KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 23 January 2015

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT .. AHLI PARLIMEN LANGKAWI AKAN ADAKAN MAJLIS PERASMIAN LAMPU ISYARAT LALULINTAS PAGI INI.


Pergh!!! Memang dahsyat gila ... Lampu isyarat lalulintas pun nak diadakan majlis perasmian khusus dengan menjemput semua penduduk Ulu Melaka.

Kalau begini punya mentaliti seorang Ahli Parlimen, maka tidak boleh bayangkan berapa banyak kali majlis perasmian perlu diadakan semata-mata mau merasmikan lampu isyarat lalulintas.

Maka nanti bolehlah dia berkokok tanpa UMNO tiada lampu isyarat lalulintas.

Sungguh dahsyat Ahli Parlimen ini memperlekeh dan menghina kebijaksanaan rakyat.

13 comments:

  1. Aku tak ketawa cuma senyum kambing je...Separuh dari bajet majlis tu masuk poket la...kalau tak macamana depa boleh hidup senang...ala macam mak lembu tu buat...tp Mak lembu tu up sikit la...dpt pun berbaloi baloi..

    ReplyDelete
  2. SAMA LA MACAM AZMIN.

    UPACARA PENYERAHAN GAMBAR AZMIN

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 14x2 2x14 punya la bodo.

      Delete
  4. Dia tak ada idea langsung utk negara dan rakyat. Nak kata apa, time p/raya tetap menang juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beb....gua orang langkawi tau...kat langkawi ni lampu isyarat boleh menjana pertumbuhan ekonomi tau..tambah pulak dapat menambah pendapatan rakyat serta dapat menaikkan taraf kehidupan rakyat langkawi (tak percaya pegi tanya pakcik/makcik kat kampung2 di langkawi yg tinggal kat Ulu Melaka, Bohor, Air Hangat, Kenyum, Padang Gaung, Lubuk Semilang dan seumpamanya) yg kebanyakkan nya berpendapatan rendah serta berpelajaran rendah tp penyokong kuat Umno.

      Elok lah apabila si bodoh pilih sibahalul maka lahirlah hasil kerja yg bengap, dah tak ada keja nak buat rasmi lampu isyarat pun kira keja le tu..nanti boleh boleh hantar laporan ke Puterajaya sebagai memenuhi keperluan Key Performance Indicator (KPI) PRU depan boleh jadi calon lg. Ini lah tahap kebolehan pemimpin Umno... memimpin yg bodoh supaya tak pandai, memimpin yg miskin supaya terus meminta minta...

      ini lah apa Dr Mahathir kata yg ada dlm Umno sekarang hanya spisis pemimpin korup lg bodoh..tanpa disedari dia meludah kemuka sendiri sebab selama 24 tahun memimpin Umno maka lahirlah generasi Umno sekarang..

      #Umno terus mara untuk rakyat bodoh malaysia (#yg ini kena baca ikut lagu Umno tau..) ......hidup Umno..kih..kih..

      Delete
  5. Lampu isyarat depan rumah orang azmin dah di betul ke belum?, tandas di medan selera taman malawati tandas dia dah betulkan belum? jalan di medan selera taman melawati dah di betulkan belum?
    Kurang dun langkawi nampak buat kerja, dari pada upacara masjis serah gambar azmin tak ada langsun pada rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahap pemikiran si Anon 12:23 ni sama mcm orang Langkawi yg Anon 09:35 citer tu ye..kesiannnnnnn

      Delete
  6. Semua belum betulkan lagi...lampu isyarat tu kitaorg tunggu Azmin tolong panjat tiang lampu tu...tandas tu kitaorang pun tunggu Azmin tolong berus mangkok2 tandas Dan tunggu Azmin pum pum semua tandas...jalan tu lambat lg nk betulkan...Azmin sebok, pergi tuai padi kat sekincan...sabar ye...

    ReplyDelete
  7. Patut diadakan upacara menepung tawar semasa perasmian lampu isyarat itu. Zamry Kadiaq boleh dijemput untuk memasang ancak sambil diserapah oleh bomoh tampaq kerokodail.

    ReplyDelete
  8. Xda faedah punya dan otak letak d celah kangkang.....dah biol kot AP ni.xdak dlm sejarah orang rasmi lampu isyarat....kah....kah....bodoh melantun 2.

    ReplyDelete
  9. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  10. Kalau tak silap sebelum ni Menteri Kewangan II, Dato Husni pun pernah merasmikan lampu isyarat Pekan Chemor.. Cubalah tanya pengalaman ketawa tahap gaban pendudk kat sana kalau nak tahu.. - Green Kusanagi

    ReplyDelete