KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 5 May 2015

PRK ROMPIN ... KOLEKSI GAMBAR SUASANA HARI PEMBUANGAN UNDI.


10 comments:

  1. PKR telah mensabotaj PAS di Rompin. Harap ahli2 PAS menyokong calon bebas di Pmtg Pauh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi MUNAFIK.
      Kamu jangan cuba fitnah di sini.
      Carilah kerja lain yang lebih berfaedah.

      Delete
    2. Betul tu ada orang cakap juak2 liberal sekular sedang rancak memalukan kepimpinan PAS di Rompin.

      Saya sang at aetuju jika semua Ahli PAS memboikot DSWA di Permatang Pauh

      Delete
    3. Hahaha.....
      Kalau dah bodoh macai tak tak guna ckp byk pun tak guna sebab mudah!!! Kalau dah bodoh mana mrk tahu pasal politik???? Kalau tak kenapa omak kau sering petikaikan pkr dan dap tetapi dia tak pula keluar party??? Politik ada sebab tetapi tak semua boleh di dedahkan biar pandangan serong menyerong asal party pakatan tahu apa mrk buat dan tiada benarnya politik dan pas bukan sebodoh yg kamu org sangka!!! Hanya Pemimpin tahu corak mainan politik kalau tidak bagaimana nak lawan gegasi bn yg telah memerintah lebih 50 tahun!
      Sebab tu hanya yg bijak boleh menjadi pemimpin bukan hanya pandai melaung tak tentu pasal apa kamu tahu.....????

      Delete
    4. Agak bodoh ko ni...mana blh guna lambang pkr sbb xbertanding...mmg la xnpk.penyokong pmr...BONGOK

      Delete
    5. Agak bodoh ko ni...mana blh guna lambang pkr sbb xbertanding...mmg la xnpk.penyokong pmr...BONGOK

      Delete
  2. insaf2 lah dgn fitnah. berdosa besar buat fnah. mati nnt x sempat nak minta maaf susah kan...

    ReplyDelete
  3. gerakan anti Nepostim berjalan dengan jayanya, kami berharap sangat pas bantu kami menghapus nepostim berada di dalam pkr dan dap itu, ahli lama dap benci nepotisma ada dalam dap itu, mari kita beramai2 kembalikan semangat Anti nepotisma berada pkr dengan tak undi pkr dan mengundi bebas jika tuah puan benci umno itu. Jika keluarga ds anwar kalah Dipematang pauh Ia menjadi pertujuk kepada dap parti berasas keluarga harus di hentikan terutama keluarga lim Dan keluarga kapal singh itu sekian lama mengamalkan nepotism dalam parti di malaysia. ia menjadi simbol amaran kepada dap dan pkr yg sekian lama mengamal nepotisma, jadi jangan ulang kesilapan sama pada masa hadapan
    Saya minta ahli pas jangan undi wan azizah undi lah calon bebas kita bejuang untuk selamat parti di malaysia ini dari ideologi nepotism utara di mana mereka belajar dari korean utara


    Kembalikan pkr kelandasan sebenar




    Yg benar
    Justice for papa 1998

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....
      Macai2 kamu nilah yg harus dihancurkan malah hapus sama sekali, kerana kamu pengkianat mempecah2 kan bangsa melayu sehingga menjauhkan islam dari landasan melayu yg memerlukan islam utk bersatu. Islam mana ajar kamu buat jahat fitnah kutuk hina menghukum tanpa bukti yg kukuh hanya salah guna kuasa????
      Maka kamu ikut ajaran syaitan dan cuba menyetankan bangsa melayu utk kuasa dan kepentingan kamu.
      Mahukah kamu melayu islam sejati ikut dgr percaya kata2 syaitan???? Adakah kamu mahu kekayaan kemewahan kesenangan dari kesusahan org lain???
      Adakah kamu benar2 tak percaya wujudnya neraka dan syurga??? Adakah kamu mahu hancurkan harapan anakcucu kamu yg tiada harapan masa depan??? Kita yg menentukan dan tuhan memberi pertunjuk dan syaitan cuba hancurkan. Buatlah pilihan dgn nama allah bukan dgn nafsu semata2.

      Delete
  4. Kalau di katakan bertuhankan nafsu tentu ada yang marah dan tak boleh terima. Tapi mengadu domba dan fitnah sedap je macam takde hukum ugama. Apa nak dikato lagi.

    ReplyDelete