letak kenderaan sebuah pasar raya, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Kluang ACP Mohd Roze Shaari berkata kejadian berlaku kira-kira pukul 6 petang ketika mangsa, Nursyafikah Ahmad Ismail, 20, sedang bekerja di pasar raya itu.

"Dipercayai berlaku pertengkaran antara Nursyafikah dan suspek yang berumur 20-an sebelum kepala Nursyafikah terhentak di sebuah motosikal akibat ditolak suspek serta kemudian ditikam di rusuk kiri menggunakan pisau pemotong sayur," katanya ketika dihubungi hari ini.

Mohd Roze berkata kejadian dipercayai bermotifkan cemburu apabila suspek tidak dapat menerima hakikat bahawa Nursyafikah yang merupakan kerani stor dan berasal dari Felda Ulu Dengar, di sini, telah bertunang dengan lelaki lain dan bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi.

Katanya polis menemukan pisau yang dipercayai digunakan dalam kes itu di tempat kejadian dan Nursyafikah meninggal dunia ketika mendapat rawatan di Hospital Enche' Besar Hajjah Khalsom, di sini.

"Polis sudah mengenal pasti suspek dan operasi memburunya sedang dilakukan," katanya.

14 comments:

  1. Innalillahi wa innailaihi rojiun. Allahummaghfirlaha wa harmha wa fiha wa' fu'anha. Setakat itu perjalanan hidup gadis ini di dunia. Yang membunuh akan menjalani hari-hari dan malam-malam yang panjang hingga hukuman setimpal dijatuhkan. Perbuatan kita sebagai hamba selalu mengikut pertimbangan akal. Akal berfungsi mengikut ilmu yang ada, pengalaman dilalui dan contoh-contoh yang dilihat. Selalu mengaji, selalu mencari ilmu agama, selalu berkawan dengan orang yang baik-baik, selalu patuh kepada ibu bapa dan sentiasa menjadi ahli masyarakat yang positif, insyaAllah kita akan menghadapi hidup ini mudah walau pun kita mencari rezeki dengan mengait buah kelapa sawit.

    ReplyDelete
  2. Matlamat utama kita di dunia ini ialah mencari cinta ALLAH swt. Cinta sesama manusia adalah bersifat fana. Semoga dikurangkan rancangan di televisyen perihal cinta muda mudi yang penuh khayalan dan penipuan. Cinta kepada yang ESA membawa berkat dan ketenangan, cinta kepada dunia akan membawa bencana.

    ReplyDelete
  3. Berbaloikah! Akibat turut nafsu sggup bunoh org. Liwat Jantan. Kaunseling kui 3 pg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian meroyan ko bhai....

      Delete
    2. Liwat ITU hak asasi.

      Dsai-

      Delete
    3. Emak anon 1757 seronok bila di liwat . Sbb tu lahir anak yg bangang.

      Delete
  4. Semakin ramai jantan melayu sial dibumi Malaysia yg ber pm kan jantan kaki betina jg jantan pembunuh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan itu je bro.
      Nak kahwin tak cukup duit pasal hantaran pun kena gst.
      Betul. Tak tipu. Makan satay sepuloh cucuk kata tompel.

      Delete
    2. Betulkan aje lah kelentong ni.

      Delete
  5. PM DAPAT PUKI EXTRA LEPAS TU BUNUH!
    RAKYAT PULAK TAK MERASA DAPAT PUKI LEPAS TU BUNUH! Hidup melayu!!! Malaysia boleeehhh!!!

    ReplyDelete
  6. Amno dgn jubo tk bole dipisah. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuar berahim kaki jubor tuduh umno pulak. Dah nenjubo buat fitnah lagi.
      Penganut songsang.

      Delete
  7. Besar jasa Othman Wok kepada Melayu Singapura kerana bersama Lee Kuan Yew menyahkan ameno dari bumi Singapura. Cerdik orang-orang Sarawak kerana tak mau ameno di Sarawak. Tak berapa nak cerdik orang Sabah kerana rela tipu oleh ameno. Lagila tak cerdik langsung Malay Malay nun!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...