Tuesday 27 January 2015

EDISI PUTERI UMNO BALING KANTOI MENIPU .... PROJEK BANGI CARE SUMBANGAN ADUN PAS BANGI MENGAKU PROJEK KERAJAAN BARISAN NASIONAL.



TAHNIAH!!KERAJAAN BN!!


1. Rumah pasang siap yg sedang dalam pembinaan untuk Mangsa Banjir.


2. Menggunakan teknologi "Galvanised Insulation Form".


3. Kalis bunyi, tahan gegaran, kalis haba dalam tempoh tertentu & tahan pada suhu kebakaran yang tinggi sehingga 82 jam.


4.Saiz 24' x34'. Mempunyai 3 bilik tidur, bilik air, ruang tamu & dapur


5. Bernilai RM48,000 & diberikan PERCUMA oleh KERAJAAN BARISAN NASIONAL kepada Rakyat yang menjadi Mangsa Banjir.


6. PEMUDA UMNO berkerjasama dengan UNIT AMAL PAS dalam membantu memasang Rumah tersebut.

*
UMNO & PAS boleh bersatu & WAJIB Bersatu.

Sekadar bertanya - Ke mana DAP PKR & PASMA? Tak bantu?



Inilah perangai buruk yang sukar nak di kikis dari sebilangan besar ahli-ahli UMNO terutamanya yang baru nak berjinak-jinak dengan politik contohnya Puteri UMNO.

Sanggup buat kerja menipu dengan harapan rakyat tidak tahu kerana lupa yang kini kita hidup di alaf baru informasi di hujung jari dan bukan lagi bergantung harap 100% dari media kepunyaan dan kawalan UMNO/BN.

Projek rumah Bangi Care ini sumbangan ADUN Bangi merangkap Timbalan Speaker Dewang Undangan Selangor YB Mohd Shafie Ngah untuk rakyat Kuala Nal, Kuala Krai, Kelantan.

Satu sen pun tidak dikeluarkan maupun disumbang oleh Kerajaan Barisan Nasional .. kakitangan sukarelawan yang membantu mendirikan rumah-rumah ini seorang pun tidak ada yang berdarah dan berjiwa UMNO.

Sampai begitu sekali tergamnak dan sanggup buat kerja menipu demi propaganda nak naikkan imej parti dimata rakyat.

Sebab itu rakyat akan bertanya .. kalau perkara yang jelas dan terang berderang ini sanggup Puteri UMNO Baling menipu tidak dapat bayangkan perkara yang sama-samar dan kelabu asap.

Akhirnya tujuan nak membantu parti akhirnya menyumbang kepada bertambah kuat ketidak kepercayaan kepada UMNO. .. Betul-betul bikin malu kompenilah!!!!

23 comments:

  1. Silapnye adun bangi jugak, nape guna warna biru tua utk atap dn dinding rumah tu, tu warna bn, tu lh pasal puteri umno baling tu ingat tu satu lg projek bn ...kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah!kah!...good one bro...

      Delete
    2. PAS bukan jenis fobia warna. Lainlah BN, tengok warna hijau pun boleh demam. Rumah yg dicat warna hijau terus dicop sbg penyokong PAS.

      Delete
  2. UMNO dan menipu berpisah tiada...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. jubo sepol satu lagi
      AMANU dengan jubo sepol bepisah tiada
      tapi masih di takok lama

      Delete
  3. Hi everybody,

    Sebagai penokong Keadilan yang hard core, saya amat malu terhadap Anwar bin Ibrahim yang tidak peduli masalah rakyat marhaen. Hari2 Anwar bin Ibrahim hanya sebok politicking untuk kesejahteraan beliau dan keluarga beliau. Nepotism berleluasa dalam PKR, dan ahli bawahan seperti saya memerhati.

    Kalaulah Anwar bin Ibrahim boleh mengambil tunjuk ajar Unit Amal PAS, PKR akan lebih maju. Satu lagi ADUN Kajang, the bini Anwar bin Ibrahim yang sekupang tak guna tu. Bangi adalah sebelah Kajang. Tak tau kerja tanyala ADUN Bangi. DIcop bingai tahap gaban, penyokong fanatikus Anwar bin Ibrahim menyinga pulak.

    Balik la Anwar Oiiiiiiiiiiiiiiiiii Mai aku hantaq hang dan keluarga hang balik Cherok Tok Kun naik lori ikan. Ada dalam parti membazir masa ahli PKR sahaja

    Jeff Ulu Yam
    Reformist 1998

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa hanya YB Anwar Ibrahim sahaja yang disebut? bagaimana dengan lebih ramai lagi pemimpin BN UMNO yang tak ada. Pemimpin tu kan lagi penting sebab dia tu yang lebih bertanggung jawab. semua peruntukan ada pada pemimpin BN UMNO.

      Delete
    2. Saya. Setuju dari Bini mat matang baik Azmin Jadi President. Paling kurang berjenis sikit

      Delete
    3. Anon 10:55 bingai la, orang nak membetulkan parti kita untuk berjuang untuk Rakyat. masalahnya adalah A-N-W-A-R. Kalau Mamat tin kosong ni tak berambus sokongan kolar biru akan jatuh mendadak

      Delete
    4. Anon 10:55 kaki bodek la panggil YB plak. Panggillah brader matang pauh ni Anwar bin Ibrahim. Ni nama orang tua dia bagi. Komen pun bodek ka

      Delete
    5. Adun bangi boleh buat apasal Adun Kajang tak buat. Nampak Sgt tak guna

      Delete
  4. Kalu x nk lembu tu merosakkn tanaman kite, pakaikn je cermin mata hitam ...hehehe

    ReplyDelete
  5. Biar betul Omak!!! Berapa JUTA gaji adun Bangi yang boleh menyumbang begitu banyak rmh pasang siap kpd mangsa banjir???.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...dia ingat rosmah sorang aje yg pandai menabung.....!

      Delete
  6. Oh Bulan Mana Bintang,
    Atas Pokok Kayu Ara,
    Oh Anwar Mana Hilang,
    Mangsa Banjir Hdup Merana

    Sedikit Pantun untuk Anwar yakni seoarang Sitanggang derhaka kepada semangat reformasi. Orang susah tidak dipeduli, sendiri susah minta rakyat berjuang untuk nasibnya

    ReplyDelete
  7. Semua yang komen disini ahli totok BIRU KARAT....gua di sebelah pekat xdak parti....asyek komen kutuk aje bingkai punya manusia......

    ReplyDelete
  8. Puteri umno tau menggeleser dengan jantan je..macam kucing siam

    ReplyDelete
  9. Mengapa Omak Kau kutuk pujaan hatiku.

    Sampai hati Omak Kau.

    Kutuk la orang lain macam Jefff Ulu Sewel ada juga faedahnya.

    Puteri Umno yang comey lote tetap di hatiku.

    Boy Putra.
    JKK Kg Bintang.

    ReplyDelete
  10. Jeff Ulu Yam...Nak layan ko ...buang masa..tak layan...menyampah...Hentikanlah propanganda murahan.Berilah imput-imput ilmiah....Biar diri dipandang mulia...Idea murahan,fitnah hanyan mendatangkan kebencian dan dosa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...bila masa pulok lah si jeff tu meroyan buat fitnah? Benda betul apa.......kebanyakan pemimpin Pakatan Rakyat memang haprak! takde beza sangat dengan pemimpin UMNGOK!

      Delete
  11. Iye ke projek ni ADUN Bangi punya inisiatif? Satu sen pun duit kerajaan pusat/negeri tak keluar? WOW......sungguh mulia fitnah ini....semak betul-betul dulu omakkau.....ramai yang tahu perkara SEBENAR...............

    ReplyDelete
  12. Jef ulu yam...ado lg kow, den ingat dah mampuiihhhh.... Hik...hik.. Hik...

    ReplyDelete
  13. Rumah pasang siap tu adalah sumbangan dari Rosmah Mansor zoo. Setelah berminggu minggu mengutip sumbangan dari negara2 yg disinggah semasa shopping banjir. Tan sri Rosmah Mansor juga menyumbangkan tenaga dgn membantu petugas banjir membaiki rumah dilanda banjir. Jelas kelihatan di gambar Rosmah Mansor dan Puteri UMNO tengah menyodok pasir dan simen.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...