KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 8 April 2015

ISU PENGGUNAAN GELARAN DATIN SERI ... ISTERI MUDA NAZRI CABAR ANAK LELAKI NAZRI



Seorang wanita mendakwa dirinya isteri yang sah kepada Menteri Pelancongan, Datuk Seri Nazri Aziz dan layak menggunakan gelaran Datin Seri.

Haflin mendakwa beliau layak menggunakan gelaran Datin Seri kerana Nazri dan ibu Nedim telah bercerai sejak 26 tahun lalu.

Di Instagram yang menggunakan nama Haflinsfashion, dia mendakwa telah berkahwin dengan Nazri pada Jun 2014.

“Tidak ada undang-undang di Malaysia yang menyatakan hanya seorang isteri dibenarkan mengguna gelaran Datin Seri,” tulis Haflin.

Sehubungan itu, dia mencabar Nedim Nazri yang juga anak tirinya supaya mengambil tindakan undang-undang terhadapnya jika fakta itu salah.

Haflin mendakwa, perkara itu terpaksa didedahkan atas permintaan Nazri untuk menjelaskan kekeliruan yang dicetuskan Nedim.

Nedim, kekasih kepada pelakon Nora Danish, baru-baru ini menimbulkan kontroversi kerana menuduh wanita yang menggunakan gelaran sesuka hati sebagai ‘wanita terdesak’.

Nedim juga mengkritik editor dari dua majalah tempatan yang didakwa tidak membuat penyelidikan kerana hanya isteri pertama layak menggunakan gelaran itu.

20 comments:

  1. Berapa ketul bini mamat ni? Bini nombor 2 bekas GRO dulu dah cerei ka.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang dok layan budak Nedim 3/4 tu apasal?? Kalau mak dia dah bercerai dgn bapak dia, konfirmlah bini baru sulong bapak dia rembak title tu.....bodoh punya spesis....akai kat kepala juboq.....

      Delete
    2. Rupa2nya nazri botak ni selain kaki arak juga kaki lendir burit poki ye...awat ko nazri yg pelacur gro dulu tu hang dah tutoh puki dia hang cari betina jalang lain pulak ke? Ko ni anak beranak sama naik laaa. Yg dalam gambaq fb dulu yg ko tengah tindih tu aku rasa bukan hat betina dalam gambaq omakkau ni..sungguh banyak lobang burit poki yg ko talalah klu gitu nazri? Ooi berapa banyak daaa? Aku tengok juga ada burit poki amoi pun ada laa nazri ooi...memang betoi2 ko ni kaki tutoh laaa botak..biasalah tu...big bos ko pun ngan kes pelacur pun belum selesai lagi kan2. Ok si botak setan nanti jumpa lagi ye..iblis poki.

      Delete
  2. Laaaa Anwar tu Dah tua gayut. Bagi la jawatan kat Azmin. Takkan tua2 gila kuasa kot.

    Kepada Anuar cukup2lah kamu menganiaya TGNA, TSKI, Che Gu Bard dan TGHA dgn silap pluralism nepotism Dan liberalism kamu tu..
    Alangkah baik jika penyokong2 mat Matang ni pi masjid Dan tolong orang susah. Balik2 bakar lilin. Aku rasa kalau Anwar mampus Mau puak2 ni bakar mercun Dan colok.

    Jgn Jadi macam tu bro. Dunia tak dapat. Akhirat pun miss.

    Bagi aku Anuar ni orang terencat akal macam TuLang Besi, mso. Kedahlanie, Greenboc Dan addin saja yg suka. Orang gila memang disokong orang gila

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesse labu...ko memang spesis terencat akai... haram jadah..

      Delete
    2. Komen tak dak isi...macam labu air. Cantik di pegang...tak sedap di makan...KWANG KWANG KWANG (bunyi macam dalam cerita P.Ramlee)...komen bodoh nak mampos.................SIOT!!!!!!!

      Delete
  3. Jesse Labu.....kamu ni gila bangang ker.......orang cerita pasar Nazri Aziz......kamu pergi cerita hall Anwar......bodoh ke apa.....

    ReplyDelete
  4. Bini pun gila nama rupanya.......yang dah cerai tu hilanglah status Datin Seri......

    ReplyDelete
  5. Ala, tak payahle sibuk nak guna gelaran Datin Seri tu, bukan boleh bawa dalam kubur pun...

    ReplyDelete
  6. Jgn dengki kelebihan org lain, itu yg halal bukan Haram pun.. Kita tak mampu duk diam..

    ReplyDelete
  7. Jgn dengki kelebihan org lain, itu yg halal bukan Haram pun.. Kita tak mampu duk diam..

    ReplyDelete
  8. Kau pegi tumbuk muka si nedim pas tu kau tumbuk muka nazri tu. kan senang macam tu habis cerita. kau happy, rakyat mlysia pun happy.

    ReplyDelete
  9. Duit banyak apa lagi himpun bini la...yg duit tk banyak pun kawin banyak lps tu suruh Bini Bini bini Cari nafkah sendiri....bukan ikut sunnah nabi tapi babi.cuma belajar kitab boleh kawin 4...kitab tanggung jawab tak belajar.

    ReplyDelete
  10. Aku tak suka nazri jadi menteri dia banyak buat masalah, nasib baik dia hanya menteri pelanconan je , siapa kata tak boleh ia kalau raja tak nak letak bini pertama apa salahnya atau kalau dia ada dua tiga gelaran kemudia bagi pada bini lain apa salah nya, lagi jika seorang dah bercerai kena lepaskan pangkat datinya. Si nedim itu macam aku tak tahu bawa Nora Danish kehulu ke lilir lagi berdosa.. apa salah bapa dia berkahwin

    ReplyDelete
  11. Bila bapa kita kahwin lagi, sbagai anak wajib menghormati ibu tiri kerana ia sudah jadi ibu yg tak batal wudu' antara kita dgn dia. Bapa pula wajib mengajar anak supaya faham hukum berkeluarga dlm Islam agar si anak tidak jatuh durhaka.
    Dlm rumahtangga t/jawab bapa memperbetlkan keadaan. Jika tidak mcm mana nak pimpin rakyat dan negara.

    ReplyDelete
  12. Bagus... isu makin brtambah.. kasi pening lg kepala Najib.. harap Kak Wan akan gunakn isu ni utk PRK Prmatang Pauh. Seterusnya bwk isu ni dlm dewan rakyat nnti.. biar rakyat semua tau belang sbnar pak menteri..

    ReplyDelete
  13. Kat dunia lagi dah kecoh. Patutla tak suka hukum Islam. Ghopenye malaun besar. Ni kalau hangus keluarga dia mesti beperang rebut ghete!!

    ReplyDelete
  14. This Is What You Really Want !!
    WOW !!! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  15. Semua isteri yang sah akan dpt gelaran datin..eermmm...terima jelah hakikat. Jgn nk kecam sgt

    ReplyDelete