KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 9 April 2015

SIAPA BOLEH BANTU APA YANG DI TULIS DI BIL INI????


Kalau macam ini punya tulisan kalau nak buat tuntutan rasanya pening kepala ketua jabatan .. rasanya orang yang tulis pun tidak tahu apa yang dia tulis.

28 comments:

  1. Replies
    1. Tulang besi @ Malaysiawaves mesti boleh baca. Hari2 tulis benda tak guna mesti dai boleh baca tulisan tak guna.

      Adakah yang tulis itu orang Nepal menyamar jadi orang PAS. Ialah baju tulis change posing kat taman permainan. Tobat laaaaaaa baca tulisan macam tu. Elok2 cerdik jadi bingai. Dah bingai tu makanla bihun sop PASMACHA

      Delete
    2. Nepal Kabaret bahlul, semua tak wujud baginya yg wujud adalah UG (Udang Goreng) dan Bihon Sop PASMACHA

      Delete
    3. Hahaha.....
      Tulisan mcm ni tujuan nya kita tak tahu makan apa harga berapa.....kalau tahu harga mesti tahu apa yg dimakan. bisnes bagus tiada mechine cetak ke???? Siapa yg gi kedai ini memang mudah ditipu tetapi tahu ke si makan dan bayar itu????

      Delete
    4. Ini mesti mamak umno babi bangkai biawak nihhhh. Kan umno putar belit menipu kan222. Makan pun kena tipu dgn umno babi. Hehe.

      Delete
    5. dgr citer aduan dah buat... tapi....
      ada tapi-nyer !!!

      Taip KPDNKK ADUAN hantar ke 15888

      Hotline 1800886800
      KPDNKK 0388826245
      KASTAM 1300888500

      EMAIL
      e-aduan@kpdnkk.gov.my

      PORTAL ADUAN
      eaduan.kpdnkk.gov.my
      aduan.customs.gov.my

      Delete
  2. kalu suruh kira sekali lagi mesti harga tak sama...........

    ReplyDelete
  3. pelik betul dgn umat islam melayu ni....
    kedai mamak ni bukan bersih sangat, sedap tu ikut tekak masing masing....mahal tu boleh tahan.... pekerja belum pasti islam ke tidak, biasa dari luar yg cakap melayu pun jarang jarang nak paham.... tu juga yg di hadap...ooooo ade wifi free gamak nye.....
    Tolong ubah selera anda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....
      Ya ke melayu.....islam Itu ya....hanya kawin melayu senang buat bisnes tipu melayu. Pekerja byk dari negeri luar sama bangsa dgn sebutan melayu br belajar. Mrk ni susah cari mkn di negeri sdr dan dtg cari wang bawa balik negeri mrk. Kita ni yg berlagak kaya hidup senang terima mrk msk pungut wang kita lepas tu kita juga yg gi tangkap tiada lesen pendatang bukan ke kita sdr cari masalah buat masalah jadi masalah.....! Sememangnya bodoh bela org asing susahkan org tempatan.

      Delete
    2. Masalahnya umno memang kaki penipu selama lamanya. Sial punya umno celaka.

      Delete
  4. tempat ni je yang murah dan terdekat.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Suka sangat tipu orang, sampai tak tahu nak tulis apa ! Melayu bodoh bayar je tanpa usul periksa !

    BMW omakkau pun kena caj kerajaan punya... learn by heart...

    ReplyDelete
  7. Bani melayu dan kedai mamak berpisah tiada.

    ReplyDelete
  8. Bani melayu dan kedai mamak berpisah tiada.

    ReplyDelete
  9. Bani melayu dan kedai mamak berpisah tiada.

    ReplyDelete
  10. Bani melayu dan kedai mamak berpisah tiada.

    ReplyDelete
  11. Aku setuju org melayu boikot kedai nasi kandar yg pekerjanya bukan saja bukan islam & bukan warga temptn tetapi sombong pun ada. Pernah nampak taukeh kedai?

    Tapi malangnya enforcement lembab dan ada kira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno yg depen kedai mamak oi. Umno penipu. Sial celaka lahanat punya umno.

      Delete
  12. Pihak berkuasa mesti buat sesuatu......ini bukan tulisan berniaga......Hasssn Malik jangan lepas pandang...

    ReplyDelete
  13. Tulang besi @ Malaysiawaves mesti boleh baca. Hari2 tulis benda ak guna mesti dai boleh baca tulisan tak guna

    ReplyDelete
  14. Tulang besi @ Malaysiawaves mesti boleh baca. Hari2 tulis benda tak guna mesti dai boleh baca tulisan tak guna. Adakah yang tulis itu orang Nepal menyamar jadi orang PAS. Ialah baju tulis change posing kat taman permainan. Tobat laaaaaaa baca tulisan macam tu. Elok2 cerdik jadi bingai. Dah bingai tu makanla bihun sop PASMACHA.

    Insan mangkuk hayon luar biasa ni dulu dok backing PKR. La ni dia dah senyap tak backing PKR dia mempertahankan DAP...... Dia tak pedulidah bendera cap biru muda, dia la ni tgh sioookkkk mempertahankan roket thunderclap. Amboooiiiiiii dasar nepal kabaret. Aku boleh bet cukur bulu ketiak la, 2 tahun lagi dia jadi macai Beraheem Ali

    ReplyDelete
  15. padan muka...kena tipu dan kena sembelih dng mamak busuk main lendir dlm jamban...
    harap datang bawa ramai anak2 pupu poyang pak long maklong ke kedai mamak tu...biar semua tu telan air bulu ketiak mamak karipolee....
    weeeeek...

    ReplyDelete
  16. sokong Anon 11:02....mana tulang tu pi...?? anjing dh gonggong kot...

    ReplyDelete
  17. Seniman Agong Allahyaryam P. Ramli kata inilah d namakan tulisan SHORT HAND! RM 58.60 tu TOTAL! RM 3.50 tu GST! Agaknya.

    ReplyDelete
  18. Jgn la mkn aym....ragu2 status halal...yg plng kurang ajar,terpampng ayat Quran tp supplier aym bukan dr yg sepatutnye....penguatkuasa patut siasat perkara ni....

    ReplyDelete
  19. ini xlain.. xbukan..
    kes kambing hitam !!

    ReplyDelete