KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 19 January 2015

JOM TENGOK BETAPA RAJINNYA PETUGAS MPPP DIBAWAH PEMERINTAHAN DAP BUAT KERJA SAMPAI TAUKE RESTORAN LINE CLEAR BOLEH MENANGIS .. HEBAT!!!!!!

22 comments:

  1. Sabarlah wahai hamba Allah.
    Allah S.W.T memberikan ujian kepada hambanya yang dicintainya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      CINA DAP MEMANG BENCI ORANG ISLAM


      CINA DAP HANCURKAN PERNIAGAAN ORG ISLAM YG BAYAR ZAKAT,


      CINA DAP MEMANG MUSUHI UMAT ISLAM


      PERANGAI CINA DAP MACAM CELAKA















      Delete
    2. Udah ler anon 2012..kicap pun masih beli dr kedai cina, nak byk ckp pulak..drpd tunjuk baghal kau kat sini, baik kau gi cari botol kosong..ada juga masyuk..

      Delete
    3. 20:44 kedai melayu ade jual kicap yg ko baghal lak kate gi beli kt kedai cina nape, ko yg tujuk baghal ko kt sini ko yg baik gi cari botol kosong ...ada juga masyuk ..kahkahkah

      Delete
    4. Hahaha.....
      Melayu bodoh memang bencikan cina tak kira sesiapa disebabkan dengki cemburu takut hak mrk dirampas tetapi yg hairan bangsa mana yg rampas dan buat jahat??? Melayu juga bangsanya tetapi yg bijak tak benci cina sebaliknya benci bangsa mrk sdr iaitu melayu!! Maka jgn di hirau melayu yg bodoh macam ini tak akan ke mana hanya pandai bercoloteh buat bising habuk pun tiada bodoh katakan.....

      Delete
  2. Hampeh lah mamak ni.......menipu aje kerjanya.Dah buat salah memanglah kena angkut......

    ReplyDelete
  3. Sudahlah Anwar, jgn dok sebok2 cerita perjuangan jika orang susah pun kamu tak peduli.

    B@BI punya Anuar sebab lupa kesusahan rakyat marhaen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udah ler anon 1908..diri kau sendiri komen cam babi, ada hati nak byk ckp pulak..drpd tunjuk baghal kau kat sini, baik kau gi surau..ada juga pahala...

      Delete
  4. abis tu ambil hak sedara2 dia yang lain tak salah ke? apa hukum putuskan silaturrahim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak anuar sedara dia. Bodoh punya anam

      Delete
    2. Bodoh Omak nih....

      Polis tangkap pesalah malam buta kau tak bising pulak.

      Delete
  5. Nuar mana. De Facto Pembohong punya kaki. Kata untuk rakyat. Where r u

    ReplyDelete
  6. MPPP kasi lesen bergilir gilir mulai 2015 untuk selama 12 tahun akan datang untuk menyelasaikan perbalahan
    antara ahli keluarga restaurant LineClear.
    Mula dengan T. Abdul Latiff 53, ikuti Sahubarah China Mohd Hanibah 56, Pathumah Iskandar 65 and Abdul Hamid 64.
    Kalau saya kasi aje empat atau lebih lesen. Masalah mereka selasai sendiri. Dah tau jenis ni kat mana pun akan kasi masalah.
    Lagi lagi jenis mereka ramai di dalam Perkosa, Hamno Pinang. Jangan lupa mama kuti pun

    ReplyDelete
  7. Hang saman ja MPPP kalu hang rasa tindakan depa tu x betui ....yg hang duk kriau nangih wat pa, hang berniaga org berduit bukan papa kedana pun...betui x...

    ReplyDelete
  8. Melayu DBKL ape kurangnye? Same je ngan Cina DAP. Baru rampas barang! Belum lagi roboh rumah, roboh surau, minta duit setiap bulan. Perkara biasa ni kat Uganda dan Malawi. Malaisia okay!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usah bg dia org nk buat ape lak ...

      Delete
  9. mamak dok tang mana pun lagu tu la...
    ni pasai takdak kuasa...tapi bila ada kuasa jadi sama juga dengan anak iskandar pandykuty yg yg kayaraya tu...

    ReplyDelete
  10. Sudah la mamak. .aku dok penang pun x pi mkn dh kedai hampa...mahai nak mampuih. .pui...bila dh jd mcm ni baru nak ingat Allah. ..hampa sama hampa dok berebut. ..pastu dok bergulin tereyak ..uuuuuu. Dok salah MPPP pasai apa pulak?

    ReplyDelete
  11. Anon 20.12 hang ni gila babi apa? Dah takdak lesen biasalah kena angkut macam DBKL jugak yg dok angkut gerai yg takdak lesen. Tu nasib MPPP angkut pukul 4 pagi kalau angkut orang tengah makan lagi haru. Ini masalah keluarga depa selesai sendirilah jangan2 yg lain tepuk tangan yg hang dok kalut tu kenapa?

    ReplyDelete
  12. hallo anon 20:12,cina dap aje kau sebut,cina2 lain yg ramai lagi tu ko diam,apasal....kau ingat cina mca tu baik sangat ke...cina gerakan tak gerak tak makan,kalu gerak baham belakang tu ko ingat dia tolong islam ke....2x5aje la...

    ReplyDelete
  13. Aku penah tgh makan tetibe mpjb angkut kerusi n meja kat kedai mamak..bila aku tanya dorg ckp mamak tu xbyr sewa.sewa rm50 je sebulan..jual makanan mahal2 tp sewa xnak byr..sejak tu aku da xheran da kalau mpjb angkut kusi meja..jgn dgr 1 pihak je.

    ReplyDelete
  14. mpp pinjam kerusi meja buat family days... kesian mppp... huhu lawak giler

    ReplyDelete