KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 25 January 2015

SETINGGI-TINGGI TAHNIAH KEPADA KERAJAAN SELANGOR PIMPINAN AZMIN ALI ATAS KEJAYAAN AMAT HEBAT INI SESUAI DENGAN SLOGAN PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DIPEDULI?????



Selangor merekodkan jumlah kes denggi tertinggi iaitu lebih 1,000 kes dalam tempoh seminggu.

Timbalan Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr Hilmi Yahaya berkata punca negeri itu mencatat rekod tertinggi penularan wabak denggi adalah disebabkan faktor kutipan sampah yang tidak terurus.

“Penyakit demam denggi makin meningkat kini. Di seluruh negara ia mencatat jumlah kes hampir 3,000 dalam tempoh seminggu namun daripada jumlah itu, Selangor mencatatkan lebih 1,000 kes denggi,” katanya kepada pemberita selepas program penyerahan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2015 peringkat Parlimen Balik Pulau di sini hari ini.

Dr Hilmi berkata kawasan yang merekadkan jumlah tertinggi wabak denggi di Selangor adalah di Petaling.

“Selangor merupakan satu kawasan urban (bandar), kerajaan tempatan perlu melihat semua sekali, perlunya penguatkuasaan di semua kawasan termasuk di kawasan-kawasan setinggan,” katanya.

APA LAGI RAKYAT SELANGOR MAU .. SUDAH TERBUKTI BETAPA AZMIN ALI MB TERHEBAT DALAM SEJARAH NEGERI SELANGOR SEHINGGA KINI ... BOLEH SEMBUR RACUN, CAT RUMAH, GEMBALA KAMBING, TERJAH TEMPAH PELUPUSAN SAMPAH HARAM, TERJUN LONGKANG TERSUMBAT, BASUH KAIN KOTOR, TUKANG RUMAH DAN TINJAU TEMPAT NYAMUK AEDES MEMBIAK SEHINGGA DI NOBAT NEGERI TERTINGGI MENCATATKAN DEMAN DENGGI DALAM TEMPOH SEMINGGU DINEGARA ... SUATU PENCAPAIAN YANG AMAT LUAR BIASA HEBATNYA OLEH MANA-MANA MENTERI BESAR DAN KETUA MENTERI DI NEGARA INI.



PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DIPEDULI DENGAN PENCAPAIAN JUMLAH KES DEMAM DENGGI TERTINGGI.

HIDUP AZMIN ALI!!!!!!!
....  WE LOVE AZMIN ALI!!!!! .... CAYALAH AZMIN ALI!!!!

17 comments:

  1. Kesian azmin serba serbi x betul, tu la org nk jd mb ko nk jd mb, jd mb amik gaji dn elaun bulan2 je le, hasilnye smpai pun x nampak2 ...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mb bukan pilihan parti mb gila publisiti mb busuk hati mb suka kandang babi mb pintu belakang mb suka longkang adik mb mulut longkang ...

      Delete
  2. hahaha....

    Terbukti betapa sungguh luhur cinta Omak kpd Azmin. Setiap hari mesti cuit Azmin.

    hahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omak kau ni x sedar ke dia sedang menyerlahkn sifat hasad dengki nye trhadap azmin.....langsung x takut pd allah.....malulah skt awk tu perempuan.....biarlh ada batasnye skt.

      Delete
  3. Majanda ni susah rupanya

    ReplyDelete
  4. Sabar la nanti Azmin dtg sembur nyamuk tak guna tu....skrg dia tngh sebuk basuh kain baju, mandikan anak, repair rumah, tuai padi,longkang dh korek pun banjir lg ,dah terjun Lori sampah pun sampah banyak lagi...nampak gaya azmin kena tambah masa 90% kat luar 10 Kat opis.

    ReplyDelete
  5. Sejak Azmin jadi mb makin banyak bala menimpa negeri Selangor.

    ReplyDelete
  6. Masuk umno jela omakkau..dah jadi parasit dalaman omakkau nih

    ReplyDelete
  7. Dendam masih membara. Selagi Azmin x tersungkur selagi itulah Azmin akan dimalukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dendam azmin membara sampai Khalid tersungkur

      Delete
  8. Kita pun tahu Omak kau dah banyak dapat habuan dari MB dulu tapi jangan jadi pengkhianat. Kita benci kpd jenis bangsa parasit ini.

    ReplyDelete
  9. MB Azmin pernah jadi kuli UMNO sebelum ditendang bersama tuannya DS Anwar. Moga tiada lagi unsur-unsur UMNO dalam batang tubuhnya.

    Sekadar ingatan buat Azmin,anda adalah MB negeri terkaya di Malaysia.Aset ada RM3 bilion.Kerusi MB Selangor paling panas di Malaysia.

    Azmin,rakyat Selangor antara yang paling cerdik berpolitik selepas Kelantan.Jangan tipu mereka buat kali kedua seperti bomoh gigi.

    Ikut pandai anda mahu jadi Jokowi atau Khalifah Umar atau TG Nik Aziz.Yang penting,jangan "kelabu mata" tengok aset RM3 bilion.

    Jadilah anda sebagai Azmin sebenar.Bukan puppet Anwar !

    Ingat dalam  PKR ramai musuh menunggu dan mengintai - ngitai untuk benamkan anda seperti Khalid Ibrahim.

    Tidak impikah anda untuk berhenti MB Selangor seperti TG Nik Aziz ?Tenang dan damai.

    ReplyDelete
  10. Kita lihat macai dap dalam pr itu jatuhkan azmin tunggu dan lihat macam mana tski jatuh macam itu azmin akan kena percaya cakap aku, lagi apek dap Tak akan suka melayu memerintah jika tak nak ikut cakap dap, kalau berkawan parti resis maka resis juga di minta oleh parti dap . Jika lihat di kawasan melayu seperti kampung baru di bandar pas telah kalah ini menbuktikan pkr tak lama lingkup, akan belaku ahli pas akan membalas dendam apa di lakukan oleh anwar itu pada tski dan hadi aku yakin pas akan di kawasan pantai timur aje dan dap hanya menharap ahli pkr setia pada anwar je, ramai ahli pkr berpaling tadah akan menbantu pas jika tak suka bn, pkr dan dap. Pkr akan di jangka pkr akan lebih teruk jika anwar dan ahli keluarga tak mahu ubah sikap nya parti pkr untuk kepentingan keluarga, aku penah bercakap pada kenapa sokong pr sebab mereka tak suka bn tapi mereka tahu jika anwar tamak dan penting diri ini cakap ahli pas dan dap meraka tak kes liwat tapi mereka percaya anwar seorang tamak , jika pr lebih ramai ahli pkr akan undi dap dan pas tapi tidak percaya pada pkr ,jika dilihat undi di pkr telah merosot di selangor tetapi tak pada dap, pada pru 13 undi pas dan pkr turun,pru14 tapi undi pkr dan pas akan turun lebih teruk lagi disebab pergaduhan tiga2 parti dan dap akan jatuh walaupun sikit sebab dap telah meletakan macai nya didalam pkr, azmin telur hujun tanduk dap nak jatuh nya, macai dap dalam pkr suka azmin dan ada macai dap dalam pkr tak suka azmin, macai pas suka azmin, ahli dap tak suka azmin, kita lihat permain tiga parti ini dalam pkr ini, aku tengok berapa lama mereka boleh bertahan, permusuhan dalaman dah kelihatan , cuma macai pr tak mahu mengangkui nya atau sebab mahu berlakon berpura2 mereka sepakat tapi tidak

    ReplyDelete
  11. Jangan kita lihat orang buat, tetapi lihat diri kita ape kite telah buat atau sumbangan kita mencegahnya. Diri kite sendiri yg salah. Campak sampah merata2, tidak di ikat, tong sampah di bakar. ada tong buang tepi tong dll. Ape sumbangan kita? Bukan pemimpin sekarang yg salah, memang sejak dari pemimpin terdahulu. Hujan menyumbang kearah itu. Pi pi mai tang tu....kadaq & qadar dr Allah...ujian keimanan kita & kpd pemimpin khas & rakyat amnya.

    ReplyDelete
  12. hallo tuan punya blog...
    girang hati nampak....ada syok ka....
    pulun habis2san aaa....sampai lupa langit tu tinggi atau rendah...
    bukan nak mengata bukan nak membela.... apatah lagi nak membodek... jauh sekali....
    baik....kiranya benar sekalipun semua itu dibuat oleh si mb azmin,namun masih belum mampu sebenarnya dia...malah tak layak pun dia dinobàtkan sebagai mb paling hebat...malah paling tersohor dalam sejarah....
    omak tau nape yea...
    kerana sejarah terpahat kemas dan tidak mungkin di mungkiri.....
    adanya tercatit disana mb yg 'pembunuh' ...'penyamun...perogol....rasuah... samseng...kaki pukul kakibuli...makihamun... mencarut dan sebagainya lagi....lengkap semua kategori...! semuanya itu adalah kehebatan...yg terlalu jauh terkehadapan, jika nak dibandingkan....apalah sangat dengan azmin ...yg pandai hanya takat terjah longkang,sembur racun,basuh kain dan sekelas nya tu... jauh panggang dari api...
    justeru itu...jangan nak menafikan hakikat, biar pun diri terlalu taksub...

    ReplyDelete
  13. Kritik biarlah telus.jangan perli memerli

    ReplyDelete
  14. bfikrlh scara logk maslh denggi tdk sptutnya trletk kpd krjaan ngeri 100%. sbnrnya sikp rkyt slgor sndri yg x perhatin kpd maslh denggi. sdgkn kem.keshtn bsma. PBT tlh byk mgadkn kempn bentrs denggi..tpi brpa kert yg peka dgn maslh ini. olh itu dcdgkn dgn kjasma KKM mngarhlkn smua penguatkuasa lin2 negeri yg x brmsalh denggi serta dgn kjsma PBT dadakn gerk gempur habisan mnjalani pemriksaan slurh premis dselngor jika trdpt pmbiakn aedes kompaun tnpa kompromi rm1k. aktiviti mndidik dh x sesuai lg dslngor hya dgn cra hukmn brulh maslh denggi dpt dkurgkn ketahp minima. diharp omakkau dn macai2 jgn pula megutk mb azmin jika dadkn operasi yg dcdgkn mjdi keytaan.

    ReplyDelete