KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 11 May 2015

KATA-KATA SIDIRAN TAJAM LAGI PEDAS TETAPI TEGAS DAN JELAS NAJIB TUJUKAN KEPADA PARA PENGKRITIKNYA TERUTAMANYA TUN MAHATHIR??????



"Saya sedar akan tohmahan dan kritikan yang dilemparkan ke arah kepimpinan kini. Mandat yang diberikan kepada saya adalah melalui proses demokrasi dan ditentukan oleh rakyat serta anggota UMNO seluruh negara. Setiap pemimpin menghadapi cabaran berbeza, tidak terkecuali saya. Saya tidak akan tunduk kepada sebarang tekanan. At the end of the day, this struggle is not about me, it is for the nation."

Suatu kata-kata sindiran pedas tetapi jelas dan tegas pada fikiran Omak Kau ditujukan kepada Tun Mahathir dan kuncu-kuncunya sejak kebelakangan ini cukup nyaring berkokok desak Najib letak jawatan.

JIKA DIFIKIR SECARA MIKRO DAN IKUT HUKUM AKAL LOGIK APA YANG DIPERKATAKAN OLEH NAJIB INI MEMANG BENAR, BAHAWA DIRINYA SEBAGAI PERDANA MENTERI DITENTUKAN OLEH RAKYAT SEMASA PILIHARAYA UMUM DAN AHLI PARTI UMNO SEMASA PEMILIHAN PARTI.

Jadi dua kelompok inilah yang berkuasa untuk menentukan kedudukkannya sebagai Perdana Menteri .. sesiapa boleh buat desakan termasuk Tun Mahathir dan kuncu-kuncunya tetapi akhirnya yang mempunyai kuasa untuk melakukan sedemikian ialah rakyat dan ahli parti UMNO.


Nampaknya hasrat dan niat Tun Mahathir dan kuncu-kuncunya terpaksa gigit jari kerana Omak Kau amat yakin dan percaya Najib Razak tidak akan tunduk dengan asakan dan desakan dari mereka.

Setakat ini dari sesi perjumpaan dan turun padang Najib Razak dengan ahli-ahli dan para penyokong dan pendokong UMNO masih memihak kepada dirinya.

Tidak nampak lagi akan ada suatu gelombang besar dari ahli-ahli dan penyokong UMNO menolak Najib ... cerita Najib letak jawatan ini lebih kepada kata-kata seperti anjing menyalak bukit jer walaupun sembangnya amat kencang sehingga boleh mengoncang Gunung Kinabalu.

21 comments:

  1. Buat apa letak jawatan.ini boleh land bukannya jepun atau mana2 budaya egara yang meletak jawatan jika terpalit skandal (letak jawatan untuk memudahkan siasatan tanpa bercanggah kepentingan)kendati tidak akan berpatah balik walau bumi berbelah 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. apakah meletak jawatan merupakan jln terbaik dlm menghadapi gerombolan para penyeleweng ilmu dan sekalian ternakannya?

      Delete
    2. Ostat unknown....manusia @ rakyat bukan ternakan umno.letak jawatan akan memudahkan siasatan.percayalah bahawa manusia tersepit akan perguna segala cara untuk melepaskan diri apalagi masih lagi memegang jawatan boleh dipergunakan untuk kepentingan diri sendiri.kerana jawatan badan binasa dan kerana jawatanlah skandal terpalit dibontot unknown.cakap tqk guna melayu mudah lupa dan malas berfikir.....boleh land.

      Delete
    3. ya benar kita semua manusia...cuma aku begitu mual..melihatkan para penyeleweng ilmu yg mengkhabar sebahagian dan menyembunyikan ...supaya org awam merintih dan berkeluh kesah...sehingga mereka berubah menjadi golongan yg kufur nikmat...dan akhirnya sipenyeleweng ilmu itu berubah menjadi sang pengembala...dan sebahagian dari org awam berubah menjadi kawanan ternakan...bukan aku menghinakan kamu sebagai kawanan binatang

      Delete
    4. ya benar kita semua manusia...cuma aku begitu mual..melihatkan para penyeleweng ilmu yg mengkhabar sebahagian dan menyembunyikan ...supaya org awam merintih dan berkeluh kesah...sehingga mereka berubah menjadi golongan yg kufur nikmat...dan akhirnya sipenyeleweng ilmu itu berubah menjadi sang pengembala...dan sebahagian dari org awam berubah menjadi kawanan ternakan...bukan aku menghinakan kamu sebagai kawanan binatang

      Delete
    5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kerana jawatan dalam th, 1mdb dan jawatan dalam kerajaan umngoklah yang menyebabkan semua ini berlaku.

    ReplyDelete
  3. Ostat...hina seseorang itu sebagaimana ia menghina orang lain.apakah hidup ini nikmatnya hanya didunia fana, apakah belum ada manusia bangkit dari kematian menceritakan sengsara alam kematian untuk menginsafkan manusia munafik? Munafik kejar kemewahan dunia tidak ingat mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sifat kufur nikmat (dlm perihal rakyat dan sipemerintah) adalah tatkala seseorang berkeluh kesah dan merintih pada nikmat yg ia telah terlepas...dan menyombong diri pada nikmat yg masih ada padanya...dan bukan sedikit penyelewengan ilmu yg diperbuat oleh para perebut kuasa sejak dari lahirnya PAS ...dan selain darinya kini muncul satu lagi yg dinamakan PKR..inilah golongan yg menyuburkan sifat2 kufur ..didlm dada org awam...aku tidak membantah kepada kamu melainkan hanya pada buruknya jln yg kamu pilih...dan tidak aku mencela atau memfitnahkan kamu...melainkan aku bertanggung jawab terhadap apa yg aku cuba sampaikan

      Delete
  4. apakah meletak jawatan merupakan jln terbaik dlm menghadapi gerombolan para penyeleweng ilmu dan sekalian ternakannya?- ostat sempat menuduh pihak yang mahu kebenaran ditegakan sebagai pihak penyeleweng.apakah kepentingan ostat sampai bertindak bodoh munafik seperti ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidak pernahkah kamu mendengar betapa buruknya lisan para penjualbeli ilmu itu?...suatu ketika didlm sidang DUN terengganu..difitnahkan UMNO lebih jahat kepada rakyat melebihi jahatnya zionis kepada palestin..difitnahkan betapa ikatan yg terjalin antara UMNO dan lain2 parti sehingga tertubuhnya BN (walaupun UMNO sebagai kuasa pemutusnya) sebagai kafir..difitnahkan pada pembinaan putrajaya pada niat dan sifatnya sebagaimana firaun membina piramid2 ..difitnahkan juga langkah2 penyelamatan ringgit@negara pada krisis ekonomi akhir kurun ke 19 sebagai langkah kemusnahan sebagaimana musnahnya musuh Allahswt..difitnahkan pada tersungkurnya anwar dari nikmat kuasa atas kezaliman Tun dan UMNO ..difitnahkan matinya anggota polis dan warisnya dibukit kepong sebagai matinya soldadu british..difitnahkan UMNO sebagai dalang kepada tragedi 13 mei 1969 ..difitnahkan merdekanya tanah melayu adalah hasil jualbeli UMNO pada hak bangsa melayu kepada british.. pada perlukah lagi aku membuka pada lipatan sejarah betapa jeliknya sifat2 para penyeleweng ilmu itu ?

      Delete
    2. apa kata jika kamu melihat pula kedlm lingkaran "bakal" pengganti UMNO dan BN sebagai pemerintah...dibatalkan had keluasan pada pembinaan rumah2 ibadat non muslim ..diluluskan penganugerahan hakmilik tanah selama 999 tahun..cubaan meneutralkan UiTM kepada semua kaum..cubaan mengambil manfaat dari baitumal untuk non muslim..dipertikai hak yg berhak kepada bangsa melayu .. ditekan hak yg diikat perlembagaan buat agama islam..dihina dan diceroboh hak dan kedaulatan raja2 melayu..dimansuhkan DEB..dibuat sesuatu yg tidak pernah berlaku sebelumnya (touch a dog..october feast.candle vigil..dll).. berkhianat sesama mereka lantaran tiadanya kuasa pemutus dlm "tahaluf siasyi" yg mereka jalinkan kes MB selangor..langkah kajang.dll)..dicemarkan khalimah Allah untuk disekutukan mahlukNya (walaupun mereka berkuasa untuk menghalang)..berdiam diri tatkala qalam Allahswt dipedengarkan oleh sikafir ..lihat juga betapa NGO2 yg membayangi PR ..comango..sister in islam..majlis peguam..dll...siapa berani mengatakan inilah kepimpinan yg lebih menurut kepada syariat islam..dan siapa yg berani menjadi benteng kepada sekalian "bakal" pemerintah ini tiada berlakunya rasuah..ketirisan..kecurangan..skandal..dll ?...

      Delete
  5. Betulah apa ostat cakap.penyeleweng ilmu telah mengembala ternakan semenjak tragedi 13 mei rusuhan kaum sehinggakan boleh land tidak semaju@semakmur singapura.sedangkan negara selepas kejatuhan ekonomi 1998 setelah tunduk kepada imf pun mampu bangkit sebagai kuasa ekonomi asia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooow...betulah apa ostat unknown cakap.jadi selama ini kita digembalakan sebagai penyeleweng ilmu.masakan singapura boleh maju selepas rusuhan kaum 13 mei, negara lain boleh bangkit selepas meminjam dari imf.apakah kita ini hanya pandai bail out saja? Beli murah2 lepas tu jual mahal2 sedangkan tanah yang jadi alat jual beli belum dibina apa2 apa bangunan.

      Delete
  6. TH hanya 10% dari masalah 1mdb.....yg 90% adalah hutang 42 billion dimana wang itu bersda tun buat tuduhan hampir 17 billion tsk dspat dikesan samada hilanh disorok atau dah masuk poket kuncu rosmah dsn jho low...7 billion yg diucapkan tun bayar gaji punaisehat wargs asing ... satu prnghinaan pada penjawat awam...petro saudi ... 2 billion dibank singspura dan di kepulauan cayman tidsk dijawsb najib...TH mangsa jho low dan rosmah untuk tutup skandrl 1mdb....isu TH terjawab(terbongkar) setelah tersebar di laman blog...klu tak jho low senyum lebar tabung umat islam berjaya dijahansmkan....tunggu masa akan ada isu lagi bakal meletop seperti TH baru lah terhegeh najib nak jawab....pembangkang x kuat cuma nsjib yg lemah. ..syabas tun pasti akan ada yg bakal meletop lagi dalam masa terdekat....undur rosmah maka undur najib....nkra najib tergantung psda rosmah. ....NKRA...Najib Kerja Rosmah Ambil....

    ReplyDelete
  7. Ostat unknown...selama ini kita digembalakan oleh penyeleweng ilmulah.kalau ilmu itu untuk tidak mengenal siapa eee atau siapa melayu sebenarnya disebabkan kita telah percaya kita ternakan yang digembalakan penyeleweng ilmu selepas rusuhan kaum13 mei?

    ReplyDelete
  8. Kalau ditanya najib kepada ahli umno..100% sokongan ahli umno berpihak kepada najib, macammana nak tolak? siapa dalam umno yang berani usul supaya najib berundur?? ahli biasa tak ada suara, ketua bahagian tak cukup power, ahli MT, naib presiden, timbalan presiden? risikonya cukup besar, yang mengusul dengan yang menyokong sama2 terpelanting dipancung terus nanti....tak mungkin berani ...tapi rakyat malaysia yang sokong cuma 47% saja pada pru 13 lepas....bukan suara keramat tapi majoriti rakyat dah tersangat bosan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul....penyeleweng ilmu sedang mengembala ternakan...semalam hanya kisah gembala yang menyusahkan orang lain bila mempermainkan dengan mendakwa ternakannya diserang serigalq...

      Delete
  9. Omakkau dah fikir masak2 sokong Najib 200%?

    Nanti jangan jadi lalang pulak.

    Pastikan sokongan ko sampai ke PRU14.

    Jangan lupa pangkah dacing Omakkau!

    ReplyDelete
  10. mcm ni....najib berani ni sbb bnyak berok2 yg dia lantik dh buncit perut masing2...dia dh bagi makan kuat2..tu ajaran dari tok dia (madey) dulu...jdi toksah lah angan2 nk tolak dia ngan jari....gitu punye la buruk kisah dia...berapa ribu berok2 yg pangkah BN kt Rompin...yg aku ingat ade 20ribu berok kt pematang pauh yg buta pangkah BN

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete