Monday 6 April 2015

PEMANDU TEKSI YANG MENJADI KECOH DI LAMAN SOSIAL DI HERET KE MAHKAMAH DENGAN TIGA PERTUDUHAN MEMUKUL TIGA WANITA DAN MEROSAKKAN SEBUAH KERETA MYVI.




Seorang pemandu teksi mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Shah Alam hari ini atas tiga tuduhan memukul tiga wanita dan merosakkan sebuah kenderaan, minggu lalu.

Azmi Mat Mokhtar, 54, didakwa dengan sengaja mendatangkan kecederaan terhadap tiga beradik Sharifah Fara Difla Syed Faried, 28, Sharifah Fara Afzan, 27 dan Sharifah Fara Rayyana, 24.

Perbuatan itu didakwa dilakukan di kawasan stesen minyak Petron, Persiaran Kayangan Seksyen 7, dekat sini, jam 3.30 pada 29 Mac lalu.

Sebelum ini, sebuah video kes pergaduhan di stesen Petron Seksyen 7, Shah Alam  yang melibatkan 9 gadis memaki hamun lelaki usia pertengahan itu tersebar dan menjadi viral di internet.

Video kedua pula menunjukkan lelaki terbabit yang juga seorang pemandu teksi bertindak kasar terhadap gadis-gadis berkenaan sehingga menyebabkan mereka berang dan tercetusnya perang mulut di antara kedua-dua pihak.

Punca kejadian itu didakwa berlaku kerana pemandu teksi berkenaan enggan memberi laluan kepada kereta Myvi itu walaupun sudah memberi isyarat masuk ke kiri termasuklah mengangkat tangan.

15 comments:

  1. Babi celaka punya umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong kuat pkr tu yg kena dakwa

      Delete
  2. bukan nak memihak kepada sesiapa pun.cuma
    nak tahu apa kena mengena kes ni dengan umno.pls be open minded.

    ReplyDelete
  3. Babi celaka punya azmin

    ReplyDelete
  4. pemandu teksi tu ahli perkasa

    ReplyDelete
  5. Salam semua,

    Saya akan keluar Jamaat 7Hari dgn Jamaat Tabligh. Malam ni di sri Petaling.

    Komen2 akan dihentikan sementara Dan contribution saya akan bermula lepas selasa minggu depan. Apa2/silap saya minta maaf kecuali kpd juak2 nepotism DLM.parti kita

    Salam

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Nak pergi beribadah tak payah pukul canang, nanti menimbulkan perasaan riak dan tak mendapat pahala.

      2. Balih dari Tabligh nanti tinggalkan perbuatan keji seperti mengumpat, memfitnah serta membuat komen-komen yang menyakitkan hati ramai orang. Jika tidak berubah maknanya ibadah kau tidak diterima....

      Delete
  6. Babi celaka punya azmin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish ish mujur Nurul izzah 2014 pi sesi touch d hanjing saja. Mujur dia tak pi touch d pig.

      Oink oink

      Delete
  7. Betullah apa yang dikata ukur baju di badan sendiri. Bagi yang mampu pakailah apa nak dipakai bagi yang tak mampu kenapa nak terhegeh-hegeh.

    Begitulah juga dengan degree, pada mulanya ia untuk orang pandai sahaja. Mereka yang skor SPM dapatlah peluang melanjutkan pelajaran. Tapi setelah Najib jadi menteri pelajaran lah degree dilacurkan ke tangan orang-orang yang tidak pandai. Kini degree umpama puntung rokok, bersepah-sepah tiada nilai.

    Akibatnya jawatan berdegree dijawat oleh orang yang tidak pandai, menganiaya pelanggan dan juga graduan pandai yang terpaksa berebut dengan lambakan pemegang degree tak skor spm.

    Manakala pekerja am pula kekurangan kerana rakyat kita semua ada degree. Lalu PATI dibawa masuk. Sapu sampah di pudu PATI, kerja kilang PATI, tombak sawit pun PATI.

    Jika barang Melayu kita tawar sehabis mahu tapi barang bukan Melayu seperti secret recipe dan kfc tak berani pula kita tawar? Berlakulah adil kerana agama kristian dikenali dengan god of love manakala agama Islam dikenali dengan God of Justice.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am)

    ReplyDelete
  8. Hahaha......kalau ada bukti beliau bersalah maka apa nak kata!!!! Jgn pula berat sebelah kerana perempuan celaka tak berakhlak perangai syaitan di bela dgn alasan gadis lemah lelaki perkasa di persalahkan maka undang 2 berat sebelah dan tak adil......!

    ReplyDelete
  9. Pemandu dipukul bagaimana? Tak dawa ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak2 Dato' semua tu. Engkau tak tau ke?

      Delete
  10. I was delighted to find this web site.I wanted to thank you for your time reading this wonderful! I really enjoyed every bit of it and I’ve marked to ensure that the blog post something new.

    ReplyDelete
  11. Bertahun naik teksi kat KL, Cume sekali jumpa pemandu teksi yg sopan dan berhemah. Yg lain menyakitkan hati, biadap dan kasar. Tak masok kuat menipu(taknak pakai meter). Kalau protes dia siap kena maki hamun dari dia.

    SPAD kena hajar sikit depa ni.

    Cuba kaji macamana teksi kat london sangat baik service nya.

    Atau memang kerja bawa teksi kat Malaysia ni cuma khas untuk samseng je.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...