KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 18 January 2015

GELAGAT AZMIN YANG MENUSUK KALBU SAMBIL MAMPU MENITISKAN AIR MATA.


Siapa yang tidak terharu, kagum dan terpesona serta jiwanya runtuh tersedak apabila melihat rakaman gambar diatas .. yang berjiwa halus dan sentimental pasti mengalirkan air mata asli lagi tulin.

Apa tidaknya .. seorang pemimpin besar bertaraf Menteri Besar berlagak berjiwa besar dengan zuhud dan rendah diri makan nasi bungkus.

Gambar ini dirakam ketika suatu program gotong royong membersih surau dan masjid di Kampung Pasir Garam, Kampong Gajah Perak.

Yang lebih mencuit jiwa dan minda rakyat sehingga ada yang tercenggang bukannya apa ... YAB Azmin Ali makan yang lain sekadar memandang sahaja .. itu yang buat rakyat rasa kaget, tersilau dan terpukau habis, sebab nampaknya segala apa yang dilakukan oleh Hj Azmin Hj Ali abang kepada Ummi Hafilda Ali dan Azwan Ali ialah mereka disekelilingnya sekadar tukang perhati dan menjadi penonton.

Masa dia mula-mula melakukan terjahan serbu tempat pelupusan sampah pun begitu, tahan lori sampah dia seorang sahaja naik yang lain perhatikan sahaja, begitu juga terjun longkang tersumbat dan tinjau tempat pembiakan nyamuk aedes, cuci dan bersihkan longkang dan terbaru cuci kain di Kuala Kurau, Pahang yang menimbulkan kontroversi kononnya wanita itu menangis sedangkan hakikatnya dia ketawa besar.

HIDUP AZMIN ALI!!!!!! ... CAYALAH AZMIN ALI!!!!!

25 comments:

  1. Jgn omak...marah nanti pentakjub pengkagum pengampu pembodek pengilat dan penjilat mereka.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xbaik buruk2 kan org...bersangka baik la...kita x tau niat dia...kalau niat dia menolong krn Allah..tunggulah mahkamah Allah di sana nnti..

      Delete
    2. Sangka baik pd anjing
      Sangka baik xnk hudud
      Sangka baik pd pondan
      Sangka baik pd kwn2 yahudi yg byk membantu
      Sangka baik pd org2 islam nk murtad
      Sangka baik pd org2 bkn islam kt msia nk guna nama Allah
      Sangka baik pd pasma
      Sangka baik pd pencacai yg kutuk ulamak
      Sangka baik pd......

      Delete
    3. Kt tski jgn bersangka baik...dia jahat...kita ada bukti...bukti akan didedahkan.....krittttt.....krittttt.....kritttt (bunyi cengkerik)

      Delete
  2. Dia makan paling lambat.....orang lain dah kenyang....positif lh sikit....haha

    ReplyDelete
  3. Amboi Omak Kau, moleknya bahasa macam sasterawan.

    Tapi Allah lebih mengetahui apa maksud sebenarnya Omak Kau menulis.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. kesian dia, kesian dia, kesian dia, kesian diaaaaaaaa ............

    ReplyDelete
  5. Aku ase omak kau dilamum cinta ngan azmin sebab tu dia mcm2 sama azmin.sekian t.ksh

    ReplyDelete
  6. setiap kali menulis pwsal axmin OMAK KAU akan kebasahan dan terkemut-kemut.....tapi bila OMAK KAU teringatkan Khalid Ibtahim...rasa macam nak datang bulan pulak kah kah kah...

    ReplyDelete
  7. yang pompuan dok depan dia tu sapo tak kenal pon..omak kau ke...!!!

    ReplyDelete
  8. Makan pun mesti ade pengiring dn penonton dn tukang amik gambar...hai! tradisi mengampu dn suka diampu gitu le ...hehehe

    ReplyDelete
  9. PM naik LRT sorang2, tak nak tulis ke..????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mane lak sorang, satu gerabak pengiring ....

      Delete
  10. Nak menyindir pun patut-patutlah.Kalau omakkau perhatikan gambar tersebut , makcik kat depan tu pun tengah makan.Cuba lihat makanan ditangannya.Sudah-sudahlah.Sepatutnya kita move ke hadapan..... kalau Azmin gagal lepas PU 14 kita tukar pulak

    ReplyDelete
  11. Kalau Azmin gagal kita tuka kah kah....azmin akan jadi MB paling singkat di Sgor....kah kah...mme sah dia MB paling singkat tempoh di Sgor....pkr paati bungkus next PRU....

    ReplyDelete
  12. APAKAH OMAKKAU CUBA MENDAPATKAN PERHATIAN DARI MB MINALI INI....AUUUU...sAYANG OMAKKAU....biarlah..biarlah...baguslah..baguslah...

    ReplyDelete
  13. pendek kata gak min,apa yang ko buat tu takde yang kena.ko masuk tong sampah pun salah,ko masuk longkang pun salah,ko cuci kain pun salah,dan ni pulak, ko makan pun salah jugak..
    dan kalau ko tak buat apa apa pun,lagilah salah....hidup manyak susah ooo...

    ReplyDelete
  14. Kesiandengan omak kau

    ReplyDelete
  15. InShaAllah Sy percaya pd pemerintahan azmin... Kalau azmin songlap duit rakyat tiada halangan SPRM buat siasatan... yg saya risau akan berlaku sebaliknya kalau pemerintah dan pihak berkuasa kerajaan songlap duit rakyat.. SPRM JADI takut dan kecut perut utk memulakan siasatan....

    ReplyDelete
  16. eleh.Azmin tu nak tunjuk je makan nasi bungkus,tapi kalau khalid ibarahim dah tentu dia makan dalam taperware.betil tak omak kau.kesia omak kau.Azmin tak layan dia.

    ReplyDelete
  17. http://wfauzdin.blogspot.com/2015/01/blogger-omak-kau-berpatang-arang-dengan.html

    ReplyDelete
  18. Omakau tgk blog wfauzdin ada nasihat dari dia..

    ReplyDelete
  19. jom kita pinangkan Azmin utk Omakkau!!!...

    ReplyDelete
  20. Sucinya hati omak...macam kapas..

    ReplyDelete