KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 6 April 2015

SELEPAS TUN MAHATHIR KINI GILIRAN AZMIN ALI BERKATA SEJAK DIA MENJADI MB SELANGOR TIDAK PERNAH BUAT SILAP.



Azmin menegaskan dia tidak pernah melakukan kesalahan seperti yang didakwa oleh Khalid Ibrahim ... Sebelum ini Tun Mahathir secara terbuka baru-baru mengatakan sejak menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun lebih tidak pernah lakukan kesilapan.

Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali berang dengan dakwaan Tan Sri Khalid Abdul Ibrahim yang mengatakan dia seorang dungu dan jahil.

Mempertahankan keputusan pembatalan projek Lebuhraya Kinrara-Damansara (Kidex), beliau berkata ia dilakukan selepas mengambil kira maklum balas daripada rakyat Selangor.

“Saya juga telah berbincang panjang dengan Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) dan Jabatan Kerja Raya (JKR) Malaysia dengan memberikan syarat-syarat yang perlu dipatuhi oleh mana-mana pemaju kerana ianya bidang kuasa kerajaan negeri di bawah Seksyen 18.

“Jadi, di mana kesalahan saya? Saya tidak pernah melakukan kesalahan seperti yang didakwa oleh Khalid Ibrahim kerana sebagai ketua negeri saya perlu mengambil kira semua perkara yang mengutamakan kepentingan rakyat Selangor,” katanya kepada pemberita di Lobi Dewan Undangan Negeri Selangor.

Terdahulu, Khalid yang merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelabuhan Klang mendakwa projek KIDEX terletak di bawah bidang kuasa penuh Kerajaan Persekutuan.

Kata Khalid, peranan kerajaan negeri dalam pembangunan infrastruktur dan kemudahan awam adalah tidak lebih daripada memberi nasihat.

Dia juga memberitahu kerajaan negeri tiada kuasa menolak projek Kerajaan Persekutuan.

Mengulas mengenai perjanjian utama air antara Selangor dan Kerajaan Persekutuan pula, Azmin menegaskan beliau akan memberikan maklumat secara terperinci di dalam Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) pada Isnin.

“Saya akan memberikan fakta yang jelas menjelang petang ini walaupun jawapan telah disampaikan dalam sesi soal jawab tempoh hari. Mungkin Khalid Ibrahim sudah lama tiada dalam pentadbiran dan ketinggalan maklumat.

“Saya akan meneruskan perjanjian utama dan memuktamadkan pada kadar segera,” jelasnya.

Azmin bagaimanapun tidak menolak kemungkinan perjanjian utama itu terhalang kerana ada pihak yang berdolah-dalih dan tidak mematuhi semangat prinsip perjanjian utama.

“Oleh kerana masih ada pertikaian yang perlu diselesaikan segera demi kepentingan rakyat Selangor, saya akan jelas perkara ini juga secara secepat mungkin” ujarnya.

Jika apa yang dinyatakan ini benar maka kini negara sudah ada dua pemimpin bertaraf maksum .. mengaku tidak pernah buat silap ketika terajui negara dan negeri.

Memang hebat pemimpin yang paling disanjung dan sayangi rakyat Selangor sejak merdeka ini  .. memang dilahirkan untuk memimpin ummah ... satu dalam sepuluh billion ... bertuah sungguh rakyat Selangor dapat pemimpin yang tidak pernah buat salah ini ... Pergh!!!! .. tak rugi dan berbaloi.

Bapa angkat borek anak angkat rintik.

HIDUP AZMIN ALI!!!!! ..... WE LOVE AZMIN ALI!!!!

24 comments:

  1. Buat apa la Anwar simpan parasit nie.
    Nak tutuh ke duit je baghal nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan: Macai parasit bertanya "Buat apa la Anwar simpan Azmin".

      Delete
  2. SURUH AZMIN BELI TRAKTOR UTK KOREK PARIT LA

    DUIT BANYAK BUAT APE GUNA PENYODOK??

    JANGAN NAK JADI PENYODOK RAKYAT

    KAH KAH KAH

    KOREK PARIT GUNA PENYODOK

    KAH KAH KAH

    KOREK PARIT ADA KAMERAMAN

    KAH KAH KAH

    KOREK PARIT ADA RAMAI PENONTON

    KAH KAH KAH

    INI TENIK ORANG BODOH

    KALAU DAH BODOH JANGAN NAK PERBODOHKAN RAKYAT

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin BN lagi hebat berlakon depan kamera, lepas tu masuk tv ulang tayang berulang kali dalam pelbagai berita CIna, Tamil, Melayu, B. Inggeris dll sehingga penonton meloya dan muntah. Sepatutnya awards lakonan diberi kepada pemimpin BN !

      Delete
  3. Tak sabar nk humban mb pintu belakang ni ke tempat kegemaran dia LONGKANG!
    Tak sabar nk humban mb pintu belakang ni tempat ke kegemaran dia TONG SAMPAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:17 adalah sejenis macai yang hidup dalam longkang dan tong sampah bersama spesisnya Sus scrofa.

      Delete
  4. Assmin mana pernah buat silap....cuma dia tsk pernah mengaku buat bsnyak kesilapan....abis mana silap dia..? Sama mca bang non dia suka bejubo tapi mana pernah dia mengaku brjubo....camana anwar cam tu gak Assmin. .....ahaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:19 mana pernah buat silap....cuma dia tsk pernah mengaku buat bsnyak kesilapan....abis mana silap dia..? Sama mca bang kril dia suka bejubo tapi mana pernah dia mengaku brjubo....camana kril cam tu gak AAnon 20:19 . .....ahaks.

      Delete
  5. ini blog AKU CINTA KHALID

    ReplyDelete
  6. Azmin seorang wira. God's gift to the people of Selangor. Hidup Azmin.

    Khalid tak payahlah komen. Azmin seorang yang jujur dan "tidak berhutang dengan mana-mana bank pun".

    Beliau seorang yang jujur dan bersih.
    Selangor di bawah Azmin akan maju jaya. Insya Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR dan PAS akan pastikan BN kalah teruk dalam PRU 14 kerana rakyat benci ditindas dengan GST !

      Delete
  7. Mampossss la kau ajmin...munafik!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ Anon 21:00,

      Kamu bercakap seperti munafik yang hilang akal ! Dah berapa lama kau mengidap penyakit ini?

      Delete
  8. Khalid tidak patut mempersoalkan pentadbiran Azmin kerana Amin baru memulakan tugasnya sebagai menteri besar Selangor. Sepatut Azmin diberi masa untuk menunjukkan kebolehannya memimpin Selangor.

    Aku dengar Adun dan MP Pakatan rakyat sukar bertemu dengan Khalid untuk menyelesaikan masalah rakyat semasa Khalid menjadi menteri besar. Nasihat aku ialah cermin diri dulu sebelum menuduh orang lain.

    Seperti biasa kita lihat macai-macai mabuk ketum sibuk menfitnah pemimpin-pemimpin PR. Rakyat akan mengundi PR dalam PRU 14 kerana BN menindas rakyat dengan pelbagai cukai termasuklah GST !

    ReplyDelete
  9. Bodoh omakkau ni...dia ckp isu melibatkan kidex dan perjanjian air sahaja.. azmin kata dia tak pernah buat silap...betul la ckp azmin..kalau bersangkut projek lain juga boleh la kira...

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak kau dan amno berpisah tiada.bangang tetap bangang

      Delete
  10. Macai amno bengong sebab pening gst

    ReplyDelete
  11. Salam 1 rasuah ,

    Tadi saya ke bank nak ambil duit, selalu apa yang saya lihat ada melayu bersongkok atau bertudung akan tunggu di depan pintu bank minta derma untuk sekolah atau surau atau tabung kebajikan yang ntahdimanantah.

    Tapi kali ini saya lihat ada india di depan bank, dia buat apa, dia jual muruku untuk menyara keluarganya.

    Dari situ kita sudah boleh lihat gambaran bangsa melayu berbanding bangsa lain. Bangsa lain jika mereka nak sesuatu mereka terpaksa berusaha dan bergadai untuk dapatkan sesuatu.

    Manakala bangsa melayu, mereka nak free, short cut dan mudah. Itulah yang berlaku sekarang dalam pendidikan, penjawat awam dan perniagaan.

    Dalam pendidikan mereka ada kuota spm serendah 3A boleh ambil degree, ada yang pakai credit je A tak ada, bangsa lain 10A baru pandang. Dalam penjawatan awam berapa ramai yang datang goyang kaki kerana jawatan yang diwujudkan lansung tak diperlukan contoh ft17 di sekolah-sekolah. Dalam peniagaan pun begitu tapak niaga yang dikhaskan kepada mereka disewakan kepada pendatang asing, syed bukhari meniaga untung sapu rugi kerajaan tanggung. Hakikat bro heee.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetapi aku lihat pelbagai bangsa menjadi penghuni penjara dan peminta sedekah diseluruh dunia. Mengapa jadi begitu jika bangsa lain semuanya hebat konon?

      Delete
    2. Tetapi aku lihat bangsa bukan melayu menerajui ekonomi, sains dan hak asasi manusia. Mengapa jadi begitu jika bangsa melayu begitu hebat konon spm 3A.

      Delete
    3. Sebab ada melayu yg bodoh macam korang ni. Bila cina bantah projek kidex, pprojek batal. Bila melayu bantah projek datum, projek diteruskan. Tang mana yg dikatakan melindungi kepentingan rakyat Selangor. Gebang boleh lh. Yg bangangnya macai. Kena kencing sokmo. Azmin minat projek buat aiskrim dlm jamban je.tak gitu cai.

      Delete
  12. Azmin minat buat projek kandang babi! la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kandang babi Jeff punya.

      Delete
    2. Kandang babi Jeff punya.

      Delete