KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 23 January 2015

BARU SEHARI SETIAUSAHA AGUNG MIC TERUS BATALKAN NIAT MAU BERPUASA SAMPAI MATI WALAUPUN ROS MASIH ENGGAN LAYAN KEMAHUANNYA.



Setiausaha Agung MIC Datuk G. Kumaar Aamaan  hari ini bersetuju menamatkan mogok lapar berikutan permintaan daripada presiden parti berkenaan Datuk Seri G. Palanivel.

Dalam satu kenyataan hari ini, Palanivel berkata beliau prihatin terhadap tindakan Kumaar Aamaan mengadakan mogok lapar di Pendaftar Pertubuhan (RoS) di Putrajaya, sejak petang semalam.

"Walaupun ia keputusan peribadinya, saya  meminta beliau menamatkan mogok lapar demi imej MIC dan Barisan Nasional.

"Saya baru bercakap dengan beliau dan saya gembira kerana Kumaar Aamaan bersetuju dan akur dengan permintaan saya untuk menamatkan mogok lapar," katanya.

Sementara itu, Kumaar Aamaan yang terpaksa melakukan tindakan seumpama itu sebagai bantahan terhadap RoS, memberitahu pemberita  beliau akan mematuhi kehendak presiden parti berkenaan.

Dalam pada itu, Naib Presiden MIC Datuk M. Saravanan berkata beliau masih menghormati dan menerima nasihat Palanivel, namun berharap presiden parti itu berbincang dengan pemimpin lain sebelum mengambil sebarang keputusan berkaitan parti tersebut.

"Saya hormati nasihat beliau demi kebaikan MIC dan mengucapkan terima kasih atas langkah positif yang diambilnya bagi menyelesaikan masalah MIC.

"Tetapi apa yang menyedihkan, saya selaku naib presiden parti, tidak tahu apa yang berlaku sebenarnya," kata beliau.

Kemelut MIC bermula apabila RoS pada 5 Disember lepas, meminta MIC mengadakan pemilihan semula bagi tiga jawatan naib presiden dan 23 anggota Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) dalam tempoh 90 hari selepas mendapati wujud salah laku dalam pemilihan pada Perhimpunan Agung MIC di Melaka pada 30 November 2013.

16 comments:

  1. Omak kau, bilalah pakatan rakyat yg haram jadah itu mogok macam mic buat dia sangup mati kerana mic jika ros menbatalkan pendaftaran mereka, pakatan haram jadah pun tak terima ros, tak ada satu muka pakatan haram itu megok supaya terima ros, pakatan haram jadah ini pun patut contoh mic bermati-matian untuk pertahankan mic dari batal kan ros

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogok laparlah konon, baru 1 hari kebulur terus batal. Buat gempak aja nak kebulur sampai mati. Dari awal aku dah agak dah paling lama tahan kebulur sehari aja pastu mengelupur muntah kedarah.

      Delete
  2. Anak Haram Jadah komen...macam haram jadah.. Mnkin ank kpd Ank haram jadah sebab tu prangai pun mc haram jadah..haram jadah tul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1Malay, memanglah anon 00:10 itu anak haram jadah, itu pasal komen dia sebijik macam haram jadah yg sinonim dgn Umngok tu.

      Delete
    2. wooi...umno lu tak payah masuk komen sini la.. lebih baik lu pegi tolong itu surat khabar Meloya kau punya tauke kena saman juta2... tak lama.lagi tutup kedai..

      Delete
  3. Ini barulah betul digelar auta keling, Umno taik hanjing pun suka buat auta keling. Zahid walaupun dia jawa juga sama dgn auta kelingnya.

    ReplyDelete
  4. Mogok la sampei mampoooss

    ReplyDelete
  5. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi miss vee!
      i hope ypu will be gang-raped by.a group of sex maniac nigerians
      .....nyebuk je kat sini...pegi jual puki la....

      Delete
  6. bila pr mogok supaya terima oleh ros. Pakatan rakyat yg haram sehinga sekarang pun tak mahu menghantar borang nya dekat ros, bak kata anwar pr haram jadah. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mangkuk hayyun ni komen mcm budak tak lulus PMR....geng hamngok ni yg tsk ada jawatan bangang terlampau...yang ada jawatan kuat tedarah rasuah pulak....

      Delete
  7. auta keling manyak dasyat wooo woooo

    ReplyDelete
  8. Keling kalau dah keling mmg mcmni laa-auta keling mmg tetap bersemadi dalam diri keling gak-si mahathir mmg amalkan sikap ini dari dulu lagi-puak2 keling patut dihalau dari malaysia

    ReplyDelete
  9. Tu ular kasi pukul dulu,

    ReplyDelete
  10. Mne nk tahan lapar asyik teringat nasi daun pisang lauk curry ayam, kambing dgn todi ...kahkahkah ..mogok lapar konon..kahkahkah

    ReplyDelete
  11. nak gertak worang kalu..ingat worang takut ka...hah sikarang napa berhenti...ada takut mati ka....bikin malu hindia timur punya company daaaaaa...

    ReplyDelete