Thursday 22 January 2015

KOLEKSI LUAHAN HATI ORANG RAMAI VIDEO KLIP ZAMANI SLAM MANGSA BULI DALAM LOKAP DISURUH MENYANYI DALAM TANGAN BERGARI.



Nampak gayanya video klip durasi 1minit lebih Zamani Ibrahim Slam disuruh menyanyi dengan tangan bergari di lokap telah menjadi viral dan menimbulkan rasa marah kepada orang ramai.

Ini kerana Zamani dilihat seperti mangsa buli oleh individu atau individu-individu  tidak bertanggungjawab dan menyebabkan ramai yang mencemuh perbuatan terkutuk itu.

Antara komennya ialah;

1) Tak boleh la mcm ni..nyanyi dalam keadaan bergari, ni dah mengaibkan..Harap pihak PDRM ambil tindakan, selain memalukan Zamani, ianya memalukan pihak Polis serta membuatkan masyarakat meluat terhadap penguasa yg salahguna kuasa

2) Do u think its funny??Shame on you police..Act like a low minded creature...Honestly,u dont deserve that police uniform!..dalam Islam dah ajar jaga aib orang!..apabila peguatkuasa undang2..kurang didikan agama ini lah yang jadi..bcuz people like u...people dont respect police anymore.


Ketua Polis Negara telah pun melalui akaun twitternya memberi jaminan pihak polis akan siasat hingga ke akar umbi hingga tertangkap anggota atau anggota-anggota yang terlibat dalam merakam dan menyebarkan video klip berkenaan.


Ini diikuti dengan kenyataan rasmi Ketua Polis Selangor betapa pihaknya sudah mengenal pasti anggota polis yang terlibat.

Perlu memberikan keyakinan penuh kepada PDRM untuk menjalankan siasatan secata telus dan adil tanpa ada percubaan untuk melindungi dan mempertahankan sipelaku.

7 comments:

  1. Hi everybody Jeff is here,

    Apapun mangsa jauh lagi bermoral dari brader matang pauh.Matang pauh nepotism macam nak naikkan bini jadi mb. Pikir2 balik, Kesnya dadah tapi tak menyusahkan orang lain. Mamat matang ni gelembong lebih kata keadila, tapi keadilan hanya untuk keluarga dia dan dia saja.

    Orang banjir tak kisah, Kajang bersepah bini dia tak kisah, sampai bekas Setiausaha agung keadilan meninggal pun dia tak melawat.

    Sori brader2 bagi aku mangsa yang kena gari dan paksa nyanyi tu lagi mulia lah

    Yang Benar

    Jeff, Ulu Yam

    KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK WALAUPUN DIA BOSS PARTI SENDIRI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement bangang dari Jeff Ulu Yam...kehkehkehkehhhhh

      Delete
  2. Kami sokong PKR tapi kami menentang dinasti keluarga dalam PKR. Lu ingat PKR ni parti North Korea kerrr. Nama pun Keadilan. Kalau Mamat Matang Pauh tu tak dengar, kami akan ajar kamu dengan undi-undi kami. Kalau kamu mahu Selangor jatuh pada PRU-14, kamu boleh berdegil macam kaldai Abu Lahab.

    Saya rasa kalau Syed Husin Jadi President, pemimpin atasan tak jadi macam beruk kena belacan. Malangnya Syed Husin dah pencen. Air yang kelihatan tenang, tapi bergelora dibawah dasar. Ayuh Kepimpinan PKR perlu direformasikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undi2 sapa mat...plizzz k jangan jadi bangang...kami PR xbangang macam kau.

      Delete
  3. Roket Mercun ada udang sebalik mee segera (Ada MSG Okey, Rasa lebih tapi khasiat tak drtt). Dgn menyokong Clan Mahligai Segam-Boot (Sapa lagi bukan papa, mama dan dinda). Clan Segam-boot dah buat deal baik punya. Nak tau apa, tanyalah tuan punya badan. Kah Kah Kah Sampei Sekarang Roket Mercun tarak puas hati mama remote control fan tak jai EmmBee. Ialah TSKI masih berpengaruh dan Azmin tak mengikut rentak Mat Matang. Tapi biasalah gang opportunist, bila Segam-boot kena musibah, depa ni buat donno saja.

    Hangpa tanya Nik Nadzmi ada tak roket mai waktu flash mob (Jgn jadi flasher okey). Tarak Tarak. kah kah kah.

    Aku respek jugak kat Azmin, nak harap DAP pi ronda PPRT, kirim rokok salem la. Azmin ni dia baik dgn PAS. Itu baguihh dia.Macam TSKI jugaklah. Kalau TSKI ada lagi, aku sokong dia.Wuiiiiiii Gang Kajang Move fitnah TSKI selori brader. Aku syak mamat pakar yang papa Segam-boot kutip kat Pudu Raya tu.


    So berbalik kepada story, Apa Gang Kajang Move kasi promise kat Ketua mercun roket????

    Yang Benar
    Papa Bukit Mertajam Sebelahnya Permatang Pauh


    ReplyDelete
  4. Jef ulu yam tu orang mana erkk, baru kuar hutan ke ape... Kikikiki....

    ReplyDelete
  5. Kes kecik jer..heboh yg lebih...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...