KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 29 January 2015

Raja Salman bersama beberapa menteri menyambut kedatangan Obama di lapangan terbang. Setelah berjabat tangan, Raja Salman dilihat meninggalkan Obama untuk menunaikan solat Asar.

10 comments:

  1. Surat terbuka Kepada Saudara Anwar bin Ibrahim,

    Assalamualaikum,

    Wahai Anwar bin Ibrahim, cukup-cukuplah politik. Umur kamu tu dah lanjut. Uban dah penuh, baik la kamu beristiqamah, iqtiqaf kat masjid dan membaca Al-Quran. Ikut Pembesar macam artkel ni, azan masuk terus solat.Ambil artikel diatas ni, renung dan fikir.

    Jangka hayat kerjaya kamu dah habis dah disebabkan predaran zaman dan anggota parti dah jemu dengan retorik kamu. Serahkan sahaja perjuangan kepada Azmin Ali, Yaakop Sapari, Saifuddin Nasution dll. Mereka ini masih muda dan masih relevan.

    Saya percaya kalau Sdr Anwar bin Ibrahim ni boleh balik ke Cherok Tok Kun dan tidak menyemak, PKR akan bertambah maju lagi.

    Pemimpin2 muda PKR boleh menjayakan parti, saya yakin. Tapi ingat mereka yang bergelar pakar tu kamu bawak balik sekali ke Cherok Tok Kun, terutama brader Pandan marei

    Saya yakin PKR akan bertambah maju tanpa kamu dan keluarga kamu. Kalau nak berkhidmat kepada parti biarlah jadi ahli biasa berkhidmat membawa ahli2 lain naik van.


    Terima Kasih
    Jeff Ulu Yam

    P/S: Saya tak panggil Saudara Datuk Seri sebab Ulu Yam adalah di Selangor. Anwar bin Ibrahim punya title kan dah kena Tarik. Jangan lupa atau buat2 lupa okey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli2 pkr banyak berjuang untuk anwar je , satu je cakap jika ahli pkr sangup suruh anwar berhenti dan suruh ahli keluarga nya berhenti maka lebih ramai lagi akan masuk pkr,jika lihat pkr hanya parti keluarga anwar serupa dengan dap tak ada bezanya dari kedua2 parti

      cuba perhatikan pas dan umno bukan ramai sangat memasukan keluarga untuk bertanding di pru kalau ada pun segelintir aje boleh bilang jari aje,

      Delete
    2. ello jeff, wa ingat lu sudah taubat..sudah rajin pegi masjid...tapi.....lu jawab la sendiri...

      Delete
  2. Jeff ..lu sapa...nk buka2 Surat pd Anwar? Lh prut sdar,kl nk bnding lu dgn Nuar tu,lu ni mcm kucing kurap tepi longkang market jer bro... Insaf ler, kl stakat jd Kuli batak Tukang fitnh dgn upah bbrapa sen jer...hina tul la lu... Lu ni taraf bapuk lorong jer beb..baiknya lu dduk diam2 Kat Ulu Yam tu dan bela ayam...kih..kih...jgn marah aaa...nnt kn jual...

    ReplyDelete
  3. Pm kt pn orait per..dgr rkyat tnggelam dia cepat p main golf kat Siam..ksh..keh

    ReplyDelete
  4. Pemimpin msia kalu cam tu kn baik....ni waktu solat main langgar je ... lepas tu kalu dh abis waktu pun wat muka sadin je ...hee

    ReplyDelete
  5. Banggang punya bdk jeff klu mcm tu panggil ler sesape yg x dpt gelaran kat sgor dgn panggilan nm shj rase2 nya ramai org2 umnok di luar tu yg dpt gelaran dr negeri lain....sekali lg banggang lah ko jeff...hisap ler bontot org2 umnok tu...PKR PKR PKR tetap di hati, apa kau nk kata, kata lah..aku tetap sokong PKR...

    ReplyDelete
  6. Obama ngan najib same je dua2 taik hanjing

    ReplyDelete
  7. Biasa lah manusia, kalau tak dapat yg di hajati habis semua orang di musuhi. Itu lah ajaran & pengikut setan. Sebab Islam tak ajar, bab itu setan sahaja yg ajar...setan itu musuh yg nyata bagi umat Muhammad SAW. Bila terbuka mulut ternyata siapa dia.....

    ReplyDelete
  8. SOLAT dulu,biarkan dia di sana duduk relaks Obama & yg sewaktu dgn nya.

    ReplyDelete