Sunday 12 April 2015

DULU AHMAD MASLAN CAKAP APABILA GST DILAKSANAKAN HARGA AKAN MENJADI MURAH AKHIRNYA DIRINYA KENA MARAH DAN DIBELASAH KAW-KAW OLEH PELAJAR UiTM.




Pembangkang akan “gagal dan merana” kerana menyebarkan pembohongan tentang pengenalan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) pada 2015 kata Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan.

Menurut ketua penerangan Umno itu, kerajaan cuba untuk menurunkan harga barang dengan pengenalan GST sementara Pakatan Rakyat (PR) pula sebaliknya, menolak inisiatif tersebut.

 “Mereka akan gagal dan merana kerana berbohong kepada rakyat,” kata Ahmad selepas merasmikan Bengkel Usahawan Melayu Innovatif di Kuala Lumpur hari ini.

 “Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun. Apabila harga barang dan perkhidmatan turun, pembangkang tidak mempunyai modal untuk menyerang kerajaan.

 “Selama ini mereka mengaitkan Barisan Nasional (BN) dengan ‘Barang Naik’ tetapi apabila GST dilaksanakan, barang akan turun,” katanya sebagai respons kepada kempen PR dan badan bukan kerajaan untuk menentang GST ... 22 DISEMBER 2013



Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan dikiritik apabila menyarankan pelajar-pelajar universiti agar selalu mengamalkan masak sendiri dari makan di luar.

Saranan ini diberi beliau bertujuan bagi mengurangkan beban cukai barang dan perkhidmatan (GST) di kalangan pelajar.

Saranan tersebut dilakukan di dalam forum penerangan berkenaan GST kepada pelajar-pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) di Dewan Seri Budiman, UiTM Shah Alam pada Sabtu.

Namun begitu, rata-rata pelajar universiti berpendapat bahawa saranan Ahmad itu mustahil untuk dilaksanakan apabila undang-undang kampus universiti sendiri tidak membenarkan pelajar-pelajar ini untuk masak di dalam kampus.

Malah ada pelajar berkata peralatan memasak dan alat pemanas air juga tidak dibenarkan dibawa ke dalam kampus.... 11 APRIL 2015


Akhirnya siapa yang gagal dan merana ... ternyata Ahmad Maslan CGPA 3.85 gagal untuk menyakinkan rakyat apa yang dikempenkan selama ini dan akhirnya dirinya sendiri merana sebab kena tibai kaw-kaw.

Dia ingat dia mampu memperdayakan budak-budak UiTM yang mungkin dianggapnya masih mentah dan berhingus sebab belum perolehi sebarang ijazah sedangkan beliau adalah seorang sarjana lulusan UKM dengan CGPA 3.85 dan mengaku pelajar terbaik antara 177 pelajar.


Jelas yang dirinya cuba nak memperbodoh-bodohkan para pelajar UiTM ... nampaknya Ahmad Maslan CGPA 3.85 sebagai Timbalan Menteri Kewangan dan Ketua Penerangan UMNO Pusat gagal untuk menyakinkan segenap lapisan rakyat terutamanya yang ada ilmu dan berpelajaran mengenai GST ini.

Kini Ahmad Maslan CGPA 3.85 sudah dianggap sebagai liabiliti kepada UMNO/BN ... nilai kepercayaan rakyat kepada apa jua kata-kata yang terhambur dari mulutnya sudah dianggap sebagai sifar ... jalan paling baik dan selamat kini ialah beliau perlu membisu dari bercakap benda yang bukan-bukan.




116 comments:

  1. Sesi touch der hanjing kena GST tak????? Waktu 2014 Nurul Izzah pi sesi touch d hanjing belum Zaman GST. Tahun 2015 tak nak perfi kerrr????

    Kalau nak buat sesi touch d hanjing baik buat waktu masa berkempen di PRK Pmtg Pauh. Baru real. Pengunjung boleh bayar ticket + GST. Kutipan boleh dgunakan untuk beli lilin vigil for Anuar

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembencibudayapemikiranrendah12 April 2015 at 10:39

      Belajar sekolah mana jesse? Apa correlation pegang anjing dgn saranan pelajar uitm masak sendiri utk elak gst? Kalau nak berdebat politik silakan. Jangan bagi jawapan tahap mat rempit berdebat di kedai kopi.

      Delete
    2. Anon 10:08 adalah macai upahan Be End yang sedang mabuk ketum ! Buat komen lalok cuba kaitkan pegang anjing dengan GST yang tiada kaitan langsung! Mengapalah macai-macai Be End terlalu bangang ? Itulah masa sekolah dulu macai-macai selalu panjat pagar ponteng sekolah.

      Delete
    3. Anonymous at 10:08

      Idea sampah....khaaak tui

      Delete
    4. SHAH ALAM - Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mengucapkan tahniah kepada penganjur dan orang ramai yang hadir pada satu acara yang membolehkan p

      Delete
    5. Jesse ni spesis bodo mcm ahmad maslan juga la...dok putar belit isu lain buat per..

      Delete
    6. Hahaha....
      Memang bodoh bangang pun......pegang anjing konon! Pegang amoi minunm arak hisap dadah tak pula kamu melaung tahap gaban!!! Siapa kata gst turunkan harga???? Bodohlah golongan itu. Sebab mudah....kerajaan nak tingkatkan pendapatan beratus billion mana dtgnya??? Bukan ke gst tambah pendapatan kerajaan??? Kalau rakyat Percayai kata2 mrk sememang nya sah rakyat lebih suka di lebelkan rakyat tak berilmu buta mata jgn salahkan org lain sebab diri yg tak guna. Memang patut hidup susah hanya pandai minta rezeki dari langit tetapi langsung tak berusaha ubahkan kehidupan mrk.

      Delete
    7. 10.08 adalah anjing ahmad maslan... ANJING GST... ANJING GARANG SEDUT TAIK.

      Delete
    8. anonymous 10.08,,,,kenapa lah ada manusia bangang mcm ni dalam dunia,,,dah la bodo bangang la pulak,,,

      Delete
    9. Ahmad Maslan upah orang yang lebih bodoh darinya! Jesse labu adalah satu daripadanya!

      Delete
    10. Mat maselan menteri dungu lobang jamban. Taraklah yg paling tongong dalam banyak2 menteri selain mat maselan kondom lobang jobo tahik. Inilah dinamakan menteri lobang tahik. Menteri ini banyak namanya ialitu menteri tahik lembu. Menteri tahik babi. Menteri lobang tahik babi. Menteri lobang jobo sexpol. Menteri lubang poki. Menteri buah botoh..sebab batang masok poki tapi buat botoh dok kat luar jadi buah botoh bodolah sebab batang sedap2 tapi buah botoh kena hantok dek bibir poki. Inilah diq antara gelaran yg diperolehi si mat maselan bangkai biawak ni.

      Delete
  2. Ahmad maslan sama IQ dgn Anwar. Dua2 bidoh tapi perasan pandai.

    Ahmad Maslan bodek sampai Jadi bodoh. Cukai membawa harga turub.

    Anuar pula bodoh bila dia ingat Rakyat suka nepotism. Keadilan sama dgn nepotism. ITU sebab sanggup pecat TSKI untuk bagi jawatan kp isteri yg tercinta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang sah otak babi.

      Delete
    2. Menteri paling celaka haramjadah pokemak adalah mat selan. Kesialan mat selan ini sama macam bangkai babi utan yg paling bosok sekali. Jika dibandingkan dengan bangkai biawak adalah lebih jauh bezanya sebab si mat selan ini lebih bosok drp bangkai biawak. Khaaakh puuui muaaaak...muntah aku tengok iblis setan mat selan bangkai ni.

      Delete
  3. Ahmad maslan sama IQ dgn Anwar. Dua2 bodoh tapi perasan pandai.

    Ahmad Maslan bodek sampai Jadi bodoh. Cukai membawa harga turub.

    Anuar pula bodoh bila dia ingat Rakyat suka nepotism. Keadilan sama dgn nepotism. ITU sebab sanggup pecat TSKI untuk bagi jawatan kp isteri yg tercinta

    ReplyDelete
  4. Semua rakyat (kecuali macai upahan Be End) amat bencikan pemimpin-pemimpin Be End yang menindas rakyat dengan GST kerana GST telah menyebabkan kenaikan harga hampir semua barang-barang dan perkhidmatan yang melampuai batas. Rakyat bertambah miskin kerana mereka terpaksa menggunakan sebahagian besar pendapatan mereka untuk membeli barang dan perkhidmatan mereka.

    Menteri CGPA3.85 telah memperbodohkan dirinya dengan mempertahankan GST dan kezaliman Be End maka menteri tersebut hanya layak masuk pertandingan raja lawak. Yang pasti rakyat akan menyokong PAS, PKR dll dalam PRU ke14 untuk menumbangkan KERA-jaan Be End dan menghapuskan kezaliman Be End.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CGPA 3.85 pun nak bising, aku CGPA 4.75, tak kecoh pun!

      Delete
    2. Itu nombor lot untuk kuburnya! Jangan silap!

      Delete
    3. Mat no ekor banyak beli nombor 3085. Tapi habuk pun tarak

      Delete
    4. Ada ke cgpa 4.75? Klu nak tipu pun agak2 le..hehe

      Delete
    5. CGPA aku 5.85. Aku standard sama macam maslan

      Delete
  5. SHAH ALAM - Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mengucapkan tahniah kepada penganjur dan orang ramai yang hadir pada satu acara yang membolehkan p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri yg namanya mat mislan ini sebenarnya spesis kera lotong dan berok monyet. Pantang lubang poki atau lubang jubo meleleh air liur dia. Sebab apa dia kaki poki atau jubo sebab dia ada kilang kondom terbesar didunia. Hari2 dia pakai kondom tutoh jubo atau poki. Tapi batang butoh mat silan ni kontot jenis jawa butoh kecik dan pendek jadi sebab tu kat kilang kondom dia ada saiz kecik pendek atas arahan mat silan nilah. Semua menteri2 sekali booking berdozen2 kondom drp mat silan ni. Mat silan sangat baik hati sebab pemimpin2 umno kalu nak kondom.dia beri diskaun sampai 50 persen. Bagus betoilah si bangkai biawak ni sebab mempunyai hati yg baik. Tapi sialnya dia ni kaki poki dan jubo jeh. Hahaha lalala kokoko kih kih keh kehkeh booooooooottttooooooh.

      Delete
  6. Pemimpin umno ni memandang rakyat mcm sampah...tu la pasal senang je dia org nk main mainkn kita ...aku simpan dendam ni utk pru 14 ...moga ramai lg rakyat simpan dendam yg sama ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak hapuskan spesis sial nie dari muka bumi! Siapa nak join aku? Aku nak guna racun makhluk perosak dulu.

      Delete
    2. Ya aku juga simpan dendam yg yeramat sangat. Kali ini klu ada umno nak kempen rumah kerumah bila sampai kat rumah aku aku nak baling dgn penyapu kasut batu2 sambil aku kahak dan ludah muka2 mereka. Klu putri umno datang aku nak tunjuk batang butuh aku. Kalu dia tak pergi aku nak pangil orang kampong takngkap mereka dan jolok lobang poki mereka kalu jantang pulak kita ikat kaki tangan lancapkan batang butoh mereka. Kehkehkeh.

      Delete
  7. walaupun anuar suka menjubur bontot tapi dia tak sebodoh sebangang mcm ahmad maslan, maknanya ahmad maslan jauh lebih bodoh dan bangang dari penjubur tua kaki kelentong kikiki

    ReplyDelete
  8. Aku dah lama dendam dgn parti dacing.tak pernah undi dacing pun.segala yg berkaitan dgn parti dacing ni mmg aku benci.Ada kawan bg aku tshirt lambang dacing...aku buat lap kaki.aku puas bila kwn aku tu nmpk lap kaki aku tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah undi dacing tapi dacing menang jugak 58 thn.
      Sakit hati.

      Delete
    2. Hahaha....menang sebab rakyat byk bodoh tak berilmu dan rasuah rakyat mahu duit tak kisah negara tergadai janji mrk senang.

      Delete
    3. Kita sula dan bakar Ahmad Maslan sebagai peringatan untuk BN?

      Delete
  9. Mad3.85 lu lancau kontot, muka serope budak rencat akal

    ReplyDelete
    Replies
    1. benih yang keluar dari lancau kontot tu mengancam spesis manusia. Ahmad Maslan adalah satu pencemaran biologi yang dahsyat! Muka anak serta bininya pun macam haiwan terencat akal!

      Delete
  10. Zaman sekarang terbalik ...
    org yg mampak bodo itu yg org suka ....
    org yang genius/pandai bercakap rakyat menyampah tengok.
    tak caya tengok pru14 ni.

    ReplyDelete
  11. banyaknya dosa engkau wahai pak menteri sebab tipu rakyat..

    ReplyDelete
  12. Dosa pahala itu bukan ko punya kerja ... itu dalam pengetauan Allah

    Demokrasi adalah berkaitan dg numbor
    Kalau org bodo ada 50 org ... dan org pandai ada 49 org ... org bodo tetap memerintah dan org org pandai kena ikut.

    ReplyDelete
  13. Anon 11.58
    ko nk dendam sapa pun ada rakyat kisah...ko nak krna jubo bsng non pun ako tak kisah...yg ako kisah ko ni dendam bodoh mrmbabi tonyok semata mata....pas kena buang prmimpin pasma anjing dap...anwarinas anjing yahudi pluralisma...syiah anjing mat sabu...mujahit...ksmaruddin jaapa...hanipa meedin..kslit samat...mat sabu..husam krna tendang dlm pas..prmilihan parti bahagian pas pastikan anjing ni kalah mcm bahlolrozi di kuala kedah. .dan umno pastiksn snjing libralisma spt jazlan..nazri aziz dan spufin dollah di ytendang dari umno....yg pasti undi melayu krna bsnyak di dewan rakyat ....ko nak undi pas atau umno pun lantok la...dah banyak undi melayu mada tu ko nak ubah dasar pun bole..nk hapus gst pun bole...klu ak tukar mak bapak ko makan babi pun bole.....tepuk dada ko tanya otak dan ego dendam bodo ko tu siallll.....melayu bodoh mcm ko ni patut mampos buang longkang masa bayi lagi....kahaktuiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh bangang bangsa ko juga lah wei!!!!

      Delete
    2. Yg bangsa bangang suka jadi barua dap ni la patut mampos cepat....sbih kan borehh jer

      Delete
  14. Bilalah dia ni nak naik heli pegi kenduri kawin?

    ReplyDelete
  15. Bagi aku jika nak pr menang, pr sendiri kena buang sikap nak bagi semua percuma dan menjual apa ada pada negeri, ini antara kelemahan pr sendiri yg aku tak yakin.
    Tol Percuma
    Minyak murah
    Eletik bagi murah
    Yuran univesiti murah
    Jual tanah untuk bina rumah mewah
    Gagal menbawa pelabur masuk ke negeri pr
    Hidup bermewah-mewah
    Selalu langga undang2 lalu lintas
    Naik cukai pintu dan cukai peniaga.
    suka elak cukai macam 1rm elaun 15 juta konon untuk bawa penasihat negeri selangor buat kerja,
    Astor Bagi murah
    Wifi bagi percuma.
    Air bagi percuma

    Setiap sesuatu percuma pasti kesan untuk kowang negara , pr sendiri tak sedar Hanya tahu bercakap je, bagi aku, ahmad masalan ini tak tahu peniaga syarikat mana bagi barang murah, kalau harga sama sebelum gst atau selepas laksanakan gst aku percaya, ada barang akan naik akibat peningkat kos macam pembelian computer dan
    Software aku percaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sarankan ko pergi berjalan / belajar / melancong / tinggal kat luar negeri sekejap terutama negara maju apa yang tertulis kat atas tu semua adalah kenyataan di NZ, Australia, Britain dan lain2 negara yang amat mustahil dilaksanakan disini sebab pemimpin mereka bekerja untuk rakyat...di sini?

      Delete
    2. Aku pergi british dah aku newzealand , finland aku pergi aku macam2 negara aku pergi ia, macam finland mereka bagi jalan tol percuma adakah rakyat malaysia nak bayar gst 10% macam finland ia, di england peangur dapat wang jika behenti kerja ada kah malaysia sangup gst 20% jalan british ada tol ia dan mereka terpaksa bayar tentera mati iraq dan agfagannitan hanya begitu tinggi ia,
      Satu tanya pada kau 18:26
      Tol Percuma
      Minyak murah
      Eletik bagi murah
      Yuran univesiti percuma
      Jual tanah untuk bina rumah mewah
      Gagal menbawa pelabur masuk ke negeri pr
      Hidup bermewah-mewah
      Selalu langga undang2 lalu lintas
      Naik cukai pintu dan cukai peniaga.
      suka elak cukai macam 1rm elaun 15 juta konon untuk bawa penasihat negeri selangor buat kerja,
      Astor Bagi murah
      Wifi bagi percuma.
      Air bagi percuma
      Gaji 1kminimun

      berapa kita akan banyar cukai menampung sila jawab iklas?
      Aku jawapn untuk kau sekali 40% gst mampu kah rakyat menbayar nya

      Aku dengar dari rafizi beli tol guna duit kwsp dan petonas, jawapan mudah jika duit kwsp dan petonas habis diguna nak sengara jalan yg telah beli itu pakai apa sila jawab ikalas ia, pasti rakyat akan merah jika duit kwsp habis.

      Apa bila eletik naik bagi subsidi minyak pada tmb mampu kah kau kekal kan harga kadar cas eletik itu sila jawab ia

      Jika air bagi percuma 100% mampukah malaysia memsengara paip telah rosak sila jawab iklas ia

      Jika bagi astor murah, mampukah kerajaan keluarkan wang bagi subsidi pada syarikat astro itu

      jika bagi yurah univesiti percuma manpukah kerajaan tangung peralatan, gaji ,r&d yg buat oleh penyelidik. Sila jawab dengan iklas ia

      Jika bagi wifi percuma manpukah kerajaan bagi aentena ada wire sediakan untuk mendapat wifi percuma.

      Kau pergi mana2 di selangor semua nya bina rumah mewah bukan kilang mampu bagi orang tempatan kerja, apa kita hasilkan akan ialah bangla kerja tukang simen 4tahun je lepas itu kita, kita mahu kilang buat barang dan manpu bagi rakyat malaysia berkerja dari spm sampai dregee

      Minyak murah kita tak kesihan ke dengan perkerja petornas itu jika kita bp dah buang perkerja british, kita menprosas minyak bukan pengluar minyak .

      Kalau gaji 1rm elaun 15juta aku tak kesah, kalau anwar rajin buat kerja macam steve job elaun makan tak habis saham dia pun makan tak habis ini malas pergi ke jepun,thailand,turkis,indonesia apa anwar bawa masuk pelaburan ia tak satu pun aku dengar dari media pembangkang dan media kerajaan anwar bawa masuk pelaburan ,semua kahlid buat kerja ia,
      Kalau anwar rebat elaun barapa juta pun kalau buat kerja bagus rakyat selangor tak marah macam ini, tak ada satu perlabur di bawa masuk oleh anwar itu.

      Delete
  16. Jangan marah kat Ahmad Maslan sampai begitu sekali sebab beliau sudah ditakdirkan dilahirkan begitu.

    Dia tak bodoh cuma kurang cerdik je.

    Yang kita patut marah ialah rakyat yang mengundinya sampai dia boleh jadi Bapak Menteri.

    Sekian, tetima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmad maslan sama IQ dgn Anwar. Dua2 bodoh tapi perasan pandai.

      Ahmad Maslan bodek sampai Jadi bodoh. Cukai membawa harga turun


      Anuar pula bodoh bila dia ingat Rakyat suka nepotism. Keadilan sama dgn nepotism. ITU sebab sanggup pecat TSKI untuk bagi jawatan kp isteri yg tercinta

      Jangan Azmin Ali berlumba juga nak turunkan IQ dia juga kah kah kah.

      Delete
    2. Dalam banyak2 menteri mat meslen nilah yg paling bantot sampai pelir diapun bantot apa lagi buah kecik bantot. Menteri paling celaka 1dunia sape tak kenal inilah dia silaknat mat meselan bangkai setan.

      Delete
  17. Replies
    1. Aloooo Noob, aku rasa penyokong PKR boleh Jadi penyokong Ahmad Maslan. Anuar dgn Ahmad Maslan kurang cerdik tapi Anuar kena simpan sama itu Bamboo River. Jadi dgn menjadikan Ahmad Maslan idola Jadi terubatlah sikit rindu tu.

      APA lagi PKR, bakar buat nyamuk lahh korang. Buat vigil untuk Ahmad Maslan. Bakar buat nyamuk kat sentul. Kurang sikit nyamuk

      Delete
  18. Muka mamat maslan ni mcm penyanyi J.Sham tahun 60an dulu....tp penyanyi ni org sanjung dr dulu hingga skrg....tp ahmad maslan ni baru je kluar jd menteri punya ramai org meluat kt dia ni...betul bahalul kut....p masuk tadika balek la malaun oiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam Anuar jugak. Anuar dgn mat maslan low IQ

      Delete
    2. Aku lebih suka anuar dpd bapak kau. Bapak kau sontot tak mandi wajib mcm sepol.

      Delete
  19. Salam 1rasuah,

    degree pensiswazahan mungkin. Cuba check result spm dia. Takkan terkejut kalau hanya dapat serendah 3A! Ramai sekarang buat macam itu. Apply gomen tak dapat maka beli master jadi lecturer. Akibatnya mahasiswa 2 kali bodo! Tukang ajar tak pandai ajar di sekolah. Lecturer tak pandai ajar di ipt. Bila grad standard engineer poli cabuk. Tolak BN undi PR. Kembalikan keadilan sosial. Agar semua rakyat berfungsi dalam masyarakat ikut kepandaian masing-masing.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am. ) biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmad Maslan adalah satu hasil eksperimen yang gagal! Pasal tu dia terencat akal! Patut dimusnahkan! Bukan manusia pun!

      Delete
  20. mentaliti Anuar sama aje dgn Ahmad Mazlan dan Hasan Malek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apakah mentaliti kau lebih baik. Jom bertanding di Permatang Pauh. Jgn suka jd anjing. Menyalak x habis2. Apa pon tak ada.

      Delete
  21. The Cigarette story... ��������������������������
    I am Peter Stuyvesant
    I have 2 friends, Benson and Hedges
    I come from the city of Marlboro, near Texas
    In the Salem highcountry
    I always carry a Mild Seven
    One day I was on a White Horse going to Kingsway in Kent
    It was Lucky Strike I fell in love
    with the daughter of Master Duke from Gentori
    Her name was YSL n she was a Slim Virgina
    We were married by Perillys, the priest
    We checked in at the house of Dunhill
    And booked into room number 555
    I laid her on the bed made of Gold Leaf
    I played with her two Matterhorns
    When I poked in my Rothmans King Size
    She cried in delight, "You are a Rough Rider! You are riding like a mad Camel!"
    When I asked her if she is satisfied
    She answered "I want MORE!!!"
    Then suddenly she turned around and asked me if I want to enter her Gudang Garam
    She said... depan belakang puas, barulah Sampoerna!!��

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuck your cigarettes! Ptuih!

      Delete
    2. haha...it call "gudang garam" .. now i know ... that mean anwar was enter saiful "gudang garam" ..by hook and by crook ..

      Delete
  22. MENTERI MULUT LONGKANG! AKU JUMPA MESTI AKU AKAN PUKUL SAMPAI MAMPUS!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU NAK SANTAUKAN AHMAD MASLAN SAMPAI MAMPUS!

      Delete
    2. Mat mslin ini menteri bantang botoh bengkok sebab tu hotak dia pung bengkok.

      Delete
  23. Terkini nizar tewas di pemilihan bahagian pas ....nizar barua dap dan pkr di humbsn ke longkang ....tahniah hancur pasma..anwarinas...plural dan syiah...tahniah...pastiksn dewan rakyat masa pilijsn raya umum nnyi dikuasai ahli melayu dari pas dan umno....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni komen lebai UG yg bengong. Dah termakan umpan umno.kah..kah..kah..

      Delete
    2. Dia bukan lebai ug. Dia hanjing gst

      Delete
  24. Mujahit...kamaruddin jaapa...nipah meedin..husan...mat sabu mangsa seterusnya....tahniah pas....barua anwar yahudi plural dan anjing dap perlu dikalahkan pemilihan
    bahagian pas...tahniah....towards unity goverment....pastikan undi melayu dewan rakyat banyak ...samada dari pas atau umno.....lepas tu apa dasar yg patut diubah boleh dibuat...hudud...gst..ekonomi...jihad hub halal semua boleh dibuat.....bertindak bijak kali ini...jadi cerdik kali ini....pergi mampos cina .....singapore pun boleh bungkus kalau undi melayu bersatu....tahniah...bertindak bijak kali ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barua Anuar ini lah yg tlg PAS menang byk kerusi PRU 13 dahulu. Dasar macai pas bangang tak kenang budi.

      Delete
    2. Dia bukan barua anuar. Dia anjing amno yg menyamar sebagai khinzir

      Delete
    3. Fakta
      Azmin mb paling singkat di sgor....matang pauh jadi pengukur parti PKR...kikikiki...

      Delete
  25. MARILAH KITA MENADAH TANGAN SERTA KITA DOAKAN KEPADA ALLAH UNTUK AHMAD MASLAN INI.YA ALLAH YA TUHAN KU KAU LIMPAH LAKHANATULLAH KEPADA AHMAD MASLAN INI,ANAK NYE BINI NYE, KELUARGANYE,KETURUNAN NYE SERTA ZURIAT NYE AHMAD MASLAN INI TELAH MENGINAYA RAKYAT NEGARA MALAYSIA INI TERMASUK LAH MENHINA ANAK KAMI YANG SEDANG BELAJAR .KAMI DGN TANPA ADA BELAS KASIHAN TERHADAP BINATANG YAHUDI LAKHANTULLAH AHMAD MASLAN INI KAMI MEMOHON PADA PADA MU YA ALLAH AGAR DITIMPA KAN BALA SERTA AZAP YANG LEBIH DASYAT DARI DUA ORANG YANG TELAH KAU LAKHANATKAN IA ITU JAMAMALUDIN JARJIS DAN AZLIN..BALA BENCANA KEPADA AHMAD MASLAN SERTA ANAK BININYE ,KELUARGA NYE KETUTRUNAN NYE DAN JUGA ZURIAT NYE.PERKENAN LAH SERTA TABURKAN LAH DOA INI SECEPAT MUNGKIN AGAR SI PEZALIM AHMAD MASLAN MERASA SIKSA DAN AZAP MU YA ALLAH.PENGKIANAT AHMAD MASLAN INI TERLAKU BANYAK DOSA DGN RAKYAT JELATA NRGAR INI .TABURKAN LAH DOA KAMI YA ALLAH AMIN

    ReplyDelete
  26. Klu mcm ni ko punya doa lebih kurang doa nikky aziz...kafir da pecah perut satu stadium ...last parti pad hancur lebur sesama sendiri dan stsdium pun krna bala tenggelam dlm banjir.....sudah sudah la doa doa bodoh tu....puiiiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut lah puak UG gembira sgt bila TGNA meninggal. Lepas ni boleh main mata dgn umno. Kita sama2 kira berapa byk kerusi PAS akn terlepas ke tangan umno dlm PRU 14 nanti.

      Delete
    2. Kami akan adakan solat hajat supaya Najib, Ahmad Maslan, Hasan Malek dan segala konco-konconya dihapus dan dimusnahkan sekelip mata.

      Delete
    3. Setiap kali bayar gst aku sedekahkan doa laknatullah kpd encik maslan dol bin mat dol. Hati aku rasa tenang

      Delete
    4. Tak yah kira brape kerusi pas dapat pru akan datang...ko kira btapa kerusi pas yg ada skg dlm pakatan...psling sikit sialll....sebab doa mcm gampsang satu stadiom masa tok nik idup dulu kesudahan doa tok guru bangang ko tu kena balik batang idung pas balik.....ini fakta ....kepala butuh la...

      Delete
    5. harap2 tok nik tak bertumbuk ngan kapal sink kat sana.

      Delete
    6. Aku tetap doakan si Maslan jadi gila yang tak boleh diubat!

      Delete
    7. Ada juga spesis keldai terencat akal yang perasan ilmunya lebih tinggi dari tgna,warak dan amalan solehnya mengatasi tgna..sudahlah banggang tidak boleh diajar tapi tak sedar kerana dah jadi barua syaitan keh keh keh

      Delete
  27. Doa mcm gampang satu stadiom tu klu bole tsk payah diulang tayang lagi.....lupa kan doa gampang gampang satu stsdium tok nik dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita doa sendiri2 la time nak bayar gst. Mudah2an makbul

      Delete
  28. AKU NAK LONTONGKAN AHMAD MASLAN BIAR PERUT DIA MEMBOYOT SAMPAI MELETUP!

    ReplyDelete
  29. AHMAD MASLAN PATUT DISULA DAN DIBAKAR HIDUP-HIDUP!

    ReplyDelete
  30. Semoga doa dan solat hajat macam gampang ko tu disula balik dlm bontot ko.....kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak kau tu mestilah dari spesis Maslan gila! Pasal tu kau pun macam dia! Kah! Kah! Kah! Maslan main sama mau kau ke? Kah! Kah! Kah! Bontot mak kau dia ada try tak? Kah! Kah! Kah!

      Delete
  31. aku rasa penyokong PKR boleh Jadi penyokong Ahmad Maslan. Anuar dgn Ahmad Maslan kurang cerdik tapi Anuar kena simpan sama itu Bamboo River. Jadi dgn menjadikan Ahmad Maslan idola Jadi terubatlah sikit rindu tu.

    APA lagi PKR, bakar buat nyamuk lahh korang. Buat vigil untuk Ahmad Maslan. Bakar buat nyamuk kat sentul. Kurang sikit nyamuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bakar Maslan dengan kau sekali! SB bodo

      Delete
  32. Ahmad maslan sama IQ dgn Anwar. Dua2 bodoh tapi perasan pandai.

    Ahmad Maslan bodek sampai Jadi bodoh. Cukai membawa harga turun


    Anuar pula bodoh bila dia ingat Rakyat suka nepotism. Keadilan sama dgn nepotism. ITU sebab sanggup pecat TSKI untuk bagi jawatan kp isteri yg tercinta

    Jangan Azmin Ali berlumba juga nak turunkan IQ dia juga kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen bodoh yg diulang2 ..

      Delete
  33. Azmin jadi mb sgor paling singkat di sgor....fakta...tggu pilihan raya parti pkr berkubur di sgor.....rakyat tunggu masa bertindak...5 kerusi pun pun susah nak dapat ....kikiki...prk matang pauh bench mark populariti PKR kali ini...

    ReplyDelete
  34. tak tahu nak kata gapo12 April 2015 at 21:30

    Bakpo la ..ada lagi .. MENTERI SPESIS LAGU NI ????????

    ReplyDelete
  35. Bila Clan Segam-Boot kalah kat matang Pauh, Anuar menjerit Ohhh My English!!!!!!!!! I thought people like nepotism, but I thought wrong.

    APA nak buat otak Anuar Beraherm sama IQ dgn mat maslan sajaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  36. Apasal marah barang baik. Barang baik la best. N tak. Bertegang urat, barang baik.juga.

    Ron Jeremy
    Insan Liberal Sekular
    Penyokong Keadilan Batu Road

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lain la. Ko makan rumput sbb ko spesis lembu. Sbb tu ko tak bising

      Delete
  37. Ahmad Maslan yang memang sudah gila pun UMNO boleh naikkan jadi menteri,apatah lagi pembunuh dan perogol bersiri! Keji sungguh UMNO celaka nie!

    ReplyDelete
  38. Kepada puak PR, di Penang tarif air dah naik, tempat letak kereta pun dah naik kadar bayarannya, malahan peniaga-peniaga Melayu makin terhimpit, walaupun sebelum PR memerintah Penang kerajaan Barisan Nasional yang memerintah Penang sebelum ini Ketua Menterinya juga Cina iaitu Koh Tsu Koon, tapi kedudukan orang Melayu dan kaum-kaum lain sama-sama terbela, tapi sejak PR memerintah Penang, mereka dah menindas orang-orang Melayu, pecacai DAP dalam PAS dan PKR pun hanya boleh melihat bangsa sendiri ditindas tanpa ada usaha untuk menyelamatkan bangsa sendiri kerana lebih sibuk nak menyelamatkan jawatan dan temolok sendiri.

    PRK Permatang Pauh, Jom Ubah, Ini Kalilah, Kita Undi Barisan Nasional.

    Kepada Najib dan kuncu-kuncu, jangan perasan ye, saya sokong Barisan Nasional sahaja, saya tak sokong Najib dan kuncu-kuncunya pun.

    Carlos Bukit Mertajam
    Dulu PKR now No More

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko nak undi BN ko undi la
      ko kan spesis mat maslang

      Delete
  39. Korang ada nombor telefon si keparat nie? Tak kira nombor rumah, pejabat hatta tandas mak bapak dia pun boleh! Nombor fax sekali! Luahkan segala yang terbuku kat nombor-nombor tu! Biar dia dapat secara direct!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling baik bagi no janda pantai KL. Muda lagi member aku cakap

      Delete
    2. Aku tak mau janda Muda pantai KL. Dia hadir sesi touch d hanjing

      Delete
    3. 2201/2202...khinzir aje yg nak kat ko

      Delete
  40. Hantar surat ke pejabat dan rumah dia sekali! Biar dia dapat banyak surat sampai posmen pun tak larat nak hantar!

    ReplyDelete
  41. Bila jumpa kereta dia, calar dan pancitkan kesemua tayarnya sekali! Biar dia rasa!

    ReplyDelete
  42. Baling cat merah stail along kat pejabat dan rumah dia sekali!

    ReplyDelete
  43. Kepada puak PR, di Penang tarif air dah naik, tempat letak kereta pun dah naik kadar bayarannya, malahan peniaga-peniaga Melayu makin terhimpit, walaupun sebelum PR memerintah Penang kerajaan Barisan Nasional yang memerintah Penang sebelum ini Ketua Menterinya juga Cina iaitu Koh Tsu Koon, tapi kedudukan orang Melayu dan kaum-kaum lain sama-sama terbela, tapi sejak PR memerintah Penang, mereka dah menindas orang-orang Melayu, pecacai DAP dalam PAS dan PKR pun hanya boleh melihat bangsa sendiri ditindas tanpa ada usaha untuk menyelamatkan bangsa sendiri kerana lebih sibuk nak menyelamatkan jawatan dan temolok sendiri.

    PRK Permatang Pauh, Jom Ubah, Ini Kalilah, Kita Undi Barisan Nasional.

    Kepada Najib dan kuncu-kuncu, jangan perasan ye, saya sokong Barisan Nasional sahaja, saya tak sokong Najib dan kuncu-kuncunya pun.

    Carlos Bukit Mertajam
    Dulu PKR now No More

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak bayar bil air, pergi pindah kat bulan la
      bawak bn tu pindah bulan sekali

      Delete
  44. Apasal marah barang baik. Barang baik la best. N tak. Bertegang urat, barang baik.juga.

    Ron Jeremy
    Insan Liberal Sekular
    Penyokong Keadilan Batu Road

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lain la. Ko babi. Ko mana kesah barang naik

      Delete
  45. Kepada puak BeNin, gua orang Penang mampu bayar kadar letak kereta tinggi. Kalau tak mampu gua tak pakai kereta. Lagi itu trafik "ayak" naik tak sampai pun GST se puluh bijik telor.
    Gua kata kalau gua senang gua ajar murid uni masak lobster makan sama nasi putih. Tak ada GST. Gua fikir lu pun tau sardine, mi segera, pun ade GST. Pasal gua pun tau lu CGPA 3.suku
    Itu Koh Tsu Koon baik baik jaga Penang apa pasal kalah terok. Dia itu kilang kilang takde jaga baik banyak lari lain negera.

    ReplyDelete
  46. penjilat tegar jiban, ambil tahu lah nasihat Tun. Korban seorang jangan biar parti terkorban banyak yang akan di heret masuk lokap.satu cara kalah terok di PRK Rompin. memang dah tak boleh menang di Permatang Puah. Pengundi Permatang Puah pun buksn tak erti gan pembangunan tinggi datang nya kos sara hidu tinggi. Lagi pun pembangunan janji Telor Intan dah kota ke? Highway dah naik, universiti dah buat. Kalau janji GST memang udah.

    ReplyDelete
  47. Berita terkini
    Pemilihan Parti Pas Bahagian Kampar Perak
    Nizar 24 undi....Ustz Suffian 124 undi
    Anjing jubo anwarinas dan barua DAP ...nizar bekas mb perak krna humban dalam jamban oleh ahli pas kampar....kah..kaah ..kah...barua nizar jamaluddin tinggal spender kena mandi air longkang....kah..kah..kah...

    ReplyDelete
  48. Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual MBAH…Angka MBAH EROK PRANAL Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu NomoR MBAH EROK PRANAL..Saya coba beli Paket 4D ternyata Tembus…dan Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib MBAH EROK PRANAL…Yang SaYa Minta Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer MBAH EROK PRANAL 085 377 797 151.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

    ReplyDelete
  49. Salam mullah qadammullah..gst ..lps tu minyak naik harga pulak 10 cent dan rakyat ucapkan taniah pada kerajaan bn terutama sekali najib dan juga kabinetnya..kerana tindakan itu..rakyat merasa bangga kerana janji najib dan menteri kabinet di tepati..dan tiada yang terpinggir akan rakyat ini..jangan sampai rakyat membaca surah al Iqlas 100000....kemudian di tujukan kepada mereka-mereka yang mempunyai roh-roh yang dijadikan oleh allah swt..dan dilahirkan ke muka bumi ini..ingatlah didalam khutbah terakhir nabi muhammad saw menyatakan riba itu haram...dan janganlah kita menyakiti orang lain kelak kita pula akan di sakitI oleh orang lain..jadilah sebagai pemimipin yang berlandaskan al quran hadis dan sunnah...bukannya menjadi pemimipin berlandaskan nafsu serakah..ingatlah kita hidup bukannya lama hanya beberapa minit sahaja..janji allah itu benar belaka..siksaan kubur itu benar syurga dan neraka itu benar...kembalilah ke pangkal jalan dan perintah lah dgn berlandaskan hukum syarak berpandukan al quran hadis dan sunnah nabi muhammad saw..jadilah pemimipin islam seperti saidina umar al khatab..jangan menjadi pemimpin berhatikan iblis dan syaitan dan menangkat azazil sebagai penasihat-penasihat kamu....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...