KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 5 May 2015

PRK ROMPIN ... PIC OF THE DAY.



Tidak perlu banyak bicara sebab sekeping gambar mampu melakar lebih seribu bahasa ... TENKIU.

25 comments:

  1. ITU Sayap Penyokong PAS. PKR mana????

    Wahai PAS anda disabotage oleh PKR


    Ingat Pmtg Pauh orang PAS kena undi bebas.

    Kah kah kah PKR making PAS, kutuk PAS, ludah PAS. Kalau Sayang lagi maksudnya dayus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....
      Pakatan bodoh kan kamu..... hihihihi....!

      Delete
    2. Gambar yg sgt melucukan.
      huhuhu. . .! ! !

      Delete
    3. sokong 100%..
      masa susah cari pas.. bila dah menang tendang tak tepi... kutuk pas lagi..
      ahli pas yg berkiblatkan ketua pkr lagi bangkai dari bangkai... pasma lagi taik buat onar dlm jamaah.. pas perlu balik pangkal jln mcm zaman arwah u.fadhil noor..

      Delete
    4. KAH KAH KAH KAH PAS KALAH
      PADAN MUKA ULARMAK MULUT LONGKANG
      PRU14 PAS TINGGAL SPENDER

      Delete
  2. Dinasihatkan PAS memboikot DSWA jika PAS kalah di Rompin. Malaysian Insider pun kata PAS kena boikot di Rompin

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab ko parti UG.
      Parti UG suka GST

      Delete
  3. Betul tu ada orang cakap juak2 liberal sekular sedang rancak memalukan kepimpinan PAS di Rompin.

    Saya sang at aetuju jika semua Ahli PAS memboikot DSWA di Permatang Pauh

    ReplyDelete
  4. Boycott Wan Jijah ITU Wajib. Mereka telah malukan kepimpinan PAS

    Jim Hulu Tembeling
    PAS for All

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kpd Makhal Shakhti Dan Hindraf.

      Delete
  5. Kaler bury Muda take keluar undi di Rompin. kaler hijau akan tak undi Wan Jijah Satay Kajang

    ReplyDelete
  6. Geng2 liberal,sekular tak kira DAP PKR UMNGOK & saki baki JEBON dalam PAS perlu nyah jauh ... dia org pikir bumi ini bukan ALLAH yg punya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan angkuh. Pas byk menang kerana sepakatan dlm PR.

      Delete
    2. PAS tak angkuh cuma takut Allah tegas tak bermakna angkuh dah mmg dalam Quran cakap camtu mmg sikit tak syukur kat Allah... bila org islam kelantan nak jaga hak diaorg korang halang... Sorry aku tak pandai berhikmah aku rela diperlekeh manusia dari diperlekeh Allah...sokongan manusia tanpa rahmat Allah tak mampu memberatkan amalan seseorg....Kemenangan PRU/PRK bukan kemenamgan mutlak dan abadi... kemenangan mengucap syahadat ketika nazak itu kemenangan sebenar walaupun orang kafir baru mengucap syahadat nak masuk islam .

      Delete
  7. Komen saya untuk tulisan diatas, gang nepotism DLM PKR berhati busuk. Mereka menfitnah TSKI dan sekarang sedang Cuba sabotage PAS.di Rompin

    Diharap reformist dan ahli2 PAS dapat mengundi calon bebas sebagai protest kpd wan Azizah. Minggu ini Amat penting untuk kita menghancurkan nepotism dlm parti demi gerakan reformasi yg asli

    Tidak kpd Wan Azizah Tidak Kpd BN

    Warkah penting dari

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
  8. Filem Lama UG Dihidupkan Semula Oleh Mereka Yang Terdesak



    Saya terbaca di blog Greenboc seorang penulis PKR tentang cadangan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang agar diadakan kerajaan perpaduan hanya satu bentuk "eskapisme" (melarikan diri) dan tidak akan menyelesaikan krisis dalaman PAS dan Umno, kata penganalisis politik Ibrahim Suffian. Pengarah Merdeka Center – sebuah pengkaji bebas – itu berkata masalah sebenar dihadapi kedua-dua parti tertumpu pada pimpinan yang tidak menunaikan kehendak sebahagian ahli, dan ia tidak akan dapat diselesaikan menerusi kerajaan perpaduan.

    Saya pun hairan kenapa akhbar dan portal Pakatan Rakyat menjadikan UG seolah-olah hidup dan cuba memainkan filem lama ini bagi memberikan satu gelombang kepada ahli PAS kononnya ulama PAS masih berusaha untuk bergabung dengan UMNO.

    Saya pernah mencabar beberapa orang wartawan termasuk wartawan Harakah sendiri untuk membuktikannya. Saya kata oleh kerana UG ini nampak macam berpusat di Terengganu. Di Terengganu PAS mempunyai lebih daripada 400 cawangan. Saya kata jika benar UG wujud tolong bagi saya satu sahaja cawangan yang membincangkan agenda nak bergabung dengan UMNO ini samada dalam mesyuaratnya, usrahnya atau apa-apa program. Jika ada saya akur dengan kewujudan UG dan saya pasti setuju memang PAS nak bergabung dengan UMNO.

    Saya cabar lagi. Kalau boleh kawasan Dr Syed Azman sendiri ada tak dibincangkan?

    Kita kena cerdik dalam hal ini. Jangan jadi bodoh sangat sehingga kita boleh membuat rumusan jika Dr Hassan Ali misalnya nak bergabung dengan UMNO maka PAS akan bergabung dengan UMNO. Mana pergi keputusan muktamar PAS yang kita war-warkan? Keputusan muktamar adalah kata mutlak kita? Kan bodoh namanya.

    Takkan Ustaz Nasarudin Mat Isa berjumpa Pak Lah selepas sidang parlimen maka Ustaz Nasarudin boleh mengubah keputusan PAS boleh bergabung dengan UMNO. Bacalah sejarah macam mana gabungan PAS dengan UMNO dulu. Bukan mudah sehingga banyak berlaku perpecahan. Ingat gabungan boleh terjadi dengan hanya niat? Terjadi begitu aje ke?

    Kenapa kita diperbodohkan oleh mereka yang ada kepentingan untuk menjatuhkan sesama PAS dengan merosakkan imej pimpinan yang tak disukai? Kononnya mereka ada kepentingan keduania dan pangkat sehingga sanggup gadai perjuangan untuk bersama UMNO? Kenapa tipis sangat iman kita dalam hal ini?


    Bercakap pula pasal Ibrahim Suffian (Pengarah Eksekutif Merdeka Center). Dia ini juga yang buat kajian kononnya DS Abdul Hadi tidak disukai untuk jadi MB. Kajian ini dibentangkan oleh Syed Azman dan kajian itu juga mencadangkan Syed Azman menjadi MB jika PAS perintah Terengganu. Presiden PAS jenis tawaduk terus terima. Tapi nasib baik ada beberapa orang profesional dan ulama dalam PAS yang mengemukan kajian baru menafikan kajian Merdeka Center.

    Kajian dengan cula (sistem PAS) mana lebih baik dan tepat? Ini biar Ibrahim Suffian jawab.

    Kalau kajian sekadar dibuat untuk mengenakan seseorang itu bukan kajian. Itu namanya BARUA. Saya masih ingat bagaimana kajian kepada PPSMI dibuat yang kita berdemo bantah. Semua penganalisis telah diberikan arahan untuk keputusan kajian. Rupanya Merdeka Center pun spesis dengan UMNO. Malangnya PAS bayar kepada Merdeka Center lebih daripada RM40 ribu untuk kajian itu. Dengar cerita kajian yang PAS bayar itu juga dijual kepada UMNO. Jenis makan kiri kanan. Ini saya cabar kepada Ibrahim Suffian menafikannya supaya saya memperdetailkan lagi maklumatnya.

    Cukuplah perbodoh pembaca di media massa. UG tu daripada 2008 sampai sekarang nak diulang tayang. Kita marah UMNO ulang tayang tentang Melayu akan berpecah, huru hara dll tapi perangai kita macam UMNO juga.

    Jadi-jadilah buat fitnah. Jadilah manusia yang benar dan jujur.




    Nordin Bin Ali
    nordinbinali@gmail.com
    http://nordinali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. padan muka UG kalah
      nak menang masuk umno terus la

      Delete
  9. Babi Masih Haram Dimakan!!!!!!!

    Dalam amalan Nepotism Politik PKR, Anak - anak boleh diheret dalam kancah Politik untuk raih undi simpati!!!
    Kenapa Daging Babi Haram? Ianya daging jugak. Sama macam daging lain? Mungkin itu pertikaian yang boleh digunakan oleh anak beranak Si Ketua Penipu tu jika ianya ada kaitan dengan mereka.

    Jika kita lihat dari satu sudut, Si Nurul Izzah tu semalam cuba nak menjustifikasikan amalan Nepotism Politik Longkang yang diamalkan oleh kaum keluarga dia di Permatang Pauh.

    Kata Si Nurul Izzah tu, budaya 'Politik Anak Beranak' yang menjadi amalan PKR selama hari ini bukannya Nepotism Politik yang didakwa oleh sesetengah pihak terhadap mereka sebelum ini.

    Sebaliknya, Si Nurul Izzah kata pembabitan ahli keluarga dia didalam Politik pada ketika ini merupakan satu 'Warisan Perjuangan' yang telah ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu kepada dia.
    "Saya boleh katakan begini, dalam mana-mana perjuangan memang ada warisannya. Sudah pasti kalau kita nak meneruskan perjuangan, tentunya kita mahu anak-anak kita mewarisi idea-idea perjuangan tersebut. Tentunya kita mahu anak-anak kita memahami kenapa pegang kepada prinsip itu," katanya.
    Dari kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah tu membuktikan bahawa dia cuba nak menutup kemaluan dirinya sendiri yang sekarang ni sudah terdedah kepada khalayak umum.

    Dan dalam masa yang sama, percubaan untuk menutup kemaluan tersebut, Si Nurul Izzah tu mula pusing cerita, dan mengaitkan isu berkaitan dengan syarikat GLC yang didakwa ianya sebagai amalan Nepotisme.

    Pusing - pusing, Si Nurul Izzah ni cuba nak tutup amalan Nepotisme Politik yang diamalkan oleh kaum keluarganya daripada dijadikan persoalan. Sedangkan isu Nepotisme Politik itu yang ditentang selama hari ini.

    Jelas, Nurul Izzah tu cuba nak memesongkan perhatian rakyat dan mengelirukan mereka dengan maksud Nepotisme Politik itu sendiri dengan mengaitkan isu lain demi untuk menjaga kepentingan Politik dirinya sendiri. Bukannya untuk kepentingan rakyat!!

    ReplyDelete
  10. nampak.. dah nampak...nampak ke....
    yg samar semakin terang..yg terang semakin jelas kelihatan atas bawah tepi tengah2 tu... yg bapa dia tu...
    dulu kata berjuang bersama rakyat...berjuang utk rakyat... sekarang apa dah jadi...jawabnya berjuang utk anak bini dan kroni la namanya..
    TSKI dikutuk dan dibuang dan nak ganti dng anak bini di kajang...di P.Pauh juga mahu bini jadi calon..
    apa ni... Cakap saja gegak gempita tapi bila dapat Selangor pakat meleleh air lior nak jadi MB la..penasihat kewangan la..tah apa lagi jawatan yg direka cipta supaya masuk duit.. tendang Khalid yg tak pasal punca... dari kes itu maka jadilah pas seperti peminta sedekah kat ketua umum serta kroninya..
    yg bahalol lagi org pas sokong dn berkiblatkan ketua umum.
    sudahlah main sandiwara pak pandir dan mak andih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. X payah nak hasut2 hanya yg cerdik dpt buat keputusan yg bagus sape yg patut diundi.

      Delete
  11. PRK Rompin - Lubuk BN. Kalau PAS kalah itu dah sekian kali dilului. Tapi kalau PAS menang, PKR & DAP akan mengakui hasil k/sama mereka dlm PR.
    PRK P/Pauh - Lubuk PKR. Kalau PKR menang ia hasil sumbangan DAP & Pasma, tanpa PAS tak memberi rugi kpd PR. Tapi kalau PKR kalah, siaplah PAS akan dibelasah dgn berbagai fitnah khianat dan mcm2 kaedah utk menghina PAS.
    Sama2 kita tunggu jalur sebenar sikap sahabat2 PAS ini nanti.

    ReplyDelete
  12. Dengar keputusan awal BN mendahului PAS... tak perlah menang kalah belakang kira janji dakwah tetap berjalan ....bukann senang ajak orang dekati islam secara optimum....diaorg nak pelekeh PAS diaorgnyer pasal janji sudah tunaikan tanggungjawab sebagai muslim nak jaga rakyat... Atas kemahuan Allah nak bukak hati siapa yg DIA mau.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rompin kubu kuat puak spesis tengok tv3...klu pas nak menang kena bagi org rompin mkn kismis minda bnyak2.

      Delete
  13. Menang kalah adatlah. Majoriti dh kurang, ada peningkatan. Permatang Pauh, kalau PKR mesti menang. Wan Azizah mesti jd ketua pembangkang. Xde org lain yg layak melainkan Wan Azizah.

    ReplyDelete