Saturday 31 January 2015

HI-TEA DAN DIALOG PASMA DI SHAH ALAM MENDAPAT SAMBUTAN AMAT HEBAT .. MELEBEHI JANGKAAN??????


Program:  Hi-Tea dan dialog PasMa.

Tarikh dan Waktu:-  31hb Januari 2015 bersamaan hari Sabtu dari jam 5.00 petang hingga 7.00 malam.

Lokasi:- Restoran Sup Utara Power, Jalan Pinang 16/B, Seksyen 18, Shah Alam, Selangor.

Para penceramah dan tetamu VVIP:-  1) Presiden PasMa YB Datuk Phahrolrazi Zawawi  2) Ahli Parlimen PKR Kuala Langat YB Abdullah Sani  3) ADUN Morib yang keahlian sebagai ahli PAS di gantung, YB Hasnol Baharuddin dan 4) Bekas Ahli Exco Kerajaan Selangor yang kalah bertanding sebagai ahli CEC DAP dan tidak dipilih untuk pertahankan kerusi DUN Pandamaran, Ronnie Liu Tian Khiew.

Kehadiran dan sambutan:-   Sendiri tengok dengan mata kepala sendiri, fikir dan nilai tanpa ada perasaan prejudis dan memihak tetapi berpaksi kepada realiti dan kebenaran.

Lagi para penyokong dan dalang PasMa mau mendabik dada sembang kencang kata mendapat sambutan yang cukup hebat???????

23 comments:

  1. kenapa kamera fokus kepada meja penceramah jer?

    Takut ke nak fokus kepada penonton?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tk payah selak org dh nampak kete tu kira x ramai lh tu...x caye tengok gambar paling atas sekali ... hee

      Delete
  2. Salam Empunya Blog,

    Rugi Omak Kau tang cakap awal2, kalau tak saya bawa kawan2 datang ke majlis PASMA. Bukan nak dengar depa mengarut cakap tapi nak layan beehoon sup free. Kalau tau awal2, setakat 7 orang memang muat dalam LiteAce saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapt rm1.5mil mkn mihun sup jer?

      Delete
    2. Dapt rm1.5mil mkn kt restoran tepi longkang jer? Baik panggil majlis ngeteh...kot hi-tea buat la kt hotel

      Delete
    3. Tak tau. Missed!

      Delete
  3. Tulang Besi Malaysiawaves dan kelab Greenbic hadir tak sesi mengarut ni. Silap2 depa pun tak hadir juga. Sapa nak lepak dgn kutu2 tak berjenis ni.

    Aku rasa Kelab Greenboc Dan Malaysiawaves banyak sangat pekena bihun sup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 19:42

      Greenboc n Malaysiawaves layan sup torpedo kut. Itu yg selalu kena torak tu.

      Delete
  4. Mujur juga Anuar tak datang. Kalau Anuar hadir, bukan sahaja hadirin, silap2 Tukang bancuh Teh pun blah. Wehh TSkI pun dia penaya. Orang swam lagi la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ke jemput Tuya join sama?

      Delete
  5. Khalid mana Khalid Brahim.......????? Omak kau dah lama tak makan ni..... Berilah sekupang dua, dia dah kebulur tu......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bihun supko mkn tu byk ajinomoto tu...ni yg dok menyalak kt blog org ni...dh xder idea ke nk jilat ketum? Dah...pegi amik semangkuk lg...nnt aku tlg byr

      Delete
  6. Geng PASMA BERJUANG .. UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI .. MUNGKIN SAUDARA MSO .. KELAB GREENBOC n TULANG BESI SEDANG MENJAMU SELERA MEEHOON SUP YANG DISEDIAKAN OLEH CHEF TAK LAKU GADAI .. SAUDARA PAHROLROZI .. YANG BERANGAN ANGAN TINGGI ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih baik PASMA dpd PAS yg suka tikam kawan dari belakang

      Delete
    2. PASMA kot yang suka tikam kawan dari belakang tu... sejak dari zaman TS Azizan lagi depa ni dah main tikam2 belakang rusuk kawan...

      Delete
  7. Pasma....
    apa tu... buang masa..baik pegi lepak kat jalan bukit bintang lagi syok... boleh juga tengok ayam2.. dari tengok puak gila jawatan ni... pengerusi dia pun tah bercakap belit2 macam tak betul je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan aje gila jawatan seorang dari 4 orang dalam gambar tu..gila puki

      Delete
  8. KALAU ANWAR & AZMIN DATANG DENGAR CERAMAH PASMA


    BARU KAMI DATANG CERAMAH PASMA


    NI ANWAR & AZMIN PUN TAK NAK DENGAR CERAMAH PASMA


    TAKKAN KAMI NAK DATANG


    JATUH LA MARUAH KAMI DATANG DENGAR CERAMAH PASMA


    APE KELAS PASMA NI??

    ReplyDelete
  9. Kan dah terang lagi bersuloh.pasma adalah di cipta oleh anwar. Mungkin wakil pkr yanghadir adalah mewakili pkr. Lepas ini anwsr akan kata kehadiran mp pkr tu atas sifat peribadi.
    dap pula tukang beri sokongan. Lihat berapa ramai Dap hantat wakil.
    Tak sedar lagikah wahai ahli Pas yang dok gila dengan Pasma?
    Bila nuar dan dap terlibat,tentu kita dapat tahu,siapa dalam pas dibelakang pasma.tapi tak berani nak berdepan. Macam komunis di malaya dulu. Hanya berani tembak dan lari.

    ReplyDelete
  10. Pasma ada akan untuk anwar dan lim guan end jatuh kan hadi awang dari dalam kasihan hadi ini, dapatlah menjadi kaya macam mat sabu itu muka2 pkr mahu jadi kaya hasil duit dap dan anwar

    ReplyDelete
  11. Bukan mat sabu saorang sahaja. Ramai lagi pemimpin tersohor Pas yang berada dibelakang Pasma. Cuma mereka ibarat pelesit. Ujud tapi susah untok di buktikan keujudan mereka. Hanya masa akan menentukan. Umpama dajjal. Pada akhir zaman, lahirlah dengan nyata.
    Memang tidak dinafikan mereka adalah pejuang tegar pas selama ini. Tapi apabila disogok dengan janji jawatan dan duit, mulalah perjuangan dipesongkan. Dah disogok dengan wang iman telah mula bergoncang.
    cina sanggop lakukan apa sahaja demi kuasa dan kekayaan. Melacor judi dan menipu tidak menjadi satu kesalahan jika itu untok mencapai kekayaan dan kuasa. Dan kini bebrapa pwmimpin pas sedang di jebak dalam mainan cina trrutama DAP.
    PASMA hanya satu alat untok menjatuhkan TGHH kerana enggang tundok kod. DAP dan Anwar Ibrahim.
    Dap= yahudi
    PkR ( anwar) = amerika pecipta pasma
    Pasma= pencetus huru hara.
    Mereka semua saling melengkapi untok menjaya agendan Yahudi. Menjatuh dan melemahkan Pas.
    Tuggulah. DAJJAL akan muncol diakhir zaman. Tapi pelesit dalam Pas akan muncol menjelang PRU 14. Kerana pada muktamar nanti,pelesit pwlesit ini akan di pasong setelah sibok menghisap darah darah ,untok mematikan pas.

    ReplyDelete
  12. Bertambah hancurlah bangsa Melayu

    ReplyDelete
  13. Prioriti melayu yang pertama sekarang ni ialah menyekat musuh agama dan bangsa yg nyata iaitu DAP..parti cina komunis ni dah semakin kurang ajar...tiada lagi simpati untuk dap....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...