KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 9 April 2015

TUANKU SULTAN JOHOR DIKATAKAN KEBERATAN BERSALAM DENGAN AHMAD MASLAN AKHIRNYA TERJAWAB.




Semalam dilaman sosial menjadi riuh rendah mengenai video Datuk Ahmad Maslan CGPA 3.85 tidak berkesempatan bersalam dengan Tuanku Sultan Johor dalam suatu majlis di Pontian sehingga menjadi viral dan sedikit sebanyak menimbulkan persepsi dan tanggapan yang tidak baik dan lunak.

Demi pencerahan dan kebenaran Omak Kau sertakan beberapa gambar Ahmad Maslan bersalaman dengan Tuanku Sultan Johor di majlis yang sama.

Jadi jelas ianya tidak disengajakan dan terlepas pandang. Harap dengan muat naik beberapa gambar ini maka segala persepsi buruk yang terbentuk akan terhakis.


Benar jangan sesekali kita timbus hanya disebabkan yang derita dan dapat aib ialah musuh politik kita  .. Benar tetap benar.

14 comments:

  1. Dah tersorong2 macam hidung tsk mancung pipi tersorong2.....baru Tuanku serba salah.....

    ReplyDelete
  2. Tau takper.....antara goblok yang kepoh bila dapat berita sensasi mcm ni ialah milosuam yang basi, greenbogel dan beberapa ekor yang lain...mereka ini percaya kepada Facebook sebagai salah satu rukun iman politik! kuikuikui

    ReplyDelete
  3. Nasib baik anwar xde kt blkg ko Maslan. Kalau tak....zapppp! Dijubokan ko masa tengah membongkok tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedar tak awak bahawa statement sebegini adalah fitnah. Kecuali mmg awak pun pernah kena liwat oleh org tu

      Delete
  4. Hahaha.....
    Manusia berlagak pandai tapi tak pandai2.
    Manusia tamak pandai berputar bahasa akhirnya mkn diri.
    Manusia bodoh sememangnya bodoh bila hidup dah susah masih tak sedar erti hidup di dunia.
    Manusia mundur tak akan maju selagi tak kenal erti perubahan perlukan pengobanan.

    ReplyDelete
  5. Anon 11:42 sedap mengata ada kah diri tu maju macam Bill Gates atau Warren Buffet? Cermin lah diri dulu baru tempiaskan .....

    ReplyDelete
  6. Daulat Tuanku. Selayaknya menteri BOdhoo diperlakukan sedemikian.

    ReplyDelete
  7. baru je tengok video pasal Ahmad Maslan (Kat Pontian orang panggil dia Tok Mat).. tapi mmg malu la jugak masa tu Tok Mat..beberapa kali nak salam, tapi SJ buat bodo je.. sabo pak mat..hehe

    ReplyDelete
  8. sori admin..tumpang iklan..

    Kalau ada sesapa nak melancong ke Jakarta, Bandung, Surabaya, Tg Pinang, Yogyakarta, Vietnam, Kemboja atau Singapore, boleh la helo helo saya kat no nie..


    +60127437779

    ReplyDelete
  9. Apakah beza di antara gst dan sst saje nak tau

    ReplyDelete
  10. Sultan tak nampak tu, selepas tu baru boleh bersalam sbb dah nampak nak menangis.. Sultan bergurau je.. Sbb kes ikan sardin..

    ReplyDelete
  11. Sultan tak nampak tu, selepas tu baru boleh bersalam sbb dah nampak nak menangis.. Sultan bergurau je.. Sbb kes ikan sardin..

    ReplyDelete