KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 3 May 2015

“Saya pun tak tahu (macam mana) dia boleh jadi bodoh sampai macam ni, saya pernah jadi ahli parlimen selama 3 penggal tapi tak pernah jumpa orang sebodoh Ahmad Maslan” - Mat Sabu




Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu mendakwa Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan sebagai orang yang bodoh.

Menurut Mohamad yang terkenal dengan jolokan Mat Sabu itu, beliau tidak pernah berjumpa orang sebodoh Ahmad Maslan sepanjang khidmatnya sebagai ahli parlimen selama tiga penggal.

“Yang paling teruk cakap sekarang, lagi dia cakap BN (Barisan Nasional) jatuh markah lagi (ialah) Ahmad"

Saya pun tak tahu (macam mana) dia boleh jadi bodoh sampai macam ni, saya pernah jadi ahli parlimen selama 3 penggal tapi tak pernah jumpa orang sebodoh Ahmad Maslan” katanya sambil disambut dengan gelak ketawa oleh hadirin yang mendengar celotehnya ketika ceramah perdana anjuran Pakatan Rakyat sempena pilihanraya kecil Permatang Pauh (PRK) di sini, baru-baru ini.

Ahmad Maslan sebelum ini dikritik kerana sering menjawab dan memberikan penerangan berhubung pelaksanaan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) yang dibangkitkan pimpinan pembangkang.

13 comments:

  1. Mari kita beramai2 jangan mengundi azizah sebab beliau telah lupa gerakan anti nepotism dan anti kronisma, ds anwar telah melangar janji beliau untuk menghapus nepotism dan kronima ada di malaysia. Saya ucap syabas pada pas berani menentang kezaliman di lakukan oleh DS anwar pada haji hadi ,Baru2 ini pas telah sedar nepostim telah merosakan pkr itu sendiri, saya sebagai ahli lama pkr dari baju justice for papa ucap terima kasih pada ahli pas kerana berani menentang ds anwar dan nepotism yg berlaku di malaysia


    Saya ucap banyak2 Terima kasih pada pemuda pas
    Dari


    Justice for papa 1998

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kelayakan mat sabu? ITM x grad?

      Delete
    2. Wan Azizah bukan hanya mewakili suaminya yang dizalimi, undi itu juga perlu diberi untuk menghanyutkan GST. 

      "Oleh kerana itu, janganlah berfikir jauh sangat, ingatlah Wan Azizah yang mewakili suaminya yang terdera dan kita yang didera oleh harga, pangkahlah Pakatan Rakyat. Pangkah pkr bererti kita menentang umno/ bn. Umno tumbang gst tiada. Hidup rakyat akn kembali gembira.

      Delete
    3. Apa kah wan azizih layak jawatan itu sila fikirkan, saya tak fikir beliau layak sebab beliau menjawab solan umno teragak2 dun ,gagal memjawab soalan dengan baik macam mana rakyat melihat beliau. Pas melihat perkara gagal menjawab solan di palimen yg beliau wakili nya di dun selangor beliau gagal menjawab soalan di bangkit oleh umno Itu teragak2 menjawab ia ini kah beliau kalau gagal berdebat umno macam beliau jadi wakil rakyat dan haji haji suruh pilih orang lain mb selangor atas sebab beliau tak layak berdebat dengan umno dan gagal menjawab solan dari umno ,cuba suadara suadari berfikir.macam mana dia nak jadi ketua pembangkang sedang dia menbisu dan menjawab soalan dari umno teragak2, bukan pkr banyak lagi peminpin yg berkebolehan sepatut kerusi pematang pauh bagi peluang pada orang lain dalam Banyak lagi pemimpin pkr yg berkeboleh untuk memimpin rakyat derita . wan azizah dah bagi Rakyat peluang pada rakyat tetapi gagal untuk memipin nya dengan, orang lain pkr boleh menbela ds anwar jika pkr memilih pemipin taat setia pada parti. Saya sendiri hilang kepercaya pada keluarga anwar itu Disebab tak menpercayai orang lain. Saya penah berjuang di kampung baru di hadapan masjid jamek dan merusuh sogo ketika itu kami melawan kezaliman tun m, saya penah memakai baju justice for papa ketika 1998 pada ketika itu nurul izzah berada di bangku sekolah lagi , kami benar2 kecewa pada ds anwar ibaraham , yg menbelakang parti melupakan perjuang sebenar pkr anti nepotisma dan anti kronima


      luahan hati ahli lama pkr
      penah memakai baju
      Justice for papa 1998

      Delete
    4. Ko pun dah kena juboh juga kot,bodoh,pui....

      Delete
  2. Mari kita undi BN sebab BN boleh bagi gst dan naikkan gst drp 6 peratus kpd 10 peratus selepas prk permatang pauh dan rompin. Tahniah bn kami suka gst.

    ReplyDelete
  3. Bodoh x bole diajar..banggang x bole diikut, buihhh x dapat kontrol...

    ReplyDelete
  4. Kan dah cakap dalam umno tinggal yang bodoh2 aje.
    Sekian harap maklum

    ReplyDelete
  5. Ahmad Maslan bodoh yang KAYA

    Hanya dgn GST si Bodoh boleh enjoy sakan dengan Bentley Continental GT Sport Car....

    Rakyat betul2 BODOH !!!!

    ReplyDelete
  6. Lps pemilihan pas bln 6, mat sabu tinggal sejarah. Biar dia ckp puas2. Mat maslan ttp jd timbalan menteri. Disyorkan mat sabu cari kerja lain.

    ReplyDelete
  7. Muka mat sabu kelakar macam pantat ayam hahaha...tak sangka dia timbalan presiden pas. Muka buruk, pelajaran tak tinggi..mcm manalah dia boleh mengata orang lain.

    ReplyDelete
  8. Mulut mat maslan mcm burit ayam nak bertelo...huhuhu

    ReplyDelete
  9. Mat sabu lagi bodoh, sokong pkr dan dap benci pada parti sendiri.

    ReplyDelete