Sunday 12 April 2015

MOHON PENCERAHAN DAN PENGESAHAN ... BETUL KE KERETA INI PARKIR DI TEMPAT YANG DI KHASKAN UNTUK PEMANDU ORANG KELAINAN UPAYA (OKU) KINI MENJADI RIBUT DI ALAM MAYA????


Setahu Omak Kau para pendokong, penyokong, pengikut dan ahli DAP adalah warganegara yang hormat, patuh dan taat kepada Rule Of Law.

Tetapi yang ini apa pula??? .. Sebab itu mohon suatu pencerahan demi kebenaran dan pengesahan.

29 comments:

  1. Kepada puak PR, di Penang tarif air dah naik, tempat letak kereta pun dah naik kadar bayarannya, malahan peniaga-peniaga Melayu makin terhimpit, walaupun sebelum PR memerintah Penang kerajaan Barisan Nasional yang memerintah Penang sebelum ini Ketua Menterinya juga Cina iaitu Koh Tsu Koon, tapi kedudukan orang Melayu dan kaum-kaum lain sama-sama terbela, tapi sejak PR memerintah Penang, mereka dah menindas orang-orang Melayu, pecacai DAP dalam PAS dan PKR pun hanya boleh melihat bangsa sendiri ditindas tanpa ada usaha untuk menyelamatkan bangsa sendiri kerana lebih sibuk nak menyelamatkan jawatan dan temolok sendiri.

    PRK Permatang Pauh, Jom Ubah, Ini Kalilah, Kita Undi Barisan Nasional.

    Kepada Najib dan kuncu-kuncu, jangan perasan ye, saya sokong Barisan Nasional sahaja, saya tak sokong Najib dan kuncu-kuncunya pun.

    Carlos Bukit Mertajam
    Dulu PKR now No More

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu PKR sekarang pencacai gst


      Keza

      Delete
    2. Kepada puak BeNin, gua orang Penang mampu bayar kadar letak kereta tinggi. Kalau tak mampu gua tak pakai kereta. Lagi itu trafik "ayak" naik tak sampai pun GST se puluh bijik telor. Gua kata kalau gua senang gua ajar murid uni masak lobster makan sama nasi putih. Tak ada GST. Gua fikir lu pun tau sardine, mi segera, pun ade GST. Pasal gua pun tau lu CGPA 3.suku Itu Koh Tsu Koon baik baik jaga Penang apa pasal kalah terok. Dia itu kilang kilang takde jaga baik banyak lari lain negera.

      ambil tahu lah nasihat Tun. Korban seorang jangan biar parti terkorban banyak yang akan di heret masuk lokap.satu cara kalah terok di PRK Rompin. memang dah tak boleh menang di Permatang Puah. Pengundi Permatang Puah pun buksn tak erti gan pembangunan tinggi datang nya kos sara hidu tinggi. Lagi pun pembangunan janji Telor Intan dah kota ke? Highway dah naik, universiti dah buat. Kalau janji GST memang udah.

      Delete
    3. 60 tahun melayu dibodohkan Umngok..ada aku kesah!

      Delete
  2. Macam parking dekat tesco je, Memang parking oku itu aku cakap dap ini dan ahli pkr yg lain tak semua langar undang2 lalu lintas dan tak nak bayar saman polis dan jpj ,cukup ini memalu macam ini nak memerintah malaysia ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku rasa penyokong PKR boleh Jadi penyokong Ahmad Maslan. Anuar dgn Ahmad Maslan kurang cerdik tapi Anuar kena simpan sama itu Bamboo River. Jadi dgn menjadikan Ahmad Maslan idola Jadi terubatlah sikit rindu tu.

      APA lagi PKR, bakar buat nyamuk lahh korang. Buat vigil untuk Ahmad Maslan. Bakar buat nyamuk kat sentul. Kurang sikit nyamuk

      Delete
  3. Kah kah kah DAPIIG punya plate. Padan parking sondol saja. Diharap pickup truck plate DAPIIG sondol blog Malayisaves. Kat situ ada orang gila nama Tulang Besi DaTorak Da Banyak TB {Torak Banyak)

    ReplyDelete
  4. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa tulang badak ini masih simpan baju justice for papa refomasi yg telah buat kain buruk, cuba bawa baju zaman refomasi justice for papa, macai pkr semua berlumba2 nak beli baju sejarah pkr itu, aku macai pkr itu pasti sangup bayar beli baju Justice for papa, macai pkr apa tunggu lagi pakai baju justice for papa itu pergi dekat penjara sungai buluh itu sambil bakar lilin itu

      Delete
  5. Sememangnya ada sama ada ADUN atau petugasnya adalah OKU. Dlm sessi lepas terdapat 2 ADUN DAP golongan OKU satu ADUN Aulong, Taiping dan satu lagi ADUN Jelapang, Ipoh yg dah kena beli oleh Najib tu. Sekarang ni Najib pula jadi OKU, tak boleh jawab soalan Mahtaik.

    ReplyDelete
  6. Ada Sorang lagi. Janda Pantai KL. OKU cacat otak. Buktinya dia hadir sesi touch d hanjing

    ReplyDelete
  7. Dh dasar babi..memang suka menyondol..mana dia tau undang2..

    ReplyDelete
  8. CINABENG DAPIGS KUAT TIPU

    LAGI2 2 BERANAK NEPOTISM LIM KUT SIUNG & LIM GUN CENG

    KETURUNAN BERMASALAH

    ReplyDelete
  9. Bertia terkini
    pemilihan Parti Pas bahagian kampar perak krputusan pemilihan
    Nizar 24 undi...ustaz suffian 124 undi
    Anjing DAP Nizar krna humbsn dalam.longkang jamban....kah ksh ksh....anjing jubo anwarinas dan dap mandi air longkang.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, seorang lagi jebon pro harbi dap dimusnahkan.

      Delete
  10. Mari kita beramai henti semagat nepostima pining utara itu telah merosakan malaysia ini, dap telah merosakan malaysia ini.
    cuba korang perhatikan keluarga lim ini Telah bagi jawatan penting pada anak, bini, suadara, semua memegang jawatan pentng dap itu apakah kita mahukan malaysia diperintah oleh keluarga dinasti dari utara ini, mereka telah belajar semagat nepostisma utara ini dari korean utara dan parti pap singapore, kita lihat berapa ramai telah mati dan menderita disebab kan nya contoh kes denggi dan ketiadaan air di selangor itu, disebab anwar ikut ideologi semangat nepotisma pining utara bagi jawatan pada bini sendiri dan pas hampir2 berpecah kepada dua kerana terikut ideologi itu.
    Tolong pkr henti semagat nepotisma pining utara itu
    mari kita beramai2 cakap tidak pada nepotisma pining utara dap itu

    Dari pada Ahli refomasi 1997
    penah pakai baju (Justice for papa)
    yang benar
    Ahli refomasi kampung baru K.L

    ReplyDelete
  11. BARUA NIZAR BEKAS MB KALAH DRNGAN MAJORITI....Barua anwar pluralisna dan anjing DAP kalah tinggal spender...senasib dengan Bahlolrozi....semua barua ini tinggal spender koyak rabak...kah kah kah

    ReplyDelete
  12. cucu mamak kutty13 April 2015 at 04:05

    bahasa pendukong ulamak2 barua dan ulamak cibaikia ni ,betul2 mcm sial,aku rasa memang si sial2 mcm ni membesar dgn m entakedarah benda haram se bab perangai dia org ni betul2 mcm anak sun dal haram jadah

    ReplyDelete
  13. Cina Dap lebih baik sikit Dr cina MCA.sama juga melayu pkr lebih baik sikit dari melayu umno.Kalau nak tahu orang melayu kena jual dgn gerakan cina denganpertolongan UMNO.UMNO NI PENGKHIANAT MELAYU!Skrg hari2 rasia mereka terbongkar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai cina mca masuk Islam.... cina dap sekor pun tarak,,, itu pun baik juga ke

      Delete
    2. Cina dap dah ditarbiah pas..
      sekarang takut masuk islam pasal islam semua bohong kaki u turn dan tak boleh dipercayai mcm contoh yg hj hadi buat..

      Delete
    3. U-turn, UG cerita dongeng rekaan pkr. Nanti bila kalah permatang pauh (INSYAALLAH), keluar balik le cerita U-turn,UG. Hakikat yang sebenar orang ISLAM MELAYU dah menyampah tahap gaban dengan pkr dapigs terus dibuang jauh2. Pelahap sangat undi cina harbi sampai belasah saudara seISLAM sendiri. Parti macam ni ke pilihan hati? fikir2lah sendiri.

      Delete
  14. owhh.. driver dia mmg ada cacat otak kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap tu.... sebenar2nya dap memang kurang hajar

      Delete
  15. Anon 6.56 liah jihah
    ko tu jantan amik nama anak haram ko kan...anak sundal macam bang non sondol sundal chainadoll.Pengkhianat meaia yahudi pluralisme anwar ibrahim dan barua yg dibela anwar separti barua brkas mb perak nizar tinggal spender koyak rabak kalah di bahagian yg diterajui selama ini....kahkah kah pergi sidang DUN pajai baju hitam kot....bila tewas tempat sendiri balik umah tinggal spender koyak rabak ...kah kah padah jadi ppengkhianat anjing PKR dab DAP

    ReplyDelete
  16. Nizar terajui pad kampar 7 prnggal (35 tahun)....semalam kalah pemilihan pas trus balik rumah tinggal spender cop pkr daan dap....padan muko sialll....

    ReplyDelete
  17. Memang dia parking di situ tidak menjadi suatu kesalahan kerana pemandu tu betul betul cacat (OKU) - walaupun tubuh badan nampak sempurna tapi mental dia telah disahkan sebagai cacat.

    ReplyDelete
  18. Pada ahli pas pastikan husam musa...mujahit..kamaruddin jaapa...nipah meedin. ..kalit samat..mat sabu...mahpos dll yang jagi barua dan anjing pluralisma PKR dan kiasu DAP...kalah tinggal spender dibahagian masing2.....

    ReplyDelete
  19. Omakau ini pun nak bising. Memang DAP itu perangai macam orang singapork kurang ajar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...