KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 31 January 2015

KENYATAAN BUKAN REKAAN ... SUASANA STESEN MINYAK KETIKA DIUMUMKAN HARGA BAHARU RON97, RON95 DAN DIESEL.


Amat jauh berbeza pemandangan dan suasana disemua stesen minyak dulu dengan kini apabila kerajaan mengumumkan harga baharu petrol dan diesel.

Dulu sebaik sahaja rakyat mendapat tahu harga baharu minyak dipam terutamanya RON95, maka kesemua stesen minyak diseluruh negara termasuk dikawasan Felda dari apa jua jenama akan penuh sesak dengan kenderaan yang berlumba-lumba nak isi minyak dengan harga lama yang kadang kala berbeza sehingga 30 sen seliter.

Kini sudah terbalik ... bila di umukan harga baru minyak, rakyat akan meminggirkan semua stesen minyak melainkan jika dah terpaksa sebab akan mulai isi keesokan harinya kerana harga lebih murah ada masanya sehingga lebih 20 sen seliter.

Apakah trend ini akan berlanjutan atau akan kembali kepada suasana dan permandangan dulu???????

24 comments:

  1. Aku ase keadaan ini tak lame kot yang aku tau kerajaan umno mmg gilebabi beruk .kite same2 la tgguuuu..

    ReplyDelete
  2. INI SEMUA SALAH UMNO


    TAK GITU CAI??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela gitu la babi oit..

      Delete
    2. Cai naik untaaaaaa... Cup cai naik pungkokkkkk...

      Delete
  3. cai tengkorak kepala hang..

    ReplyDelete
  4. Turun salah naik salah. Inilah PKR. Parti Kuat Rogol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perogol tu bapak ko..

      Delete
  5. Patti asyik liwat ..... Baru tersedar harga minyak dunia turun . melayu Felda dok kisah ..
    Bila puak Pkr bising baru turun . ITU pun selepas 6 bulan . berapa byk untung petronas dn taukeh Minuak. Sekalang 1 tong xsampai 40 dollar ... Puak partti liwat mama tau semua ni . janji perut kenyang

    ReplyDelete
  6. Di harap ahli2 pr ini baca sifat2 dan nama anwar yg tercatat dalam tokong dap dan menghafalnya Semua berkaitan pr dan pkr....
    parti kuat rogol
    Parti kecing rakyat
    pernipu rakyat
    Parti kian runtuh
    Parti kelentong rakyat
    Pemukul rakyat
    Peliwat rakyat
    Pemesong rakyat
    Perogol rakyat
    Pemberi rasuah
    Perosak rakyat
    Pemusnah rakyat
    Pembela kote rakyat
    Pembela kenyataan rekaan
    Pembelot rakyat
    putar kenyataan rekaan
    Di harap ahli pkr Menhafalnya dengan baik, semogo anwar masukan kedalam lokap dengan cepat



    ReplyDelete
    Replies
    1. List kt ats tu semua berkaitan ngan umno termsk bapak ko hanjing

      Delete
    2. 00:07 List tak sama dengan umno ia,jangan malu semua mengunakan perkatan pr dan pkr. Apa bodoh nya ahli pr itu lah suruh baca belajar dekat tokong dap tak nak ,ini nama2 anwar dan sifat2 nya malah tokong dap pun belajar sifat2 anwar dan nama2 nya malah dap sangup meperiktikan nya

      Delete
    3. Fuh..mesti byk masuk anon 2327. Perah otak abis cari acroy pkr dan pr. Claim bulan lepas dpt ciput je ke?

      Delete
  7. Aku paling suka dengan comment blog ini semua mencarut. Jika dibuat pertandingan mencarut commentatur commentatur pasti menang. Syabas kepada semua commentatur blog ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 23:36i mesti boy Pasma ni. Pi layan Greenboc, mso dgn Tulang Besi la. Tanya 3 worang tu, Dah makan bihun kat shah alam me belum....

      Kah kah kah

      Delete
    2. Paling ramai komen kt cni ahli bloger umno ..lucah2 serahkan pada pakar..kui3

      Delete
  8. Oiiik..pecacai PR yang gila babi menyondol dulu mana ? Tak nak isi penuh satu kereta ke ? Rugiiii oooit... bersegeralah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xrugi pn babi..mnyak dh turun.. Sruh la bapak ko g isi nuh..

      Delete
    2. Non 00:15
      Bapak si maae tengah melekat anunya masa meliwat babi tadi.

      Delete
    3. Bapak si Maae tu tak puas-puas lg ke liwat dgn babi?

      Delete
  9. Apa beza anwar dengan mahathir... mahathir pecat anwar, anwar pecat khalid? Nurul Izzah, kau tak Mau pecat ayah kau Dari jawatan De Facto ker. Kah kah kah.

    Akhir2 ni hippies pun tak Mau layan Anuar Beraheem punya ceramah.

    Satu lagi aku nak kutuk PASMA ( Persatuan Support Mr Anuar), banyakkan sesi syoru bihun sup. Rencah kadi kurang, msg kasi lebih. Ialah Anuar tu cakap degar tapi setakat cakap lah.

    Nasihat kpd Azmin, sudah masa patriot2 seperti kamu memberhentikan kegilaan orang tua Dari Cherokee Tock Khuun. Kalau boleh kamu suruh gang2 kamu pecat Mr Matang, Bini dia Dan Anak dia. Jgn lupa pecat Mat Piji Pandan Marei d ninja turtle ala budak pejabat mat Matang yg mengaku pakar

    Gua cakap Lu. Lu tak pecat mangkuk2 hayun ni, apa yg menghalang mereka pecat kamu.

    TSKI Dan Che Gu Bard yg banyak jasa pun kena pecat. Ahli biasa lagi la.

    Yang Benar
    Jeff Ulu Yam
    Reformist n member semenjak 2000

    Comment rulisan Saya dgn ilmiah okey. No kutuk2 and no carut2. Jadilah Insan yg berguna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taik hanjing ko !

      Delete
    2. Rafizi bercakap dalam parlimen tentang harga minyak dan penjelasannya yg membuat rakyat faham kenapa kerajaan harus menurunkan harga minyak jadi jeff ulu bendul tak payahlah nak kutuk2 sangat rafizi tu ko satu sen apah tak guna asyik mengampu azmin je keje ada habuan ke???

      Delete
  10. TuLang Besi, Malaysiawaves. Jgn terlebih makan bihun sup. Nanti kening hang beruban

    ReplyDelete
  11. Ironinye hang pa cinabeng tak turunkan harga brg pula. Dulu minyak naik brg pun mencanang naik. Myk trun brg tak turun harga. Tu yg aku makin nyampah bila undi PKR ni

    ReplyDelete