KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 8 April 2015

WAJAH WANITA WARGA KYRGYZSTAN MANGSA KORBAN HELIKOPTER TERHEMPAS DI SEMENYIH SABTU LALU SEPERTIMANA DISIARKAN MEDIA KYRGYZSTAN.




Hasil ujian yang dibuat ke atas mangsa wanita dalam kejadian helikopter terhempas di kebun getah dekat Semenyih pada petang Sabtu lalu yang mengorbankan 6 nyawa termasuk Tan Sri Jamaluddin Jarjis , ia merupakan mayat wanita berusia 25 tahun.

"Polis berpuas hati dengan keputusan siasatan yang dijalankan. Bagaimanapun identiti sebenar mangsa masih belum dikenal pasti dan memerlukan masa," katanya dalam sidang media berhampiran lokasi nahas pada Selasa.

Abdul Samah berkata, polis telah pergi ke rumah Aidana iaitu sebuah pangsapuri di Pantai Dalam, Kuala Lumpur untuk mengambil beberapa barang, dokumen dan spesimen milik mangsa untuk ujian DNA bagi mengesahkan identiti mangsa keenam nahas helikopter itu.

"Polis menemui bukti tiket penerbangan mangsa (Aidana) ke Langkawi pada 21 Mac lalu semasa LIMA (Pameran Udara dan Maritim Antarabangsa Langkawi) sedang berlangsung tertera namanya dan juruterbang terbabit (Fournier).

Juruterbang itu mempunyai akses masuk ke kediaman wanita itu," katanya.

Abdul Samah berkata, siasatan polis mendapati Aidana merupakan pelajar jurusan diploma pelancongan di tiga buah kolej iaitu Sunway University, Lim Kok Weng Universiti dan Segi College.

"Dia belajar di tiga kolej itu pada tahun 2010 hingga 2014 dan mendapat diploma dari Segi College pada 10 Oktober lalu," katanya.

Berikutan itu, polis mengambil keterangan daripada rakan-rakan wanita itu.

"Wanita itu amat berminat untuk menjadi seorang juruterbang, selain itu, ada saksi yang pernah melihat mereka (Aidana dan Fournier) terbang menaiki helikopter bersama beberapa kali sebelum insiden," katanya yang meminta orang ramai tidak membuat spekulasi mengenai wanita itu.

13 comments:

  1. Lawanya.......

    Kalau kita ada duit banyak mesti senang dapat awek lawa macam ni.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau miskin jgn harap la dpt lawa camni..sekian

      Delete
    2. kalau muka pelacur macam ni minta maap la, kena bagi free pun aku tak nak.
      muslimah bertudung dan sopan lebih ayu dan sejuk mata memandang

      Delete
    3. Orang umno je kaki pelacur drp boss sampai ketua cawangan semua kaki puki pelacur. Bos punya kes pelacur altantuya pun belum selesai.

      Delete
  2. Hahaha......
    Berangan di siang hari......
    Kalau ada jodoh miskin kaya pun belum pasti dapat.... hanya dgn pelacur je......!

    ReplyDelete
  3. Sepatut menjadi tauladan pada drgree tak boleh pakai itu, orang luar negara boleh jadi juruterbang setelah datang ke malaysia ini, satu nasihat aku kerja apa2 je jangan harap drgree Kau itu

    ReplyDelete
  4. KO x perasan me..gmbr no.2 tu edit..kan

    ReplyDelete
  5. agathos y daemon8 April 2015 at 14:31

    misteri selesai jom pi prk rompin tumbangkan bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...
      PRK Permatang Pauh : Kak Wan
      PRK Rompin : Chegu Bad

      Isu semasa makin mnimbun... kedudukan selesa utk PKR memenangi hati pngundi. With or Without PAS... no problem!!!

      Delete
  6. Ada yg tak.kena dan disembunyikan..

    ReplyDelete
  7. Juruterbang tu bebas keluar masuk rumahnya.......inilah yang dapat.....laknat dari Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "adik" juruterbang tu pun keluar-masuk pulak kat "pintu bawah" He he!

      Delete
  8. Betul kata anon 14:46.

    ReplyDelete