Thursday 22 January 2015

EDISI APA KES BEB!!!! ... SAMPAH BERSELERAK DI TAMAN SENTOSA, KLANG, SELANGOR.



Masih ingat lagikah akan ikrar sumpah janji Dato' Menteri Besar YAB Hj Azmin bin Hj Ali, bahawa beliau tidak mau lagi lihat mau pun dengar ada aduan mengenai sampah tidak berkutip di negeri Selangor sampaikan memberi tempoh kepada semua Yang DiPertua PBT maupun Dato-Dato Bandar agar bertindak serius tentang hal ini dengan memberi tempuh sehingga 31hb Disember 2014.

Tidak cukup dengan ikrar sumpah janji, di hebahkan no talipon bimbit untuk rakyat text.

Hakikatnya????? .. Omak Kau terima melalui inbox mesej laman sosial beberapa rakaman gambar kisah sebuah lori membuang sampah di Taman Sentosa, Klang .. text sudah dihantar tetapi tiada lagi sebarang tindakan diambil.


Sebab itu cakap jangan kencang lebih.

KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

11 comments:

  1. Azmin mana tolong rakyat, jangan risau azmin akan tolong kayakan apek dap, omak kau sepatut kau bagi kiss dekat azmin di jamban, barulah azmin dia kan buat kerja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah rakyat marhaen susah. Pembangkang patut memperjuangkan isu rakyat. Ini tidak Papa Segam-boot menzalimi TSKI, Mama Segam-boot Kipas remote control, Dinda Segam-boot touch d dog programme. Ada depa kisah pasal isu khairat kematian. Tak der brader. Disyorkan segala program mengenai Clan Segam-Boot perlu diboikot secara total. Sudah masa TSKI membina wadah yang baru untuk reformists macam kami

      Delete
    2. Mujur ada Azmin, nak Harap Anuar tidak saja lebihhh

      Balikla Nuar woiii. Aku Harap hang suruh Anak Dan Bini hang resign. Sekupang tak guna.

      Pembaca2,ada gambar Anuar jengok mangsa banjir, Anak Yatim DLL. Mana ada brader, alih2 gimik cakap keadilan yg sebenarnya khusus untuk keluarga dia bukan untuk Rakyat. Malangnya ramai ahli PKR Dah kena sampuk

      Delete
  2. Ada satu sampah kat Kajang. Suami dia menyusahkan parti dan ahli. Tolong hantar orang ni ke kampung suami dia di Cherok Tok Kun. Jangan lupa anak dia yang pi sesi touch d hanjing. Hantaq ja pi Cherok Tok Kun

    Jesse Labu, N9ers
    Sejiwa dengan Jeff Ulu Yam
    Penyokong Tegar Reformasi tapi benci Nepotism

    ReplyDelete
  3. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
  4. Cuba perhatikan berapa culas Anwar dalam hal banjir ini, betapa kejamnya Anwar memperlakukan CheGu Bard danTSKI dan paling akhir adalah menjadikan PKR sebagai hak mutlak dia. PKR hak ahli bukan hak keluarga dia. Siapa lagi tak nampak macam mana dia menjatuhkan TSKI untuk diberi jawatan kepada Bini dia. Hoiiiiiii Anwar, jangan sangka akar umbi buta hati.

    Jeff Ulu Yam
    Keadilan Since Year 2000

    ReplyDelete
  5. hiiii.... boring betul la dgn komen ko ni jeff,hari2 hak tu le aje,takde idea lain ke...gini ajelah jeff,untuk nak hilangkan boring,amacam kalau ko jawap satu teka teki aku ni...soalan nye berbunyi...natang bende kah yg apabila dia lapar, jadi besar badan nya dan bila dia konyang, jadi kiciiik aje..
    hah jawap,jawap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha......

      Mendalam sungguh cinta Omak terhadap Dato' Menteri Besar...kalau tak sebut sekali sehari boleh gila Omak Kau....

      Delete
  6. Ni mb sampah namanya tu sebab Selangor makin banyak sampah!

    ReplyDelete
  7. Biasa lah kat Malaysia ini sampah berlonggok sana sini. Rakyat Malaysia ini kurang kesedaran civic menteliti kelas ketiga. Ada yg kata kalau dah tak ada sampah nanti pekerja yg angkut sampah dudok giyang kaki dapat gaji buta bila sampah sana sini baru lah mereka bekerja gaji pun halal. Aku orang Perak kat sini sampah lagi terok sana sini org buag sampah komplin kat MBI buat tak tau je dan lali dengan bau busuk sampah. Tak yah omak kau nak pelekeh MB Selangor. Selagi rakyat malaysia ini menteliti dan kesedaran civic nya tak ada sampai bila bila lah sampah akan bertimbun dan bersepah sana sini.Ada tanda buang sampah denda RM5,000/- tapi penguatkuasaan undang2 nya tak ada. Mungkin ada yg kena tangkap tapi sattle iut side. Saya dulu kerja mahkamah tak dengar pun org buang sampah kena jatuh hukum org hisap rokok dikawasan larangan merokok adalah. Sebatang rokok demda RM800/-.Adalah sekali dua lepaa tu dah stop

    ReplyDelete
  8. Dah macam macai umnongok beennd admin ni

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...