KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 21 January 2015

INGATKAN APABILA AZMIN DI ANGKAT MENJADI MB SELANGOR MASALAH GANGGUAN AIR DI SELANGOR AKAN MENJADI SEJARAH SILAM .... RUPA-RUPANYA TIDAK PUN!!!!!



SHAH ALAM - Beberapa kawasan di sekitar Kuala Langat mengalami gangguan bekalan air dan tekanan air rendah berikutan berlakunya penurunan paras air di Kolam Air Bukit Lipat Kajang, Wilayah Klang.

Pengurus Besar, Jabatan Komunikasi Korporat & Hal Ehwal Awam Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas), Priscilla Alfred berkata, kerajaan negeri dan Syabas sedang memantau situasi itu dan meneliti punca gangguan.

"Perkembangan terkini akan dimaklumkan dari masa ke semasa.

" Kerajaan Negeri, Syabas serta operator terlibat sedang berusaha untuk memastikan gangguan ini dapat diatasi dalam waktu yang terdekat,"katanya dalam satu kenyataan, hari ini.‎

Menurutnya, antara kawasan terlibat Batu 7 Sijangkang, Batu 8 Sijangkang, Batu 9 Kampung Medan, Taman Desa Sijangkang, Taman Riveria Perdana dan Taman Permai Sijangkang.

20 comments:

  1. Hahaha ...tu tempat yg Azmin nak buat kandang BABI moden tu...dipendekkan cerita la azmin ni cuma layak jd ketua kampung aja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dia jadi ketua kampung nanti dia nikah dengan mak kau,kau dapat bapak ketua kampung.kah.kah,kah

      Delete
  2. nampaknya admin sgt berbangga skrg sbb komen2 yg dipublishkan majoriti dtg dari puak2 keris telanjang....bravo!!! tukarler front wall tu..blogger mesra Bend...kan senang..tak payah ler nak berselindung lg...dprd meroyan tak sudah mcm kena penyakit kks...heheeee...tak tau apa itu kks...tanya ler bro hisham aka Tukartiub...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia nak hidup cara munafiq.makan kiri kanan

      Delete
  3. Dia ni cakap brdegar degar tp hampeh meludah ke langit akhirnya kena muka sendiri.hati penuh dendam kesumat mcm perangai umihapida gila publisiti macam azwan bapok ...dia ni lurus diluar rencong didalam.tahap kentut Khalid Ibrahim je...

    ReplyDelete
  4. Aku kat Meru Klang ,basuh baju guna mesin basuh on pukul 4 pagi dekat pukul 7 pagi baru siap ,punyalah kecik air ,laju lagi kenc.... baby,Sekarang nak basuh pinggan mangkuk pun tak boleh ,kita tak payah jimatkan air .Depa dah jimatkan air untuk kita,

    ReplyDelete
  5. Syabas omak!!! Teruskan perjuangan prinsip kita sama....dah ada penjilat azmin yg melompat menggelupur panas ni..,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak panas pun sebab asemua orang tahu siapa kau.

      Delete
  6. Hihi air ada ke stsu tak ada ....apa plak nk.dikisahkkan itu semua krbebasan yg di perjuangkan oleh pakatan hihihi...kebebasan bersuara dan bertindak spt di charlie habedo di pranchis...itu semua kan hak dan kebebasan bertindak ....kebebesan ada air ke tak ade air itu pun perjuangan Sister In Islam..Lawyer of Liberty...PasMa dan yg wala skli bang non...bab akidah mereka bole kompromi bab air macai pakatan pun kena la kompromi skali......ahakssss puiii

    ReplyDelete
  7. Sabar aje la orang Kuala langat...tak lama lagi mb kesayangan kita ni hadiahkan kandang BABI moden...sabar ye....hahaha

    ReplyDelete
  8. Berkat bersahabat dengan dap...selangor beri peruntukan bina kandang babi baru....bandar baru bangi dah ada...lepas ni bina le pulak bandar baru babi...errmmm
    Inilah yg warga selangor dapat dengan nenyokong pkr & dap...

    ReplyDelete
  9. BAgus la buat kndg babi moden kurny la kotor dn pnyakit berjangkit..pasai tu la ngri 9 ( ngeri umno) dh buat dlu..masuk paper ari tu..x dk kna mngena dgn politik atau perkauman..ni citer kebersihan..

    ReplyDelete
  10. hahaha...bagus Omak.

    Umi Hafilda dah senyap, kau pulakla yang ganti dia kutuk Azmin.

    Kalau saudara kandung sendiri kutuk bertalu-talu pun bila Allah nak bagi Azmin jawatan MB Selangor takdak sapa, termasuk Omak boleh halang.

    Sudahlah Omak...nanti kau pula kena balasan Allah....

    hahahaha.....Omaaaak....Omaaakkkk.

    ReplyDelete
  11. Takut mb tolak hudud dapat balasan Allah dulu hahaha

    ReplyDelete
  12. Buatlah kandang babi moden kat kawasan majority pemakan babi...tak pun susah sgt buat kat gombak...susah jugak buat depan RUMAH anon 15:05...jgn risau ini kandang moden bersih talak bau punya...

    ReplyDelete
  13. Parti yg bersetongkol dengan kafir yg nyata ialah pkr...stop..

    ReplyDelete
  14. Azmin ni red herring je....sbnrnya ketum yg mesti diprotect dr dipersoal di alam siber knp nk sgt bercium mulut dgn Najib.
    sbb tu berita dr mp raub x masuk kt alam siber kecuali 2-3 site saje. Yg lain dok hide isu ni supaya rakyat2 yg mudah dibangangkan x sedar isu ni berlegar. Tgk...mana ada mso bising marah bg talian hayat pd Najib...tulang besi ke...corong pembesar...ciku pencen ke...alhusin nyanyok ke...din kiwi ke..lagi la tipah koya...puak2 lajnah pkr pun diam...cer presiden pas ckp ada bukti...kolid ke...nipah medin ke...mujahat rawa ke...melalak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...kau tak nampak apa yang tersirat melalui aksi "cium mulut" antara Anwar dengan Najib...

      Pengalaman darp aksi mahathir & gan nak buang Pak Lah dulu cukup baik memberi pengajaran. Masa tu geng PR berduyun-duyun sahut seruan mahathir supaya kondemkan pak lah.

      Pak lah yang lemah tu pun jatuh lah....pada hal waktu itulah peluang terbaik PR untuk menang jika Pak Lah terus PM sehingga PRU 13.

      Tapi akibat terpukau dengan mahathir, PR termakan umpan bersubahat sama supaya pak lah diganti dengan Najib.

      Kalu Pak Lah terus kekal, adakah Liwat 2 berlaku?

      Belajar dari situ Anwar nampaknya tidak begitu sangat menyerang Najib sebaliknya menyerang Daim supaya hayat Najib sebagai PM dapat kekal hingga PRU 14., kerana Najib amat kaya dengan masaalah yg menjadi modal besar PR untuk PRU 14.

      Jika Anwar juga menyerang Najib pada masa yg sama dengan Mahathir dan Daim menyerang Najib, besar kemungkinan Najib diganti dengan PM baru yg lebih baik dan bersih drp Najib, apa modal yang PR dapat untuk menyerang PM baru pada PRU 14 nanti?

      Untuk PR, Najib wajib dikekalkan sebagai PM sehingga PRU 14 kerana Najib sarat dengan masaalah dan majoriti rakyat ternyata sudah meloya terhadapnya.

      Delete
    2. hallo omak kau, respect la sikit jangan melulu sangat ....nanti bila azmin buat terjahan kedalam tangki tu,settle lah masaalah...sabo sabo kita tunggu terjahan azmin yg berikutnya...jeng jejengggg...

      Delete
  15. Omak kau tukar jadi macai umnongok bernnd kan bagus keluar pakatan jadi pencacai main wayang umnongok beennd

    ReplyDelete