Monday 4 May 2015

BERITA BURUK UNTUK PELINDUNG TRAGEDI DUKE ... ZAHID HAMIDI MEMBERI JAMINAN PIHAK YANG TERBABIT DALAM KEMALANGAN MERAGUT 3 NYAWA DALAM TRAGEDI DUKE AKAN DI HERET KEMUKA PENGADILAN



Dato' Seri Zahid Hamidi kerana memberi jaminan akan memastikan pihak yang terlibat ke muka pengadilan. INI BUKAN SOAL ORANG DALAM TAPI INI SOAL NYAWA!!!

Beliau memberi jaminan keramat itu ketika menziarah keluarga mangsa tragedi DUKE pagi ini.

Nampaknya kalau sekadar menjadi ahli biasa Puteri UMNO dan ada abang ipar berkerja sebagai anggota polis pangkat biasa juga di Bukit Aman atau JPJ jangan cuba nak berlagak sombong dan keret lebih-lebih lagi apabila kes ini sudah menjadi viral satu negara.

Kenyataan Zahid Hamidi memberi nafas lega kepada rakyat yang mau pastikan keadilan ditegakkan.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi memberi jaminan untuk memastikan individu yang menjadi punca kematian tiga beranak dalam satu kemalangan di Lebuhraya DUKE dihadapkan segera ke muka pengadilan.

Menurutnya, walaupun terdapat kenyataan di mana ahli kelab Familia MyVi Club (FMC) mempunyai orang dalam, beliau turut menjamin kes berkenaan akan diadili dengan telus.

"Jangat ingat ada orang dalam, individu terbabit boleh terlepas. Polis tidak akan menutup kes ini dengan mudah walaupun terdapat keterangan yang bercanggah daripada suspek dan saksi utama.

"Kalau saya dapati ada penglibatan orang dalam sekalipun, orang itu juga akan diambil tindakan tegas," katanya semasa menziarahi keluarga mangsa di kediamannya di Taman Batu Muda, di sini, tadi.

Insiden pada 1 pagi pada Sabtu lalu itu dikaitkan dengan tindakan enam kereta Perodua Myvi yang berlumba di lebuh raya itu sebelum merempuh pacuan empat roda model Pajero dinaiki tiga mangsa itu.

3 comments:

  1. Amaran ini utk peguam pkr dap yg biasa lindungi penjenayah, awas!

    ReplyDelete
  2. Sudahlah lu.eh pelumba tu kan puteri umno.apa kena mngena dengan peguam Pkr dap.bodoh punya otak.mestilah peguam umno yang mesti bela.bodohnya otak.

    ReplyDelete
  3. Klu setakat myvi harga rm40k..gutu juga ngak keta cabuk laun yg buat klab ...modified sana sini....yg banyak wat kerja mcm ni org melayu....itu jer yg mampu....berlagak mcm klab ferrari.....agak klu mereka dapat ferarri tak tau la lagak melayu nih....melayu oooo melayu...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...