KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 1 May 2015

JIKA UMNO MAU MENANG PRU KE-14 ... NAJIB PERLU DIKEKALKAN SEBAGAI PRESIDEN UMNO DAN PM KATA DATO' SAIFUDDIN ABDULLAH




UMNO perlu kekal bawah pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak kerana peluang untuk menang dalam pilihan raya umum akan lebih tinggi, kata seorang bekas Ahli Majlis Tertinggi UMNO.

Bekas timbalan menteri pengajian tinggi Dato' Saifuddin Abdullah berkata situasi akan lebih buruk jika UMNO memilih pemimpin baru.

“Kami boleh ada presiden UMNO dan perdana menteri baru, tetapi jika kami terus bergerak ke (haluan) kanan, saya fikir prestasi kita lebih buruk dalam pilihan raya,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditanya sama ada beliau bersetuju dengan gesaan Tun Dr Mahathir Mohamad supaya parti Melayu itu menukar pemimpinnya jika mahu kekal berkuasa.

Beliau turut mempersoal sama ada Mahathir lebih baik daripada Najib ketika menjadi perdana menteri.

“Semua orang bebas mengkritik, tetapi kira harus lihat lebih daripada Mahathir kritik Najib, tetapi lihat juga dasar-dasar Mahathir ketika menjadi perdana menteri.

“Adakah (Mahathir) lebih baik dalam beberapa aspek kehidupan kita berbanding Najib?” katanya sambil menegaskan menyokong Najib yang berjuang dengan dasar “kesederhanaan, progresif dan transformasi”,” katanya.

16 comments:

  1. Yang di pertikaikan Madey ialah rm 42 billion yang hilang....Kalau dasar baik tapi kebas wang orang wat apa.....kamu nak bodek ni nak jadi menterii balik ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarkan dia bodek najib. Biar najib kekal sedangkan rakyat dan ahli2 umno tak sokong najib. Pru14 lingkup umno. Bagus datuk bagus kekalkan kekalkan.

      Delete
    2. Rileksla brader...reverse psycho je ni...ko percaya bulat2 apa yg org politik ckp???

      Delete
  2. Kami pakatan mmg mahu najib terus jd pm. Kami mahu biar yg lemah..yg tengah kelamkabut dgn isu 1mdb dn gst pegang pm. Biar lemah jd pemimpin umno. Senang pakatan nkke putrajaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas dah ke putrajaya...pemimpin2 pakatan yg suci boleh sambung usaha2 ke arah merompak duit rakyat melalui kroni2 plak kan....tu yg masing2 berebut jawatan dalam parti tu...dalam kepala penuh taik agenda nk mengebas duit bila dpt kuasa nnt...nmpak??? Klip klap klip klap..

      Delete
  3. Kami pakatan mmg mahu najib terus jd pm. Kami mahu biar yg lemah..yg tengah kelamkabut dgn isu 1mdb dn gst pegang pm. Biar lemah jd pemimpin umno. Senang pakatan nkke putrajay

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas dah ke putrajaya...pemimpin2 pakatan yg suci boleh sambung usaha2 ke arah merompak duit rakyat melalui kroni2 plak kan....tu yg masing2 berebut jawatan dalam parti tu...dalam kepala penuh taik agenda nk mengebas duit bila dpt kuasa nnt...nmpak??? Klip klap klip klap..

      Delete
  4. Kekal kan najib ke x kekal najib ke tu umno punye pasal ...tp jgn lh x henti2 nk menipu dn merompak rakyat je keje nye ... walau 1 sen pun duit aku ko rompak x akan aku halalkan ... akan aku tuntut jua esok diakhirat ...understand!!!!....

    ReplyDelete
  5. Pilihanraya lepas kalah kat temerloh
    Kena kipas kuat kuat. Kalau tidak berkuborlah career politik dia.
    Nak take over datuk JJ yg mati kena panah petir tu kot jadi orang kuat najib kat pahang.

    ReplyDelete
  6. Bak po la ..ada lagi spesis ore SERUPO . PUDIN LIBERAL .. DALE PARTI UMNO .. ORE SEPERTI NI .. SOKONG MENBAWA REBAH ..
    BRAVO .. PUDIN .. TQVM..

    ReplyDelete
  7. Ni strategi reverse saiko namanya... steady la Pudin..

    ReplyDelete
  8. sokong bawa rebah xkan dia xfhm kot berjuta yang xsuka.....................kahkahkah

    ReplyDelete
  9. Orang bahagian termerloh kususnya umno termerlohko ppunya bekas ketua bahagian ni sokongbplural dan lgbt....najib tu nnpk lembap sbb mrnteri ddisekeliling nsjib bengap mcm spufin dollah
    Nih ...... duit 42 billion tu yg tun dr m pertikaikan tin daim pun sama pertikaikan juga...pudin oo pudin org umno temerloh campak pudin ni ke sangkar ikan patin wat umpan ....... pudin dol...jazlan specis yg sama pluralism ..lgbt....musuh dlm selimut

    ReplyDelete
  10. Negara nak maju kena buang UMNO. Macam di Singapura. Macam Brunei masuk Malaysia pun Sultan tak mahu. Tak percaya kat UMNO.

    ReplyDelete
  11. Lagi Isu Panas ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete
  12. Pemimpin PR memang bersih. Mana ada pemimpin PR yg menipu, merompak, membunuh. Siapa arah bunuh Altantuya. Mana hilang Rm42b duit 1MDB? TU SEMUA kerja BN. HAHAHA

    ReplyDelete