KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 9 May 2015

BERLAGAK GUNA KENDERAAN ADA SIREN DAN LAMPU MATA ARAH SEORANG PENGAWAL PERIBADI KEPADA SEORANG AHLI PERNIAGAAN BERGELAR "DATUK SERI" DITAHAN POLIS.



Polis menahan seorang pengawal peribadi kepada ahli perniagaan bergelar Datuk Seri kerana menggunakan siren dan memandu kenderaan menggunakan lampu mata arah menyebabkan kenderaan lain ke tepi untuk memberi laluan.

Lelaki itu ditahan Jalan Tun Razak berhampiran Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) oleh anggota Polis Trafik Kuala Lumpur yang sedang menjalankan rondaan, kira-kira 5 petang pada Khamis.

Ketika ditahan, pegawal peribadi itu memandu kereta BMW-X5 berwarna hitam manakala ahli perniagaan itu menaiki kereta Mercedes dalam perjalanan ke Damansara.

Anggota Polis Trafik telah menahan kereta yang dipandu pengawal peribadi dan dalam masa sama, kereta Mercedes terus beredar dari tempat kejadian.

Hasil pemeriksaan, didapati lelaki itu tidak mempunyai kelulusan untuk menjalankan tugas pengiring di jalan raya.

Kenderaan itu telah ditahan di Balai Polis Trafik Kuala Lumpur untuk siasatan lanjut mengikut 170 Kanun Keseksaan kerana menyamar sebagai penjawat awam dan disiasat bersama mengikut Seskyen 94 Kaedah-kaedah Pengangkutan Jalan.

Sabit kesalahan, lelaki itu boleh dikenakan hukuman penjara dua tahun dan denda atau kedua-duanya sekali.

12 comments:

  1. M
    A
    S
    A

    U
    N
    T
    U
    K

    N
    A
    J
    I
    B

    B
    E
    R
    A
    M
    B
    U
    S

    U
    N
    D
    U
    R

    N
    A
    J
    I
    B

    U
    N
    D
    U
    R


    M
    A
    S
    A

    U
    N
    T
    U
    K

    N
    A
    J
    I
    B

    B
    E
    R
    A
    M
    B
    U
    S

    U
    N
    D
    U
    R

    N
    A
    J
    I
    B

    U
    N
    D
    U
    R


    M
    A
    S
    A

    U
    N
    T
    U
    K

    N
    A
    J
    I
    B

    B
    E
    R
    A
    M
    B
    U
    S

    U
    N
    D
    U
    R

    N
    A
    J
    I
    B

    U
    N
    D
    U
    R

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Nak berlagak....tapi menyusahkan orang lain....
    Teringin sangat nak jadi PM la tu.....Besarlah kemaluannya bila kantoi....

    ReplyDelete
  3. Mestilah, BMW tu beb, Ko Hada!

    ReplyDelete
  4. BMW Tu Banyak Main Wayang.

    ReplyDelete
  5. Pengerusi felda masuk rancangn, ulang alik rumah PD Seremban Nilai dll lalu highway pasang siren pakai lampu mata ada kelulusan ke?

    ReplyDelete
  6. Fuck lah pada civilian yg pakai siren polis dan lampu biru tu....mcm sial...tambah2 malaun yg berlagak marshal tak bertauliah bila ada konvoi kereta atau motor...again....mcm sial...slalunya keta kecik je pon mcm kancil, Myvii (yg ni puak FMC lahanat yg berlumba tu ada pakai), alza, saga BLM, takpun konvoi moto tak berapa nk besar....kepala je memasing besar tapi akai besar semut...memang sial!

    ReplyDelete
  7. Hye korang..maaflah..Amar bukan nk cakap apa..act takdelah susah sgt nk beli kereta baru ni..What app je Proton/Perodua ke 0142264506.Insyaallah Amar bantu.Tak perlu duit2 booking segala.Amar tak nak.Amar da 7 tahun pengalaman jual kereta baru.Terutama proton dan perodua.Ingat no Amar 0142264506.Satu Malaysia Amar boleh hantar kereta.Ingat ... nak beli kereta baru..atau nk tanya proses dia mcm mana what app Amar di 0142264506.Ingt yea..hehehe.
    Lagi pun..bg yg berniaga,tapi bermasalah buat loan,yg blacklisted ke..Amar cuba bantu yea.
    Nak trade in kereta atau tak mampu nk bayar bulanan kereta dan nk elakkan blacklisted,bgtau Amar yea.maaf guna cara mcm ni.penat korg baca..hehehe

    ReplyDelete
  8. Hye korang..maaflah..Amar bukan nk cakap apa..act takdelah susah sgt nk beli kereta baru ni..What app je Proton/Perodua ke 0142264506.Insyaallah Amar bantu.Tak perlu duit2 booking segala.Amar tak nak.Amar da 7 tahun pengalaman jual kereta baru.Terutama proton dan perodua.Ingat no Amar 0142264506.Satu Malaysia Amar boleh hantar kereta.Ingat ... nak beli kereta baru..atau nk tanya proses dia mcm mana what app Amar di 0142264506.Ingt yea..hehehe.
    Lagi pun..bg yg berniaga,tapi bermasalah buat loan,yg blacklisted ke..Amar cuba bantu yea.
    Nak trade in kereta atau tak mampu nk bayar bulanan kereta dan nk elakkan blacklisted,bgtau Amar yea.maaf guna cara mcm ni.penat korg baca..hehehe

    ReplyDelete
  9. Lagi Isu Panas ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete
  10. Memang berlagak pun macam jalan raya ni mak, bapak, nenek,opah, pak mak sedara dia yg punya...dasar tak sedar diri

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete