KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 23 January 2015

ZAMANI SLAM SUDAH MAAFKAN PERAKAM VIDEO BELIAU DI BULI SURUH MENYANYI DENGAN TANGAN BERGARI



Abang kepada Zamani Slam, Zulfazil Ibrahim memaklumkan kepada media petang ini yang adiknya itu telah pun memaafkan pihak yang bertanggungjawab merakam dan menyebarkan video beliau menyanyi dalam keadaan bergari ketika berada dalam tahanan.

“Saya sudah bertemu dengannya pagi tadi dan menceritakan mengenai videonya yang kini sudah menjadi viral di internet. Apabila dia mengetahuinya, dia mengatakan sudah memaafkan pelaku yang bertanggungjawab dan tidak mahu ia terus dipanjangkan dan diperbesarkan,” ujarnya.

Zulfazil yang ditemui para media di Ibu Pejabat Polis (IPD) Ampang berkata beliau bangga dengan keputusan yang diambil oleh adiknya itu dan memaklumkan yang ahli keluarga tidak akan mengambil apa apa tindakan dan hanya menyerahkan hal ini untuk tindakan polis.

“Saya bersyukur kerana Zamani kini dalam situasi yang baik & pada kesempatan ini saya mewakili Zamani ingin memohon maaf kepada semua peminatnya dan berharap agar dia diberi peluang kedua,” ujarnya lagi apabila ditanya keadaan Zamani ketika ini.

Peguam Zamani, Ahmad Zahiril Muhaiyar memberitahu, sebutan kes penyanyi itu akan dibuat pada hari Selasa ini di Mahkamah Majistret Ampang
.

7 comments:

  1. Ok lh tu, sifat memaafkn tu sifat yg mulia ....yg pelaku tu x minta maaf ke? ... hihihi

    ReplyDelete
  2. Kenapa Malaysia tiada pendirian? US haramkan ganja, Malaysia pun haramkan ganja. US haramkan ganja ada sebab. Kalau dia orang tidak haramkan ganja, dah lama industri rokok dan tembakau mereka berkubur. Haramkan ganja bukan sebab kesihatan tapi kerana wang. Sama strategi mereka mengharamkan minyak sawit sebab kesihatan yang tiada bukti yang sahih.
    Disebabkan ganja sukar didapati, ramai budak Melayu yang menghisap ganja beralih kepada heroin, syabu, morphine, pil kuda dll. Cuba tanya penagih herion, syabu atau ketum, mereka beralih kepada chemical drug sebab sukar untuk dapatkan bekalan ganja.
    Ganja tidak lah mendatang mudarat. Sama seperti rokok. Cuba lihat Holland dan Denmark. Menghisap ganja adalah halal di Holland. Tidak pulak punah negara tu. Yang dashyatnya, Holland dan Denmark lebih maju dari Malaysia. Dari pengalaman, tidak ramai yang menghisap chemical drug atau minum arak. mereka suka menghisap ganja di cafe sambil minum kopi atau teh dan makan high pie dan space cake...Bagi orang Belanda, menghisap ganja sama sepertu mengisap rokok, cerut atau shisha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk wat camne bro....wa merokok kejaan letak hrga mahal ... nk marah kejaan nnti masyuuk dlm, wa marah diri sendiri je le ... tu lh yg wa mmpu ... adooyai...

      Delete
    2. Ini penyokong peliwat tegar, tahu tak hisap ganja itu boleh berkhayal dan mabuk walau ia tak ada ketagihan tapi ia merosakan diri dan hidupnya tahu berkhayal, serupa peninum arak, nanti ada orang keluarkan fatwa ganja halal sebab ia bukan arak , benda berkhayal itu haram ada faham ,

      Delete
    3. Jahil Murakap.. Penyokong kelab Isteri2 menggatal yang suka peluk jantan bukan muhrim...Bahlul macam keldai. Islam adalah agama wahyu. Mana ayat Quran yang terang katakan ganja haram.
      Kalau arak, riba, bunuh orang, wanita tidak menutup aurat dan babi tu ada. Kau ingat Allah SWT tu bahlul macam ahli agama kau. Allah SWT Maha Mengetahui...apa di langit dan di bumi.
      Kalau ganja tu mudarat,sudah tentu Allah turun wahyu katakan ganja tu haram..seperti ayat makan riba, rasuah, makan babi, berzina, membunuh...
      Allah SWT dan Nabi SAW bukan seperti ahli2 agama yang suka berfatwa mengikut nafsu.
      Lagi aku Islam yang hanya berpegang kepada al-quran dan sunnah...siapa mufti? Adakah Dia hebat dari Allah dan Nabi ka? Setengah ahli agama kau cuma ada diploma aja, bab haid dan nifas belum tentu dia boleh huraikan...
      Pasal ganja kau kata haram...Yang riba, rasuah, tidak amanah, isteri menteri tak pakai tudung...kenapa ahli agama kau tak nasihat atau tiada siapa yang peduli dengan cakap2 ahli agama kau..
      Orang Miskin pinjam duit untuk belajar di universiti ,kemudian dikenakan faedah itu bukan riba...kenapa ahli2 agama kau macam lalang...
      Kalau tak ikut fatwa Malaysia..bukan masuk neraka pun...tak rosak akidah dan amalan kalau ingkar dengan ulamak. Lagipun banyak fatwa yang keluar berdalil nafsu dan kepentingan dunia...
      Pekara yang jadi bahan lawak orang2 islam negara lain adalah bab boleh jatuh kafir kalau tinggal solat jumaat 3 kali,..fatwa inilah digunakan oleh orang kafir dan islam KTP untuk menghalang orang islam dari solat jumaat.
      Yang kau jijik adalah dosa meliwat ..Adakah kau rasa jijik dengan berzina, makan rasuah, melihat perempuan yang dah mampos tapi masih tak pakai tudng dan buat plastik surgery hingga dah nampak macam pontianak atau jijik dengan dosa membunuh wanita dan kanak2 yang tidak bersenjata...
      Ganja memang halal...

      Delete
    4. 01:27, nasi pun kalu lu mkn berlebihan memudaratkan jugak ...lu ni kiri kanan atas bwh smua mau kait politik jugak...lu org politik ka?...03:44 lu punye komen ade asasnye ... x melalut ...

      Delete
  3. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete