KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 1 May 2015

PRK PERMATANG PAUH CERAMAH LIM GUAN ENG TIADA SAMBUTAN, DINGIN DAN HAMBAR?????


Omak Kau rasa jika apa yang digambarkan ini benar maka jelas Lim Guan Eng tidak sesuai untuk diberikan tugas dan tanggung jawab memberikan ceramah didepan audien masyarakat Melayu/Islam.

43 comments:

  1. Kasi sunat itu lim dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceramah tak sesuai. Ni sembang kosong namanya.

      Delete
    2. Hahaha....penipu cuba tipu duit org.....!

      Delete
    3. saya ibu irma seorang TKI DI SINGAPURA
      pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos
      sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan susah
      gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak
      kebetulan suami saya buka-bukan internet mendapatkan
      nomor MBAH SERO katanya bisa bantu orang melunasi hutang
      melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah terpaksa saya
      hubungi dan minta angka bocoran SINGAPURA
      angka yang di berikan 4D yaitu 9347 TGL 23-03-2015
      ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 177.juta
      bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negri
      apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas
      jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah
      ini nomor hp -> (-082-321-062-999-) MBAH SERO
      demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa
      atau silahkan buktikan sendiri..

      Delete
    4. Lim guano end memang sial sama juga ngan dia punya bapak celaka tu lim kit sial...sesiapa ug dengar mesti bodo bertengkek tengkek. Hoi lim guano end ko dah buat uga ke ngan bnumno ke..sial.

      Delete
  2. Lantok la ko ...omak ko ako rasa elok ko saja yg bagi ceramah.....ceramah tajuk 'nepotism dan TSKI' mesti brrdoyon doyon orang datang...klu mcm tu ceramah lim dan nurul itu tanda nk melingkop la pkr.....klu pkr menang di marang ...poting kote le aku....ahakss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....
      Tak usah marah omak kau sebab semua org tahu di tali barut dlm selimut.
      Biar tak ramai dgr ceramah namun masih ada yg dtg..... byk2 terima kasih dan mrk ini perihatin utk pertahankan kubu anwar yg dikuasainya.

      Delete
  3. Rileks.. ceramah pilihanraya org buat kecil2an je. Kalau gambar ambil malam ni memanglah sikit, ramai bertolak ke KL demo esok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pkr mana ada masa hari perkerja 1mei itu,pertama kes unggu waik dulu punya meriah tahun kedua di buat macai pkr buat rusuhan di shah alam dan k.l pun tak mendapat sambutan, kes barang naik pun tak mendapat sambutan Ketika hari merdaka dulu. Ia. Lagi satu siapa buat ceramah di k.l kecuai rafizi je , pas pun tak nak ambil tahu pasal pkr lagi ia.

      Delete
    2. Anon 1.16 Demo kepala butuh kau

      Delete
    3. Kau ni x abis2 cakap butuh.. Butuh tu apa ek?

      Delete
    4. Hahaha......usah layan macai ni sebab mrk ni memang kotor main pun kotor mulut pun kotor sebab tu suka guna kata2 kesat.

      Delete
  4. KalU macam tu omak kau cadangkan melayu munafik bg ceramah. Kafir harbi memang tak sesuai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu berdua lah bagi ceramah pasti golongan syaitan layan.

      Delete
  5. Sape nk dgr ckp die, Nk cerita nepotisma dan kronisma die sendiri buat, nk cerita tipu undi die buat mse cec dap, nk cerita bn bebankan rakyat die pun sme naikkan tarif air parking sewa dll, nk cerita rasisme umno die sendiri bapak rasis roboh gerai peniaga melayu dan jual tanah dan ratakan kampung melayu. So apa pasat org mau dgr ckp lia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Me layu memang senang ditipu dengan cerita2 palsu...kesian.

      Delete
  6. anwar dan lim guan end itu kedua2 tokoh menamalkan nepotism utara, mereka belajar nepotism dari korean utara ,patut pas tak beri sokong kempin kali ini, sebab pas menbasmi nepostim utara itu.

    ReplyDelete
  7. Pas bila² blh u-turn, bila dah ludah blh jilat blk.. tunggu t.guru beri arahan jilat maka menjilatlah mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pkr bila2 boleh menyalak. tunggu arahan dari babi lks dan daddy's boy lge maka menyalaklah anjing peliharaan dapigs. parti anjing kurap no quality. tak boleh berdikari. nak menempel kat orang je kerjenye.

      Delete
    2. Macai dumno bodoh bebal...me layu yang suka babi dan anjing gile.

      Delete
  8. Tuan guru kami di permt pauh merangkap ketua pakatan adalalah lge. Dia seorang yg Sgt dihormati oleh kami pnduduk prmtg pauh. Dialah pembela org Islam disini. Tanpanya kehidupan kami akan sukar. Lagipun dia sahabat baik kpd khalifah kami anwar Ibrahim. Mama kami sgt2 hormati lim guan eng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meroyan la pulak...lama tak jilat cirit lge ni..

      Delete
    2. Boleh belah la Lim Gon Pig Eng....
      bangsa kominis habis tanah melayu pp beralih kpd mata sepet tapi dok tak sedar diri...
      lancau lu la melayu makan rasuah hingga jual tanah kpd mata sepet...

      Delete
    3. Kamu sepatutnya belah...dahlah bodoh bangang lagi.. bila cina rompak tanah??? Bila cina kebas???? Siapa sebenarnya curi tahan??? Tanah milik cina semuanya beli ada salah kah???? Melayu jual cina beli kalau tak jual dpt ke cina beli??? Jadi melayu mcm kamu inilah yg bodoh kaum sdr gila duit salahkan kaum lain rompak harta mrk bukan ke kamu bangangkan melayu sdr.

      Delete
    4. Nampaknya anon 07.00 ni masih tak sedar2 lagi siapa yang sebenarnya merompak tanah orang melayu aku sokong 12.22 dan tak payahlah nak kutuk2 pasal bangsa semua bangsa ada yg baik dan ada yg jahat ingat hidayah tu milik Allah

      Delete
    5. Anon 07.00 anjing macai dumno yang senang diperdaya oleh puak najis.

      Delete
  9. Padan muka macai dap. Amek cow!
    Pasma tak join sekali ceramah kelentong dgn lim guan end?
    Nak kena tarik elaun bahlollagi pasma ni.

    Penghina hudud & pas ialah dap & pkr.

    ReplyDelete
  10. Duit 1mdobi habis kena rembat rosmah...

    Umno tpaksa jilat burit rosmah utk byr. Hutang 1mdobi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jilat burit mak kau lg sedap

      Delete
    2. Ermmmmm..juicy bro mak kau..

      Delete
  11. Ini bukan salah guan eng.
    Rakyat dah meluat tengok gelagat keluarga pkr ini.
    Tak kan tak paham ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....tak apa..... skrg melayu byk suka dgn lge namun mesti ada yg benci sebab masih ramai melayu bodoh sesukahati kafirkan org babikan org kutuk agama org hina bangsa org tetapi masih tak sedar mrk tulah yg babi otak bodoh tak sedar sdr kafirkan mrk sdr dan hina nama baik mrk sdr dgn cuba guna islam, sedangkan islam ada ke ajar kamu buat begitu???? Jadi syaitanlah melayu itu yg cuba salah gunakan islam utk kepentingan mrk.

      Delete
    2. lge jauh lebih baik dari anuwar sebab lge tak pernah buat keje jubo menjubo lubang bontot mcm anuwar aljuburi.heee

      Delete
    3. MANA MUNGKIN LIM GUAN ENG DAPAT GELARAN KHALIFAH OMAR KALAU DIA TIDAK LEBIH BAIK DARI ANWAR MALAH HJ HADI SENDIRI.

      Delete
    4. Ada sekor keldai mangkuk hayun yang tolol sebab mengaji separuh masak sedangkan Allah dan Rasul dah beritahu berulang kali...orang kafir begian begian..orang beriman begian begian...orang munafik begian begian..orang zalim begian begian..orang fasiq begian begian keh keh keh

      Delete
  12. Kami org permatang pauh ahli pas dah diberitahu agar tidak keluar mengundi melalui arahan berantai kerana kecewa dgn pendirian pkr mengenai hudud Dan serangan tuan guru hj.hadi.
    Maafkan kami pkr. Hukum Islam adalah penting..slmt tinggal prk permatang.

    ReplyDelete
  13. Klu penyokong2 pas maseh brmain api dan tidak mau mengundi calon pkr d pmtg paoh dlm prk sekarang, calon2 pas akan menerima pdh dan musibah d sarawak dlm pru akan datang dan ini amaran keras dari penyokong2 pkr dari sarawak

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS ingat boleh berlagak sombong...tunggu PRU14. HANCUR !!

      Delete
    2. Ya betol...
      kami dah ada pasma..
      pas buleh berambos....

      Delete
  14. Omak kau..
    Ekau baco ko tak org komen apo kek blog kau ni??

    ReplyDelete
  15. Malaysia nak maju kena buang umno macam Singapura hancurkan umno. Macam Sultan Brunei masuk Malaysia pun tak mahu sebab tak percaya kat umno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik ada umno...
      klw harap pakatan 24jam dok politik...
      Myanmar lagi maju dari malaysia gamak nya..

      Delete
  16. Lagi Isu Panas ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete