KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 20 January 2015

EDISI TABIK SPRING MELANTUN ... AZMIN BAIKI RUMAH MANGSA BANJIR SEORANG DIRI SEHINGGA SIAP??????


Omak Kau menerima 2 rakaman gambar menunjukkan rumah mangsa banjir di Kampung Kuala Triang, Bera, Pahang yang di baiki oleh Dato' Menteri Besar Selangor, YAB Hj Azmin b Hj Ali telah siap di baik pulih sepenuhnya.

Pergh!!! Jika apa yang yang diberitahu ini sahih lagi benar dan tiada ada yang benar melainkan benar belaka maka suatu tabik spring melantun perlu diberikan kepada YAB Hj Azmin b Hj Ali kerana dengan seorang diri mampu membaiki rumah mangsa banjir ini.

Perhatikan betul-betul rakaman gambar yang paling atas ... hanya Hj Azmin Hj Ali sahaja yang kelihatan "bersungguh-sungguh" buat kerja sedangkan yang lain sekadar pegang, perhati dan tukang snap gambar.

Bukan sahaja sejarah di cipta sebagai satu-satunya pemimpin bertaraf Menteri Besar berseorangan  mampu dan berjaya membaik pulih rumah mangsa yang cukup teruk musnah dilanda banjir tetapi telah membuat tukang rumah profesional pun rasa malu kerana tidak mampu melakukan apa yang dilakukan oleh beliau... suatu pencapaian yang amat luar biasa hebatnya.

Tahniah YAB Hj Azmin Ali atas kemampuan mu ini... Rakyat terpukau, tersilau dan terpesona dengan kebolehan dan kemampuan yang amat luar biasa ini dari seorang pemimpin yang bertaraf Menteri Besar.

HIDUP AZMIN ALI!!!!!  ... CAYA LAH AZMIN ALI!!!!


10 comments:

  1. Amalan atau budaya 'dinasti' ditolak oleh parti PKR itu, kata akar umbi penyokong PKR di Ulu Yam. Sebaliknya, akar umbi menasihatkan PKR supaya menapis dan memilih pemimpin yang berminat untuk diletakkkan di tempat yang sesuai bagi memimpin parti itu.

    Pemimpin yang tidak berhati perut dan mementingkan kepentingan keluarga dalam parti perlu disingkirkan kata aktivis parti yang hanya mahu dikenali sebagai Jeff berasal dari Ulu Yam "Ulu Yam, Semenyih, Broga dan Kalumpang sekarang menjadi nadi kepada gerakan untuk membawa PKR keatas landasan yang asal yakni berbalik kepada semanagat reformasi rakyat bawahan" ulas Jeff lagi

    ReplyDelete
  2. At least Azmin dia melawat. Anwar, wan jijah Dan daughter mereka tak peduli mangsa banjir.

    Brensek punya Anwar

    Jeff Ulu Yam
    Reformist Macho

    ReplyDelete
  3. Menitik air mata aku dpt mb hati mulia dan rajin macam ni...kalau dia belikan rumah sorang sebiji utk mangsa banjir mau meraung raung aku dibuatnya...

    ReplyDelete
  4. Azmin ngan najib same je dua2 taik hanjing ! Bezanya azmin hensem najib mcm beruk

    ReplyDelete
  5. Hait! ramainye pembodek dn jurukamera, satu paku sampai 10 org pegang utk si azmin ...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg dok kat bawah terhulur2 tangan tu,dok hulur paku la tu...

      Delete
    2. Bengkak2 jari dimartol si azmin pun tahan je ...hehehe

      Delete
  6. hahahaha.....

    Sungguh luar biasa selera kau terhadap Azmin...

    Nampak jer Azmin Omak kau terus orgasm....

    hahahaha....

    ReplyDelete
  7. Omak kaw...xhabis2 nak nak bagi peluru pada pihak lawan. Nampak sangat xcerdiknye.

    ReplyDelete
  8. Omak kaw...xhabis2 nak nak bagi peluru pada pihak lawan. Nampak sangat xcerdiknye.

    ReplyDelete