KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 3 May 2015

ANTARA WAJAH-WAJAH PENDEMO BANTAH GST YANG DITAHAN POLIS DENGAN BERPAKAIAN LENGKAP LOKAP.




As I walked out of the police office, at my background the police was escorting the detainees of May Day rally into the lockup. .. Begitulah ayat yang ditulis oleh YB Tian Chua ketika beliau berada di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.

13 comments:

  1. Mari kita beramai2 jangan mengundi azizah sebab beliau telah lupa gerakan anti nepotism dan anti kronisma, ds anwar telah melangar janji beliau untuk menghapus nepotism dan kronima yg ada di malaysia. Saya ucap syabas pada pas berani menentang kezaliman di lakukan oleh DS anwar pada haji hadi ,Baru2 ini pas telah sedar nepostim telah merosakan pkr itu sendiri, saya sebagai ahli lama pkr dari baju justice for papa ucap terima kasih pada ahli pas kerana berani menentang ds anwar dan nepotism yg berlaku di malaysia


    Saya ucap banyak2 Terima kasih pada pemuda pas
    Dari


    Justice for papa 1998

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka hahaha...tahan lama sikit pantat ayam tu.

      Delete
    2. Wan Azizah bukan hanya mewakili suaminya yang dizalimi, undi itu juga perlu diberi untuk menghanyutkan GST. 

      "Oleh kerana itu, janganlah berfikir jauh sangat, ingatlah Wan Azizah yang mewakili suaminya yang terdera dan kita yang didera oleh harga, pangkahlah Pakatan Rakyat. Pangkah pkr bererti kita menentang umno/ bn. Umno tumbang gst tiada. Hidup rakyat akn kembali gembira.

      Delete
  2. mat salleh ddk 2,3 tahun pun pndai ckp melayu, ini babi dah ddk 50 thn msh ckp omputih.

    ReplyDelete
  3. Hidup lagi babi copy phase Jeff ulu yam ni.ingatkan dah mampos

    ReplyDelete
  4. hahahha.........
    tangkap pencuri buat rondaan tak cukup pengawai tetapi tangkap org bantah gst byk pengawai tangkap pula!!!!
    apa nak jadi kuasa salah guna sibuk benda yg tak berfaedah keselamatan rakyat tak terjaga .oh!!!!malaysia masih aman........biar pencuri makin byk merebak merata2 baru sibuk tangkap sana sini byk nya kerja mrk ni ya!

    ReplyDelete
  5. Tangkap banyak sikit...yg ada tak cukup modal apa nk dimakan oleh puak2 mentekedarah duit rakyat...sorang yg ditangkap berapa kos...sorang pesalah mkn mimum sehari semalam banyak asyuuuuuuk...lama ditahan lg la tak boleh kira.....sbb tu pendatang ramai kt mesia ni....senang kira untung

    ReplyDelete
  6. Cina gelakkan melayu kena tahan tu...hahaha. mana punya kampung la bdk-bdk ni..ceruk kelantan kot.

    ReplyDelete
  7. Tian Chua senyum je... yg bodoh melayu yg kena tankap..
    Melayu sendiri yg pinta ditungang oleh puak Cina... sampai bilalah ko org nak jadi pecacai
    Cina.
    Cina pkr dgn cina dap pejuangan dia org sama je cuma parti je lain²

    ReplyDelete
  8. yg bodoh tu ko,

    pemimpin umno mewah kaya raya, ko bayar cukai keliling pinggang sampai mampos.

    sampai disuruh makan taik pon ko makan.

    sekian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa kata PKR, DAP dan PAS miskin. Dia orang sama kaya juga. Diorang pun belasah harta gomen juga dan lagi dahsyat. Anwar bina rumahnya 18 juta. Duit dalam akaun didalam dalam dan luar nerga berbillion.

      PAS pun kaya juga. Jangan pandang sebelah mata. Habis duit gomen negeri disebat, balak dan duit sumbangan Cina2 untuk jatuhkan kerajaan pun masuk kocek juga.

      DAP yg paling kaya. Duit simpanan hasil sumbangan Singapura untuk hancur orang melayu lebih banyak dari UMNI sendiri.

      Delete
  9. Bangga posing dpn OKT...kenapa tian chua tak pakai baju lokap? Inilah contoh terbaik layanan kelas bawahan buat penyokong pkr. Pemimpin kaki auta selamat, pandai berlakon..penyokong penat2 tido lokap..2,3 hari tak mandi. Kfc mana?? Nurul izzah kena tahan dapat kfc..penyokong2 pakai seluar pun yg takde getah. Dah nak tercabut tu..sikit lg nampak bontot. Kah kah kah

    ReplyDelete
  10. Yang kena tahan tu orang ke beruk? Lebih beruk dari orang jee...kah kah kah

    ReplyDelete