KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 29 January 2015

EDISI PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DI PEDULI ... BANJIR KILAT MELANDA SEKSYEN 13, SHAH ALAM, SELANGOR.



Hujan turun agak lebat selama 2 jam berterusan terus kawasan Seksyen 13, Shah Alam, Selangor dilanda banjir kilat. .. kejadian yang amat jarang berlaku sebelum ini.

Punca???? .. Longkang habis semua kena bersihkan dan diperbesarkan ketika buat terjahan ... sampah tidak berkutip menyebabkan longkang tersumbat mustahil sebab YAB Hj Azmin Ali abang Ummi Hafilda Ali dan Azwan Ali telah mengeluarkan arahan mulai hujung tahun 2014 tiada lagi rungutan dan aduan sampah tidak berkutip.

Jadi apakah puncanya ??????

Apa-apa pun tahniah kepada Azmin Ali atas gerak kerja 80% dilapangan hanya 20% dipejabat berhawa dingin.

HIDUP AZMIN ALI!!!!! .. AZMIN ALI MB TERBAIK DALAM SEJARAH SELANGOR!!!! .. WE LOVE AZMIN ALI!!!! ... CAYALAH AZMIN ALI!!!!

27 comments:

  1. Azmin bukan boleh tahan hujan ...biar realistik lh sikit, ade bende yg boleh dijdkn gurauan atau sindiran ...kalu bab mcm ni pun nk kenekn dia ...lebih2 lh pulak...

    ReplyDelete
  2. Aku Dah kata presiden sepatutnya azmin bukan Bini Anwar. Korang tak caya. Yg pecat TSKI pun Anwar jugak. Adus Anuar hang ni Dah tak relevanla

    Jesse Labu.N9ers
    Kawan Jeff Ulu Yam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa2 pun boleh.
      Janji bukan umno

      Delete
  3. Oh Bulan Mana Bintang,
    Atas Pokok Kayu Ara,
    Oh Anwar Mana Hilang,
    Mangsa Banjir Hdup Merana

    Sedikit Pantun untuk Anwar yakni seoarang Sitanggang derhaka kepada semangat reformasi. Orang susah tidak dipeduli, sendiri susah minta rakyat berjuang untuk nasibnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena mintak 500 kat najib ni.
      mangsa banjir jugak kan..

      Delete
    2. nuar pergi main golf ngan obama kat hawai kot....
      wan azizah tengah shoping kat indianapolis

      Delete
    3. jef al-khinziri ulu yam

      Delete
  4. mula2 mcm OK. Lama2 makin MELUAT lak aku ngan blog nie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong...betina nie hari-hari kumpul dosa. Npk sgt dh tk dapat 'makan'.

      Delete
  5. Kerana Anwar PKR Rosak,
    Kerana Anwar PAS dan PKR bertengkar
    Kerana Anwar PAS dan DAP bergaduh.

    Puash hati kamu Mr Permatang Pauh, mahu bini jadi MB, cita2 tak dapat, parti tunggang langgang dan PR berpecah.

    Kamu dah tua Anwar, nak masuk 70 dah, silap2 dah dekat dah umur nak expired............. Dari merosak parti sendiri baik kamu buat taubat nasuha diatas kekejaman kamu kpd TSKI, Che Gu Bard, Mat Sabu dll

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana mic bn tertonggeng

      Delete
    2. Lawan Anuar adalah golongan konglomerat2 yang menguasai ekonomi dan pasaran antarabangsa bukan bukan macam jeff ulu bendul walau pun rupa mu tidak ku kenal tetapi gaya tulisan mu tetap macam orang yang tak masyukkk....

      Delete
    3. kenapa la jep ulu bendul tu tak mamposss aja masa kecik dulu

      Delete
  6. Senarai Rumah Anak Yatim di Pulau Pinang
    1. Persatuan Kebajikan Anak-anak Yatim Islam Pulau Pinang
    Wisma Yatim (laki-laki)
    173, Jalan Air Itam, 11400 Pulau Pinang
    Tel: 04-8288897
    Fax: 04-8273171
    Email: wismapg@pd.jaring.my
    Person in Charge: Tn Hj Shaik Mohamad PMA
    http://wismayatim.blogspot.com/

    2. Pers. Kebajikan
    Anak-anak Yatim Islam
    Pulau Pinang
    Wisma Yatim (Perempuan)
    No. 79 Jalan Scotland, 11400 Pulau Pinang
    Tel: 04 - 2297355
    Fax: 04 - 2296400
    Person in Charge: Tn Hj Shaik Mohamad PMA

    3. Pertubuhan Perlindungan Kanak-Kanak Pulau Pinang
    No. 118A, Jalan Scotland, 10450 Pulau Pinang
    Tel/Fax: 04 - 8294046
    Person in Charge: Pn. Nawiza bt. Nasir Arif

    4. Rumah Kanak-Kanak Taman Bakti
    13200 Kepala Batas, Pulau Pinang
    Tel/Fax: 04 - 5751214
    Person in Charge: Puan Faridah Bt Ahmad
    http://tamanbakti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Anwar Dan Wan Azizah. Kamu focus tolong rumah anak2 Yatim kat Penang ngr kamu juga. Tak payah politik lagilah. Suruh Azmin plak. Anuar hang pencen ja lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh bapak ko tu bantu rumah anak yatim.

      Delete
  8. Kalau longkang dah bersih , sampah dah settle banjir jugak itu namanya bala oi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaw rendah dekat laut memang tak heran kalu banjir. yg heran kalu banjir ialah kat cameron highland

      Delete
  9. ini semua sbb pembalakan kat kelantan............kata macai pkr ! bodoh punya macai ......abuya albuaya alhusyeen , rottweiler, greenboar dan tulang bab!......low class spinners !

    ReplyDelete
  10. Sudah-sudahlah tu Omak Kau.

    Lebih-lebih sangat takut menambah dosa je nanti.

    Dan yang lain-lain tu juga.

    Tulis yang bukan-bukan buat mengumpul dosa saja.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang dpt posting baru, Sebagai Malaikat pebcatat amal baik amal jahat.

      Delete
  11. edisi pengumpatan tahap longkang,azmin ali dibuli dan di telangjang.....
    selamat bertemu kembali kita omak kau... lu ada kenal gua ka.... pun tak kisah lah.... ko apa khabor....?.. baik...! OK.
    hari ni bab hujan yer.... lepas tu banjir kilat aaaa.... ada bagus ka ha... tadak.... haprak jugak! !!
    nape...? dah takde citer terjah2 ke....atau citer longkang2.... alaaaa... tak syok la citer hujan2 ni... orang dah muak dengar citer banjir ni... baru aje lepas banjir kat 1malaysia ni.... lagipun budak tadika pun tau hujan tu urusan sape....so, takyah la nak di jadikan bahan gurauan dan sendaan....pasal tak nampak relevan atau mengancam pun kalau nak dikaitkan dengan azmin.....nampak sangatlah.... memang macam nak lebih2... macam nak ngada2.... eeee... muaknya aku....campur loya nak muntah lak.... tak brutal tahap gaban langsung la ko ni omak kau.... tahap budak hingusan aje. aku cadangkan ko cari la citer pasal azmin di kaitkan ngan kes bunuh ke.... atau azmin rogol budak bawah umur ke.... atau azmin disiasat kerana rasuah ke.... atau..... atau..... atau paling komang pun azmin ditangkap khalwat! !!! .... biar gempak dan bergegar 1malaysia ni.... baru ada class gitu....baru syok masyokkkk.... ni ntah ape citer.... hujan... lawak2....
    apa2 pun tahniah diucapkan kepada OMAK KAU atas daya usaha 80% dilapangan fitnah dan 20% ....AUTA....
    HIDUP OMAK KAU! !! Zomak kau pencacai paling berjaya dalam sejarah 1malaysia !!! we love omak kau....! cayalah omak kau....! ahaks...!

    ReplyDelete
  12. Jalan2 d shah alam macam t**k .... Lubang sana lubang sini ...... Bleh urus ke tak ..... Kalu x mampu urus blah je la .... Ckap duit Selangor ada biliion2.... Duit tu utk tngok je ke ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...gitu jugak jalan2 di ganu kite ni... lubang sana lubang sini.... macam lubang puki mak kau... kalau tak mampu urus tu blah je la.... cakap duit ganu ada bilion2 .... royalti minyak... duit tu untuk tengok je ke... ahaks...

      Delete
    2. Ganu x pe yg tinggal beruk2 cam ko je ... X yah jln pun x pe ... Kih kih kih

      Delete
  13. Betul3 semua dok ngendap nak songlap duit rakyat je tu..

    ReplyDelete
  14. Cuba tengok jalan2di negeri Johor, pahang,Melaka,Kdah dn lain2 di bawah BN..semua tip top bertaraf 5 bintang!

    ReplyDelete