KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 10 May 2015

AZEEZ BERKERAS TIDAK AKAN LETAK JAWATAN SEBAGAI PENGERUSI TABUNG HAJI SEBAB TIDAK MELAKUKAN SEBARANG TINDAKAN MERUGIKAN TABUNG HAJI.



Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim menegaskan beliau tidak akan tunduk dengan desakan supaya meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Tabung Haji yang disandang sejak 2013.

Menurut Abdul Azeez, ini kerana beliau tidak melakukan sebarang tindakan yang boleh merugikan TH.

“Selama dua hari ini saya diam daripada memberikan sebarang maklum balas. Saya tunggu sebab saya nak tahu apa isu yang akan dimainkan.

“Rupa-rupanya isu politik dan mereka mahu kaitkan saya sebagai pengerusi TH. Apa kena mengena? Kalau saya rugikan duit TH, bolehlah desak saya letak jawatan,” katanya dalam sidang media, di sini, semalam.

Sebelum ini, Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa mendesak agar Abdul Azeez meletakkan jawatan sebagai pengerusi TH kerana dikatakan memberi kenyataan bercanggah berhubung pembelian tanah daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) di Tun Razak Exchange.

Dalam pada itu, Abdul Azeez berkata, beliau juga telah membuktikan kredibiliti apabila berjaya menambah jumlah dividen yang diterima pendeposit di TH.

“Sebelum ini, TH bayar dividen 5.5 peratus. Alhamdulillah, secara kebetulan sejak saya jadi pengerusi dan rakan-rakan lain dalam lembaga pengarah sertai TH, kita bayar dividen 6 peratus (bonus tahunan) tambah 2 peratus (bonus haji) jadi 8 peratus pada 2013.

“Tahun lalu pula kita bayar 6.25 peratus (bonus tahunan) tambah dua peratus (bonus haji) sebanyak 8.25 peratus,” katanya.

71 comments:

  1. LAHANAT TETAP LAHANAT

    Lanun tak akan Gaku Lanun

    Rakyat tengok sudah tahu , Lembsga Hitam itu BON BON

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar & kak wan dah tunaikan ibadat haji ke belum? Kalau dah, bila?? Hahaha...macai pkr dlm ni kecoh2, akaun tabung haji pun belum buka lg. Dap punya macai pun ada komen pasal tabung haji kahkahkah..lawak2. Dapat peluang mcm ni hentam cukup2 ye..siap guna istilah "duit orang miskin". Apa kata korang gesa ketum cpt2 tunaikan haji sblm tak sempat.

      Delete
    2. Desak salah orang..patut kalau ada salahlaku, desak CEO bukan pengerusi letak jawatan. Tapi disebabkan pengerusi orang politik, kenalah dia kaw2. Lagi 1, ckp2 husam musa tak payah dgr sgt. Kalau dia betul bagus, dah lama arwah nik aziz lantik dia pemangku mb kelantan. Sebab dia kaki gagal lah nik aziz pinggirkan. Bela kambing jamnapari pun boleh bankrap, ada hati tegur yg lg besar. Ingat ya..kalau ikhlas, desak CEO sbb dia ada kuasa mutlak.

      Delete
    3. ADUIHHH...NAJIB PUN SENGAL BOLEH SURUH JUAL TANAH TU DLM MASA TERDEKAT. NAK JADI PM TAPI TAKUT AMBIL RISIKO POLITIK. KAU TUBUHKAN SATU BADAN SIASATAN/SURUHANJAYA BEBAS, SIASAT ADA TAK UNSUR SALAHLAKU. NI KENA DESAK SIKIT DAH GELABAH. KAN HARTANAH TU AKAN MENINGKAT HARGANYA BERGANTUNG PADA JANGKAMASA. KALAU TAK ADA SEBARANG SALAHLAKU, SAMAN JE YANG SEBARKAN CERITA NI & YG TAMBAH SAMPAI JADI FITNAH. TAKDE TELURLAH KAU NAJIB..DIKELILINGI "BIJAK PANDAI" TAPI PENAKUT. MAMAK BONGKAR, MAMAK JUGAK YANG KENA TAHI.

      Delete
    4. Haji Najibtuya & hajjah rosmahantu pegi haji ada brubah sifat ke?prangai makin cilaka & hramjadah ade la.pegi bjuta2 kali pn kalo xde sifat atau berusaha nk taubat baik xpyah.sekian.

      Delete
    5. Aci kerat kuku la klau yg pegang kuasa parti mana sekalipun, masih jgk sebat duit rakyat....sama ja pun..-poen basah-

      Delete
    6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    7. Anon 13:03 - Kamu ingat tugas Pengerusi cuma duduk atas kerusi je ke? Jadi patung bernyawa? Tak perlu ambil kesah apa yg berlaku dlm TH? Kalau mcm tu letak Pak Pandir jadi Pengerusi pun boleh.
      Kalau tak tau ilmu urustadbir dan pengurusan tak payahlah nak komen dgn mengaitkan cerita lain.

      Delete
  2. Azeez ni mmg tk tahu malu.. ingat rkyt bodo ke? Kerana ada pemimpin mcm nilah ank muda jauhi umno,,tolg org tipu org,, klau buat keja tkde media tk jalan.. azeez 10%

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azeez+nuar+guan eng+najib+mat sabu+azmin = sama.
      Mereka.
      1.tak ikut undang undang.
      2.sendiri saja betul
      3.lain orang semua salah.
      4.orang tak mau mau madih tumggu.
      5.salah guna kuasa buang ahli.
      6.hari cakap lain besok cakap lain

      Delete
    2. Bongoknya macai Anonymous10 May 2015 at 09:13,

      Azeez itu umngok..pi balon diut tabung haji orang kampung nak gi Mekah.Rompakan terang-terangan nak bagi Jho Low duit .....pun salahkan pembangkang...Weiii please wake up .....bahloll...Habis yang Dr Mahathir dok bising pasal bail out 1MDB tu apa.Patutlah Dr Mahathir cakap yang bodoh bodoh sahaja duduk dalam umngok.....melampau betul..Inikah dia slogan umngok membela bangsa dan agama...penyudahnya duit tabung haji dirembat.Saya setuju dengan kak bedah, bila ada pemimpin yang korup macam ini menyebabkan orang menjauhi umno .....sampai hati kamu mempermainkan orang Melayu

      Delete
    3. ni la hantu dalam botol kicap yg terlepas tu ha ha.upanya menyorok kat tabung haji

      Delete
    4. Kemunafikan lembaga taik hitam semakin terserlah.

      Delete
    5. Hahaha...
      Sebelum ini lantang kata rakyat dihasut dan percaya kata2 yg cuba jatuhkan 1mdb sebab tu bila tabung haji beli tanah 1mdb kecoh satu malaysia, lepas tu kata pula atas nasihat najib tabung haji setuju jual tanah lepas tu kata pula bukan arahan najib tetapi hanya nasihat , macammana boleh pegang jawatan tinggi dlm tabung haji kalau tak mampu buat keputusan sdr sebaliknya atas nasihat najib..... semua org tahu ini arahan dari najib bermula membeli tanah dan jual tanah mcm tu letakjawatan sebab tak mampu jaga kebajikan wang rakyat yg di amanahkan malah telah melanggar hukum islam tidak berkata benar dan telus.

      Delete
    6. Apa salah beliau? Bukan ada penyelewengan pun. Yang buat paper work pakar2 THP. Yang luluskan adalah lembaga pengarah. Dia sebagai pengerusi je. Jangan sampai kita kearah fitnah. THP tak buat apa2 dosa pun.

      Ini semua dakyah pembangkang dibawah bisikan syaitan.

      Delete
    7. Sebab mamak tu menipu tidak amanah, kata tiada pembelian tanah oleh TH dari 1MDB lepas tu ada pulak beli tanah dari 1MDB dengan harga gila babi, Dosa dia kerana menipu, Islam tidak ajar kita jadi penipu, ini duit rakyat yg nak buat ibadah, 1MDB beli tanah tu dng harga murah sebanyak 70 ekar, jual pada TH ratusan juta untuk 1 ekar, apakah ini bukan penipuan namenya, kita jng jadi orang yang dibodohkan, dah iadi pengerusi dlm TH dok buat ape, kalau tak boleh buat kerja, sila letak jawatan, kau jadi pencacai umno je, itu kelayakan kamu

      Delete
    8. Mamak sekor ni skali tengok dh brape kali kena cirit kat muka dia.blambak sgt ketulan2 itam likat yg xsekata kt muka mamak sekor ni.nk bg pnmpar pn pkir byk kali wo nnti balik kena cuci smpai hilang bau warna & rasa.haha.ni la pemimpin yg macai umngok yg bongok lg tonyok pilih.nk jd bodoh,pilih la umngok.lulus ISO bodo antarabangsa.hahaha

      Delete
  3. Kalaulah orang yang dilantik sekarang sebagai pemimpin ke atau pengerusi ke baca kisah bagaimana para Khalifah dulu tadbir urus harta dan negara macam mana, agak-agaknya apa yg terdetik dihati mereka kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya macam khalifah menolak hudud guan eng yang dibanggakan.

      Delete
  4. Sama spesis dgn Anuar. Caksp saja banyak. Sieang lagi kembar siam anuar

    ReplyDelete
  5. Malaysiai bukan negara maju seperti Jepun, Korea atau Eropah.

    Di sana pemimpinnya meletak jawatan tanpa disuruh jika mereka ada melakukan kesilapan yang merugikan rakyat atau negara.

    Contohnya bolasepak, ranking dah makin turun tapi masih nak pegang jawatan sampai mati.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.
      Tak kan dia nak letak jawatan gaji puluhan ribu sebulan. Yang ruginya rakyat bukan dia.
      Gaji dia satu bulan, setahun makan tak habis. Yang bising barang mahal macai bodoh juga.

      Delete
    2. Takkan nak letak jawatan. Pergi tidur kat parlimen pun dapat naik gaji.

      Delete
    3. Hahaha.....
      Rakyat miskin simpan sikit2 utk pergi haji adakah di kisah!!!! Baik senangkan hati rakyat dari senangkan dia seorg pengkianat pula tu!!!
      Kenapa tabung haji dijaga oleh melayu bukan islam tulin hanya dgn pakai songkok dah kira cukup ke islamnya. Islam mana ajar menipu lepas tu hina pula pemikiran rakyat mcmlah dibijak sgt menipu wang rakyat.

      Delete
  6. Kalau dia letak jawatan, dia nak kerja apa? Orang Penipu tak de tempat dalam masyarakat, nanti kat tempat tu pulak dia tipu.

    ReplyDelete
  7. Pengerusi TH kalu ada harga diri letak lh jawatan jgn lh nk berkeras ...tambah buruk jdnye ...yg mendesak suruh letak jwtn ni pendiposit TH jugak ...kalu x de pendiposit x de lh jwtn pengerusi ...yg lebih berkuasa ada lh pendiposit bukan pengerusi yg dibayar gaji oleh pendiposit ...dia harus sedar hakikat ni ...ni dh terbalik pulak dia pulak nk memerintah pendiposit ...susah kalu org yg x sedar diri ni ...kalu pendiposit ambil tindakan keras nanti nk marah pulak ...pelik! pelik! ...walauapa pun sila letak jwtn lh ...awak x diperlukn lg sbb pendiposit dh hilang kepercayaan x nk bayar gaji awak lg ...kalu berkeras jugak kira awak makan duit haram lh ...

    ReplyDelete
  8. Kami akan keluarkan simpanan kami selagi mamak ini masih di TH, kami haramkan gaji yang kamu makan dari hasil simpanan kami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah. Keluarlah jangan cakap je. Simpan duit bawah tilam atau sedekah dekat tin Milo PAS. Mana tahu dapat sijil masuk syurga

      Delete
    2. Orang umno memang kaki pembelit, menipu adalah darah daging mereka, kita kenal saper itu azeeee itu, memang mata duitan

      Delete
  9. Kami akan keluarkan simpanan kami selagi mamak ini masih di TH, kami haramkan gaji yang kamu makan dari hasil simpanan kami

    ReplyDelete
  10. Betul tu.. Pergi parlimen tidur pun dapat naik gaji.

    ReplyDelete
  11. Puak ni memang dasyat ...intitusi kewangan umat Islam pun berani nk pusing ...jenis yg ingat x akan mati kut atau x percaya akan hari pembalasan ke?....

    ReplyDelete
  12. Raheem perlu letak jwtn segera kerana menipu (kononnya THP xbeli tanah) dan bailout 1mdb(1msia dh bankrap).Salah guna duit org ramai, dia dan konco2nya perlu di dakwa di mahkamah sarkas 1msia berdsrkn undang2 rimba sang taghut.

    ReplyDelete
  13. Puak songkok tinggi ni tastenye tinggi jugak ...tp x usah lh asyik nk merembat hak org ...segak dgn songkok tinggi tp muka x tau malu langsung ...terlepe je sikit mengelepet je lh kejenye ...hee

    ReplyDelete
  14. X rugi kepala hotak dia..imdb beli 4 juta je th beli sampai188 juta. Budak tadika pun boleh kira untung ke rugi. Kalau th tak boleh jual balik dgn harga 1 bilion baik ko letak jawatan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marahkan 1MDB bikan THP. Tak ada akal punya orang.

      Delete
  15. Perompak dan lanun memang tidak mempunyai maruah sebab itulah mereka merasa bangga kerana mereka boleh menyalah-gunakan wang orang Islam untuk tujuan kemungkaran! Mereka adalah seperti babi-babi buruk kepala yang bebas menceroboh, memakan dan memusnahkan tanaman orang ramai tanpa merasa bersalah! Dan bos mereka adalah BABIdog @ dajal !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik... kalau nak komen pun gunalah bahasa yang elok sikit. Janganlah samakan manusia dengan bagi, dog, kufur, jahil, bodoh dll. Tak kiralah orang dari parti mana sekalipun. Sakit betul mata membacanya. Macamlah encik lebih baik dan mulia sangat. Mintaklah encik, perangai ostat umno tu janganlah diikut. Perangai tak baik. Buang jauh2 perangai tak baik tu la. Nak komen, komenlah betul2. jangan buat saya sakit hati bila membaca.

      Ingat tu encik, perangai ostat umno jangan ikut sangat. Perangai macai umno, pkr, pas, dap yang sekufu dengan ostat tu pun janganlah diikut. Tak baik. Dosa.

      Ingat tu....

      Delete
    2. Bro 1633, balik belek terjemahan al quran dari muka hadapan sampai muka belakang... tengok ada tak Allah perumpamakan manusia dengan binatang.

      Ini contoh surah al araaf 176,

      Dan kalau Kami kehendaki nescaya Kami tinggikan pangkatnya dengan (sebab mengamalkan) ayat-ayat itu. Tetapi ia bermati-mati cenderung kepada dunia dan menurut hawa nafsunya; maka bandingannya adalah seperti anjing, jika engkau menghalaunya: ia menghulurkan lidahnya termengah-mengah, dan jika engkau membiarkannya: ia juga menghulurkan lidahnya termengah-mengah. Demikianlah bandingan orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami. Maka ceritakanlah kisah-kisah itu supaya mereka berfikir.


      Al-maidah, 60

      “Katakanlah (Muhammad), “Apakah akan Aku Beritakan kepadamu tentang orang yang lebih buruk pembalasannya dari (orang fasik) disisi Allah? Iaitu orang yang Dilaknat dan Dimurkai Allah, di antara mereka (ada) yang dijadikan kera dan babi dan (orang yang) menyembah thagut.” Mereka lebih buruk dari tempatnya dan lebih tersesat dari jalan yang lurus.” (al-Maidah, 5: 60 )

      Delete
  16. Hakikatnya ialah munafik tidak mempercayai siksaan kubur dan neraka sebab itulah mereka bebas melakukan pecah amanah dan tidak takut pada Allah!

    Semasa hidup bolehlah mereka tipu orang Islam dan rompak wang orang Islam. Bila mampus nanti, tahulah nasib mereka dalam kubur ! Kubur yang merupakan salah satu lubang dari lubang-lubang neraka untuk menusia yang celaka ! Bahkan harta dan wang orang Islam akan menjadi beban kepada mereka di akhirat nanti. Dan mereka dan bos mereka akan menyalahkan satu sama lain di dalam neraka!

    ReplyDelete
  17. Aku setujulah bahawa bonus TH semenjak 2 menjak bagi bonus tinggi tapi apabila melibatkan 1MDB semua hancus sebab 1MDB semakin hancus

    ReplyDelete
  18. TAK RUGI? Reputasi TH jatuh, kata tak rugi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak keluarkan simpanan sendiri dari TH lebih sikit kena interview dulu. Pelek sungguh TH ni, duit yg kita simpan payah nak ambil balik. Kenapa ye?

      Delete
  19. Oiiii babi! Ko kuar dari kebun aku skang!

    ReplyDelete
  20. Nilai maruahnya letak di bontot

    ReplyDelete
  21. Penipuan tahap tinggi. Kalau rakyat bawahan buat macam tu, dah kena gari tangan masuk lokap. Tapi org2 besar amno kebal sbb kulit muka mereka sangat tebal. (Kulit muka yg paling tebal ialah ba*** alias k********)

    ReplyDelete
  22. Untung dan rugi.....apakah islamik sangat pembelian yg berlipat kali ganda harga.imdb pon cari harga murah.apa masaalahnya kalau letak jawatan dalam th masih juga berjawatan dalam imdb.

    ReplyDelete
  23. Secara mudahnya lebih ramai org yg bijak n jujur wajib ganti chairman alibaba ni.boleh belah laaa,klu handal sgt gi la jadi chairman kt public bank.

    ReplyDelete
  24. Apabila pemegang amanah mengingkari amanah maka berlakulah kekecohan dan berakhir dengan kehancuran.

    Rakyat amanahkan duit rakyat mereka salah guna bail-out syarikat kroni. Akibatnya negara tanggung hutang berbillion.

    Rakyat amanahkan mereka syarikat rakyat (kerja kerajaan) mereka khianat ambil anak dan saudara bukan kerana kelayakan. Akibatnya servis kerajaan lembap dan mengecewakan.

    Rakyat amanahkan mereka ipt mereka khianat pilih awek lawa lawa atau anak kenalan dan saudara yang gagal periksa masuk course sukan bukan kerana kelayakan. Akibatnya sukan Malaysia merudum.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
  25. kalau pilih yg bodo...sekolah x setinggi jawatan...nk jadi CEO kompeni oren pun xlayak...ni la jadi...yg dia tau..dia kje bawah ketiak najib....bukn TH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia pengerusi, bukan ceo. Kau lagi bodoh tak tau hujung pangkal tapi nak bagi komen

      Delete
    2. Pengerusi kepala butoh

      Delete
    3. Pengerusi makan free je kat situ, menghabiskan duit TH je, orang yg tidak ingin naik haji tidak simpan dlm TH sebab itu tak kesah apa pun, umno kalau tidak menipu bukan umno namenye

      Delete
  26. Anwar rileks je tak kecoh2 menabung nk pegi haji. Cuba tanya anwar dia pernah tunaikan haji ke tak? Israel pun anwar penah jejak, mekah nanti dulu la..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelentit mak ko la
      mak ko ada pergi haji

      Delete
  27. Anon 1210 sibuk tanya org dah pergi haji ke belum apahal? Sendiri dah pergi ke? Kalau Anono 1210 dah pergi dan takat nak banding dgn org lain, tak mabrur haji tu..jatuh hukum riak bro....

    ReplyDelete
  28. Bagi aku tak setuju th jual tanah itu, masalah itu hanya menbabit 1mbd itu je , adalah bodoh kalau ikut cakap parti ada di malaysia, sebab apa korang tengok kiri kanan ada tak tanah orang melayu di kuala lumpur semua tak ada 90% semua milik Apek fikir2 kan lah ia

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak beli pun pakailah duit bapakkk ko sendiri
      rembat duit penyimpan buat hapa
      sami pun tak guna duit tabung kuil buat beli tanah la

      Delete
  29. Pokcik akan monyimpan dan toruih monyimpan..pokcik tak kisah duit kono ngap ko apo..yg ponting umno mesti teruih wujud di dunio ni.. yeahoo pokcik kayooo

    ReplyDelete
  30. ANAK HINDU PARIA PENGKHIANAT DURJANA LAKAHANTULLAH HAIWAN INI KANTAN BELUM TENTU KHATAM LAGI BELUM TAHU JENIS MAK BAPAK LE YANG LAHIRKAN HAIWAN MACAM INI MAK BAPAK DIA HAIWAN PARIA KOT. .HEI ANAK HINDU PARIA KAMI PENCARUM TABUNG HAJI ADA HAK MENGHERET KAMU ANAK HINDU PARIA .ANAK HINDU PARIA MENGKHIANAT PENCARUM TABUNG HAJI.KAMU PATUT DITANGKAP DAN DIREJAM SAMPAI MAMPOS .KALU DI INDIA KAMU MAMPOS DAH KENA PIJAK KAMI PENCARUM TABUNG HAJI MOGA KAMU ANAK HINDU PARIA PENGKHIANAT DURJANA SERTA ANAK BINI,ZURIAT KETURUNA DIHANCURKAN DIBALA SERTA DIBENCANAKAN SEDASHAT DASHAT NYE.AMINAMIN AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuh anuar kata umno je rasis

      Delete
  31. Bukan masaalah merugikan tabung haji tapi kewajipan kamu yan tidak sempurna.....kamu trlah melakukan kesilapan dalam mentadbirkan TH.....kalau kamu muka tak malu.....muka tembok.....duduklah disana sampai bila2 pun.....kamu sama saja dengan kepalanya....

    ReplyDelete
  32. Keling ni nk pusing lagi,1IMDb beli tanah harga 4 juta jual kt TH 188 juta..sama mcm najib dah liwat tuya x mengaku pula..kikiki

    ReplyDelete
  33. Hye korang..maaflah..Amar bukan nk cakap apa..act takdelah susah sgt nk beli kereta baru ni..What app je Proton/Perodua ke 0142264506.Insyaallah Amar bantu.Tak perlu duit2 booking segala.Amar tak nak.Amar da 7 tahun pengalaman jual kereta baru.Terutama proton dan perodua.Ingat no Amar 0142264506.Satu Malaysia Amar boleh hantar kereta.Ingat ... nak beli kereta baru..atau nk tanya proses dia mcm mana what app Amar di 0142264506.Ingt yea..hehehe.
    Lagi pun..bg yg berniaga,tapi bermasalah buat loan,yg blacklisted ke..Amar cuba bantu yea.
    Nak trade in kereta atau tak mampu nk bayar bulanan kereta dan nk elakkan blacklisted,bgtau Amar yea.maaf guna cara mcm ni.penat korg baca..hehehe

    ReplyDelete
  34. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  35. Roopa macam saya..suara macam saya..tapi itu bukan saya...itu undang undang ana yang bikin kata speisis menteri nikah kahwin

    ReplyDelete
  36. Kita bukan mau dia letak jawatan.... KITA MAHU PM PECAT DIAAAAAAAAA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ....dalam Lembaga Tabung Aji ropa ropanya ado Lembago ITAM 1mdb....patutla pun huruhara ....

      Delete
  37. OK, dah takde entri baru ke..????

    Menyampah nengok muka mamak ni.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  38. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete