Tuesday 5 May 2015

PRK ROMPIN ... PIC OF THE DAY.



Tidak perlu banyak bicara sebab sekeping gambar mampu melakar lebih seribu bahasa ... TENKIU.

24 comments:

  1. ITU Sayap Penyokong PAS. PKR mana????

    Wahai PAS anda disabotage oleh PKR


    Ingat Pmtg Pauh orang PAS kena undi bebas.

    Kah kah kah PKR making PAS, kutuk PAS, ludah PAS. Kalau Sayang lagi maksudnya dayus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....
      Pakatan bodoh kan kamu..... hihihihi....!

      Delete
    2. Gambar yg sgt melucukan.
      huhuhu. . .! ! !

      Delete
    3. sokong 100%..
      masa susah cari pas.. bila dah menang tendang tak tepi... kutuk pas lagi..
      ahli pas yg berkiblatkan ketua pkr lagi bangkai dari bangkai... pasma lagi taik buat onar dlm jamaah.. pas perlu balik pangkal jln mcm zaman arwah u.fadhil noor..

      Delete
    4. KAH KAH KAH KAH PAS KALAH
      PADAN MUKA ULARMAK MULUT LONGKANG
      PRU14 PAS TINGGAL SPENDER

      Delete
  2. Dinasihatkan PAS memboikot DSWA jika PAS kalah di Rompin. Malaysian Insider pun kata PAS kena boikot di Rompin

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab ko parti UG.
      Parti UG suka GST

      Delete
  3. Betul tu ada orang cakap juak2 liberal sekular sedang rancak memalukan kepimpinan PAS di Rompin.

    Saya sang at aetuju jika semua Ahli PAS memboikot DSWA di Permatang Pauh

    ReplyDelete
  4. Boycott Wan Jijah ITU Wajib. Mereka telah malukan kepimpinan PAS

    Jim Hulu Tembeling
    PAS for All

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kpd Makhal Shakhti Dan Hindraf.

      Delete
  5. Kaler bury Muda take keluar undi di Rompin. kaler hijau akan tak undi Wan Jijah Satay Kajang

    ReplyDelete
  6. Geng2 liberal,sekular tak kira DAP PKR UMNGOK & saki baki JEBON dalam PAS perlu nyah jauh ... dia org pikir bumi ini bukan ALLAH yg punya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan angkuh. Pas byk menang kerana sepakatan dlm PR.

      Delete
    2. PAS tak angkuh cuma takut Allah tegas tak bermakna angkuh dah mmg dalam Quran cakap camtu mmg sikit tak syukur kat Allah... bila org islam kelantan nak jaga hak diaorg korang halang... Sorry aku tak pandai berhikmah aku rela diperlekeh manusia dari diperlekeh Allah...sokongan manusia tanpa rahmat Allah tak mampu memberatkan amalan seseorg....Kemenangan PRU/PRK bukan kemenamgan mutlak dan abadi... kemenangan mengucap syahadat ketika nazak itu kemenangan sebenar walaupun orang kafir baru mengucap syahadat nak masuk islam .

      Delete
  7. Komen saya untuk tulisan diatas, gang nepotism DLM PKR berhati busuk. Mereka menfitnah TSKI dan sekarang sedang Cuba sabotage PAS.di Rompin

    Diharap reformist dan ahli2 PAS dapat mengundi calon bebas sebagai protest kpd wan Azizah. Minggu ini Amat penting untuk kita menghancurkan nepotism dlm parti demi gerakan reformasi yg asli

    Tidak kpd Wan Azizah Tidak Kpd BN

    Warkah penting dari

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
  8. Babi Masih Haram Dimakan!!!!!!!

    Dalam amalan Nepotism Politik PKR, Anak - anak boleh diheret dalam kancah Politik untuk raih undi simpati!!!
    Kenapa Daging Babi Haram? Ianya daging jugak. Sama macam daging lain? Mungkin itu pertikaian yang boleh digunakan oleh anak beranak Si Ketua Penipu tu jika ianya ada kaitan dengan mereka.

    Jika kita lihat dari satu sudut, Si Nurul Izzah tu semalam cuba nak menjustifikasikan amalan Nepotism Politik Longkang yang diamalkan oleh kaum keluarga dia di Permatang Pauh.

    Kata Si Nurul Izzah tu, budaya 'Politik Anak Beranak' yang menjadi amalan PKR selama hari ini bukannya Nepotism Politik yang didakwa oleh sesetengah pihak terhadap mereka sebelum ini.

    Sebaliknya, Si Nurul Izzah kata pembabitan ahli keluarga dia didalam Politik pada ketika ini merupakan satu 'Warisan Perjuangan' yang telah ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu kepada dia.
    "Saya boleh katakan begini, dalam mana-mana perjuangan memang ada warisannya. Sudah pasti kalau kita nak meneruskan perjuangan, tentunya kita mahu anak-anak kita mewarisi idea-idea perjuangan tersebut. Tentunya kita mahu anak-anak kita memahami kenapa pegang kepada prinsip itu," katanya.
    Dari kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah tu membuktikan bahawa dia cuba nak menutup kemaluan dirinya sendiri yang sekarang ni sudah terdedah kepada khalayak umum.

    Dan dalam masa yang sama, percubaan untuk menutup kemaluan tersebut, Si Nurul Izzah tu mula pusing cerita, dan mengaitkan isu berkaitan dengan syarikat GLC yang didakwa ianya sebagai amalan Nepotisme.

    Pusing - pusing, Si Nurul Izzah ni cuba nak tutup amalan Nepotisme Politik yang diamalkan oleh kaum keluarganya daripada dijadikan persoalan. Sedangkan isu Nepotisme Politik itu yang ditentang selama hari ini.

    Jelas, Nurul Izzah tu cuba nak memesongkan perhatian rakyat dan mengelirukan mereka dengan maksud Nepotisme Politik itu sendiri dengan mengaitkan isu lain demi untuk menjaga kepentingan Politik dirinya sendiri. Bukannya untuk kepentingan rakyat!!

    ReplyDelete
  9. nampak.. dah nampak...nampak ke....
    yg samar semakin terang..yg terang semakin jelas kelihatan atas bawah tepi tengah2 tu... yg bapa dia tu...
    dulu kata berjuang bersama rakyat...berjuang utk rakyat... sekarang apa dah jadi...jawabnya berjuang utk anak bini dan kroni la namanya..
    TSKI dikutuk dan dibuang dan nak ganti dng anak bini di kajang...di P.Pauh juga mahu bini jadi calon..
    apa ni... Cakap saja gegak gempita tapi bila dapat Selangor pakat meleleh air lior nak jadi MB la..penasihat kewangan la..tah apa lagi jawatan yg direka cipta supaya masuk duit.. tendang Khalid yg tak pasal punca... dari kes itu maka jadilah pas seperti peminta sedekah kat ketua umum serta kroninya..
    yg bahalol lagi org pas sokong dn berkiblatkan ketua umum.
    sudahlah main sandiwara pak pandir dan mak andih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. X payah nak hasut2 hanya yg cerdik dpt buat keputusan yg bagus sape yg patut diundi.

      Delete
  10. PRK Rompin - Lubuk BN. Kalau PAS kalah itu dah sekian kali dilului. Tapi kalau PAS menang, PKR & DAP akan mengakui hasil k/sama mereka dlm PR.
    PRK P/Pauh - Lubuk PKR. Kalau PKR menang ia hasil sumbangan DAP & Pasma, tanpa PAS tak memberi rugi kpd PR. Tapi kalau PKR kalah, siaplah PAS akan dibelasah dgn berbagai fitnah khianat dan mcm2 kaedah utk menghina PAS.
    Sama2 kita tunggu jalur sebenar sikap sahabat2 PAS ini nanti.

    ReplyDelete
  11. Dengar keputusan awal BN mendahului PAS... tak perlah menang kalah belakang kira janji dakwah tetap berjalan ....bukann senang ajak orang dekati islam secara optimum....diaorg nak pelekeh PAS diaorgnyer pasal janji sudah tunaikan tanggungjawab sebagai muslim nak jaga rakyat... Atas kemahuan Allah nak bukak hati siapa yg DIA mau.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rompin kubu kuat puak spesis tengok tv3...klu pas nak menang kena bagi org rompin mkn kismis minda bnyak2.

      Delete
  12. padan muka UG kalah
    nak menang masuk umno terus la

    ReplyDelete
  13. Menang kalah adatlah. Majoriti dh kurang, ada peningkatan. Permatang Pauh, kalau PKR mesti menang. Wan Azizah mesti jd ketua pembangkang. Xde org lain yg layak melainkan Wan Azizah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...