KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 6 January 2015

NAJIB TERKENA JANGKITAN E.COLI KETIKA MELAKUKAN LAWATAN KE KAWASAN YANG TERUK DILANDA BANJIR DAN DOKTOR MENASIHATI BELIAU AGAR BEREHAT.



Perdana Menteri, Dato Sri Najib Tun Razak hari ini telah disahkan tidak sihat dan dinasihatkan oleh doktor supaya berehat selepas dijangkiti virus E.Coli,

E.coli merupakan singkatan dari Escherichia coli yang yang dirujuk kepada sekelompok bakteria yang biasanya ditemui dalam makanan dan air.

Kebanyakan dari bakteria ini tidak berbahaya, tetapi boleh menjadi punca kepada beberapa jenis penyakit kerana ia melepaskan racun yang dinamakan Shiga sehingga membuat seseorang pesakit mengalami kekejangan pada bahagian abdomen, muntah, keletihan dan dihidrasi kerana kehilangan air dalam badan.

Virus ini dipercayai dijangkiti ketika Najib mengadakan lawatan ke kawasan terjejas banjir baru-baru ini.

Perkara ini telah disahkan menerusi akaun Twitter rasmi pejabat Perdana Menteri tengah hari tadi.

Sementara itu, Najib dalam akaun Twitter peribadinya memberitahu, akan terus memantau operasi bantuan banjir dari rumah.

Mari kita doakan moga pemimpin negara kita segera sihat dan pulih seperti biasa
.

17 comments:

  1. Najib kena jangkitan ketika melakukan lawatan banjir ke atau ketika lawatan ke Bangkok. Sakit lepas balik dari Bangok, tapi masa lepas lawatan banjir sihat leh terbang keBangkok lagi. Atau pun Najib memang cirit-birit senak perut lepas balik dari Bangklok sebab nak cari helah camna nak membohong 1Malaysia pasal 9M-NAA yg dah meronda 1Dunia tanpa penumpang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya omakkau kembali berbloggo....tahniah omakkau....

      Delete
  2. Tolonglah malaun Najib dan Rosmah. Kami rakyat dah penat asyik kena bohong dek malaun 2 ekor ni. Jgnlah angap kami ni semua bodoh, nak bohong pun carilah yg logik sikit. Benda2 yg dibohongkan budak sekolah rendah pun boleh pikir tak masuk akal langsung. Muka 2 ekor malaun laki bini ni betul2 muka mangkuk jamban yg tak tau malu. Pembohongan berlarutan dari mula jadi PM dan terbaru terjebak main golf dgn Obama, jet 9M-NAA kena hijack dgn Rosmah sampai keBangkok dan jangkitan e-coli. Lepas ni apa lagi pembohongan malaun laki bini kpd rakyat Msia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e-coli tu saiz berapa?

      Delete
    2. Saiz mangkuk tandas ....kahkahkah

      Delete
  3. Rafizi rosakkan projek keluarga saya....ternak lembu woiiii.....hahahaha....kalau xda gangguan mesti projek lembu saya menjadi sajeeeeeee...

    ReplyDelete
  4. Dalam perjumpaan bulanan sebuah kementerian, kami akan dinasihati oleh ketua tertinggi kami yang berparti umno supaya rajin bekerja, mengutamakan pelanggan dan tidak menggunakan harta kerajaan untuk kepentingan peribadi walaupun hanya sehelai kertas atau sebutir klip. Menggunakan harta kerajaan untuk kepentingan peribadi walaupun hanya sehelai kertas atau sebutir klip, adalah tidak amanah dalam menjalankan tanggungjawab dan akan ditanya di akhirat nanti.

    Bayangkanlah betapa hebatnya kesungguhan pemimpin umno di kementerian saya berusaha untuk mencegah orang ramai supaya tidak menyalahgunakan harta kerajaan untuk kepentingan peribadi.

    Tapi kalu guna jet kerajaan untuk percutian keluarga di luar negara boleh kot......

    ReplyDelete
  5. Saya tertanya2 kenapa jet kerajaan tu tak terus balik ke KLIA....kenapa perlu lending kat bangkok dulu? Apa perlunya jet kerajaan itu lending di Bangkok?

    Peliklah. Tiga hari tiga malam aku memikirkannya tetapi aku buntu dan tidak bisa menemui jawabannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jet kerajaan tu terpaksa landing pasal minyak tak cukup-minyak tingal reserve nak sampai malaysia-terpaksa stop kat thailand topup minyak 50hengget-sementara tu shopping la jap e-coli kat bangkon-encik tak pyh pening2 kepala memikirkanya-cuba bersandar kat sofa sambil2 bakar rokok ganja-nyaman yaa

      Delete
  6. Jangkitan dr air E-coli rosmah kat bangkok..hahaha

    ReplyDelete
  7. 158,000 mangsa banjir di Kelantan seorong pun tidak dijangkiti kuman e-coli tau tau Allah pileh Najib PM Malaysia jadi mangsanya. Kalau betol PM kena kuman e-coli kita ramai ramai doakan semuga beliau cepat semboh tapi kalau dia menipu kita rakyat Malaysia ramai ramai memdoakan supaya PM betol betol kena penyakit tersebut. Bukan apa sekadar nak bagi peringatan supaya lain kali jangan menipu rakyat lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak dosa lh tu....kahkahkah

      Delete
  8. Dh x lalu le nk redah banjir dik ooii apalagi amik mc la kah kah kah.

    ReplyDelete
  9. Membohong je le ....kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Ramai mangsa banjir perlukan simpati...hai! najib pun nk menempek gak...kahkahkah

    ReplyDelete
  11. Hbs laa pihak hospital seluruh kelantan lps ni..pesakit E-Coli akan bertambah. Mngsa bnjir seramai ratusan ribu juga ada mngharung air banjir pd mggu2 lepas...alahai..PM mlysia...LEMBIK nye

    ReplyDelete