KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 11 May 2015

KERANA POSTER INI AHMAD MASLAN BERANG NAIK ANGIN SATU BADAN.



Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan CGPA 3.85 antara pemimpin UMNO paling banyak menjadi mangsa 'troll' (persenda) di Internet.

Beliau bagaimanapun tengah malam tadi bangkit mengkritik keras pelaku tindakan itu dengan menyifatkan golongan itu sebagai “bankrap modal”.

Beliau merujuk penyebaran poster di Internet yang memetiknya sebagai berkata pengkritik cukai barangan dan perkhidmatan (GST) akan disaman.

“Ini satu fitnah dan kerja bodoh. Saya tak pernah cakap dua perkara itu.

“Orang yang suka fitnah ialah kumpulan bankrap moral,” tulis anggota Parlimen Pontian itu di Twitter.

Poster dengan dengan gambarnya turut memetik kenyataan palsunya sebagai menyebut:

“Tak mampu bayar GST duduk kat bulan!”

Ahmad antara pemimpin Umno paling gigih mempromosikan GST, termasuk di Twitter.

Beliau bagaimanapun turut dilihat sebagai pihak paling banyak dikritik susulan penjelasan-penjelasannya itu.

Sebelum ini ahli Parlimen Langkawi pernah terpalit kontroversi sama ada bergurau dengan rakannya di media sosial dengan menyarankan mereka yang tidak setuju dengan GST "tinggal di bulan".

Kenyataan Datuk Ir Nawawi Ahmad itu mengundang kritikan warga maya dan memaksa beliau memadamkan tulisan di Facebook itu.

12 comments:

  1. Amar.....nak satu bijik Myvii putih.....aku nk spray cat ijo dan letak bulat putih kat tengah2 pintu pemandu mcm logo PAS...lps tu aku nk letak keris telanjang kat bumber belakang... Pastu nk letak bendera PKR pacak seat belakang...pastu nk lekat sticker logo DAP kat cermin belakang dgn motto "hidup Lim Kit Siang dan anak beranak!"....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye korang..maaflah..Amar bukan nk cakap apa..act takdelah susah sgt nk beli kereta baru ni..What app je Proton/Perodua ke 0142264506.Insyaallah Amar bantu.Tak perlu duit2 booking segala.Amar tak nak.Amar da 7 tahun pengalaman jual kereta baru.Terutama proton dan perodua.Ingat no Amar 0142264506.Satu Malaysia Amar boleh hantar kereta.Ingat ... nak beli kereta baru..atau nk tanya proses dia mcm mana what app Amar di 0142264506.Ingt yea..hehehe.
      Lagi pun..bg yg berniaga,tapi bermasalah buat loan,yg blacklisted ke..Amar cuba bantu yea.
      Nak trade in kereta atau tak mampu nk bayar bulanan kereta dan nk elakkan blacklisted,bgtau Amar yea.maaf guna cara mcm ni.penat korg baca..hehehe

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Mana tak naik angin? GST - GOMOK SAMPAI TUO. Poghut buncit memang banyak angin!!

    ReplyDelete
  3. Sekarang Anwar kata Pakatan akan laksana GST bila perintah, namun bersyarat -

    See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/sekarang-anwar-kata-pakatan-akan-laksana-gst-bila-perintah-namun-bersyarat#sthash.vfOSjv7S.dpuf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maksud PKR ialah kadar gst yang akan dikenakan ialah 0%. Ini disebabkan peniaga dah beli peralatan / perisian gst. Kalau nak tukar terus macam sebelum kena gst dulu, mereka akan kena duit lagi. Sbb itu dikenakan syarat gst 0%. Ada faham?

      Delete
  4. Kuruk Ahmad Maslan tapi IQ Anuar beraherm pun sama level

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada sama. IQ Amat sama dengan IQ bapakkk ko aje. Bawah 4/ 0 di bawah par

      Delete
  5. Sedap korang komen...korang semua tu takat mana pulak...jom cermin diri.

    ReplyDelete
  6. Setuju Dengan Ahmad maslan.. ..mana dia ada kata ttg 2 ayat bodoh tu.. ..Yang lain2 kenyataan bodoh ada ler.. ..lagi banyak dari yg dua tu.. ..kenapa tak tulis kenyataan bodoh yang bamyak yg dia pernah kata.. ...tak gitu

    ReplyDelete
  7. Mamat ni kena ambil blogger upahan. Ado 140 ribu budah-budak u takdo kojo. Bayarlah 50 sen satu kali jawab tuduhan musuh. Jangan ambik budak pandai-pandai. Ambiklah graduan yang bangang-bangang. Murah sikit!!

    ReplyDelete
  8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete