KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 24 January 2015

JALAN RAYA MAUT UNTUK PENUNGGANG MOTOSIKAL DI KOTA DAMANSARA DIBAWAH KERAJAAN PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DIPEDULI.



Terkejut Omak Kau apabila menerima 3 rakaman gambar keadaan sebatang jalanraya di Kota Damansara, Selangor yang membahayakan penunggang motosikal

"Bahaya menanti pengguna jalan raya di Kota Damansara, apabila wujud lubang yang ada di antaranya sedalam 4 meter yang boleh membahayakan penunggang motosikal." .. begitulah ayat yang dihantar bersama-sama dengan 3 rakaman gambar di atas.

Lubang tidak berpenutup yang hanya diletakkan dua batang kayu dan satu papan tanda “TUISYEN”, bagi memberi amaran kepada pengguna jalan raya terhadap bahaya yang menunggu di hadapan khasnya penunggang motosikal.

Dengar kata aduan demi aduan sudah pun dilakukan kepada pihak berwajib namun tiada tindakan positif yang sejajar dengan laungan slogan Pembangunan Berkualiti Rakyat DiPeduli.

Apakah mau tunggu ada kematian baru mau bertindak dan ambil peduli??????

9 comments:

  1. hahahaha....

    tak boleh pukul, ketuk, tak boleh ketuk cakar, tak boleh cakar cubit, tak boleh cubit jolok, tak boleh jolok baling.

    Janji boleh lepas sakit hati kira ok la....

    hahahaha.....

    ReplyDelete
  2. Sabar omak sabaaarrr...nanti Azmin selak lengan baju buat kerja kerja repair jalan tu sendiri skrg azmin tngh sebok tuai padi dekat sekinchan.minta tolong dia tambah masa ...90% Kat luar 10% Kat opis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dkt AeoBig Bdr Hussin Onn pun sama dah masuk minggu ketiga lubang ditengah jalan masih tak diturap, beberapa puluh buah kereta dan motorsikal kemalangan disitu. Penduduk disana telah membuat lapuran kpd MPKj tapi hingga sekarang pegawai-pegawai disana masih nyenyak atau nyanyok atau pewawai berkaitan keKelantan kok bantu mangsa banjir..

      Delete
  3. Professional lah sikit , baru berkat hidup.

    King Abdullah pun sudah mati kena seksa kubur jugak.

    ReplyDelete
  4. ooo hari ni kes jalan lak ye,kalau semalam sampah,hari tu air....eh eh ehh ada sokmo hok dok keno, tak dok hok molek langsung...pulak tu semo di slangor,macam lah kat negeri lain comel blako...punoh punoh....punoh ranoh abih....

    ReplyDelete
  5. Entah apa yg dia sakit hati dgn minali ni entahlah.. macam bagus sangat pulak pompuan sekor ni.. report aje ke pbt dhla.. ni saja siar kat blog bgi bikin panas je..

    ReplyDelete
  6. Tipon azmin terus suruh dia turap sendiri jln tu ...dh mpt bwh dia x berguna ....ape punye mb dia ni ....

    ReplyDelete
  7. Bukan sakit hati tp harapan tinggi utk Azmin buat yg lebih baik dari Khalid mb yg ditendang dicaci hina dan dimalukan...tapi Sayang seribu Kali Sayang di ganti dgn mb yg macam hampeehh!

    ReplyDelete
  8. Ada beberapa kategori penyelenggaraan pemilikan jln antaranya jln persekutuan(JKR pusat), jln negeri(JKR Negeri), jln bandaran(PBT) dan jln kampung(PLB). Kenalpasti jln tersebut sebelum buat komen.

    ReplyDelete