KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 22 January 2015

SETIAUSAHA AGUNG MIC BERIKRAR AKAN MOGOK LAPAR SAMPAI MATI DI PREMIS JABATAN PENDAFTAR PERTUBUHAN (ROS).



Setiausaha agung MIC G Kumar Aaman (tengah) berikrar untuk meneruskan mogok laparnya “hingga ke akhir hayat” bagi mendesak Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) memenuhi tuntutanya.

"Saya akan terus berada di sini hingga akhir hayat. Saya sanggup mati demi masyarakat India,” katanya.

Kumar dilantik sebagai setiausaha agung oleh presiden parti Datuk Seri G Palanivel, namun ROS tidak mengiktiraf kedudukannya.

Beliau berikrar untuk tidak berganjak selagi Kementerian Dalam Negeri tidak menyingkirkan Ketua Pengarah ROS, Mohammad Razin Abdullah  dan pasukan penyiasatnya dari kes berhubung masalah pemilihan MIC.

Kumar ketika bercakap kepada pemberita berkata, beliau akan tidur di luar bangunan dan tidak akan makan sehingga “keadilan ditegakkan”.

Beliau bagaimanapun akan tetap minum, katanya.

Beliau ditemani peguam T Rajasekaran, anggota jawatankuasa pusat KP Samy dan ketua penerangan, L Sivasubramaniam.

Pergolakan dalam MIC itu timbul selepas ROS mengarahkan parti itu mengadakan pemilihan baru untuk tiga jawatan naib presiden dan anggota jawatankuasa kerja pusat.


ULASAN OMAK KAU:-



Ternyata ini sudah berupa ugutan murahan kepada RoS agar tunduk dengan kemahuan dan kehendak parti.

Apabila keputusan RoS tidak sealiran dengan cita rasa dan kehendak parti terus ugut buat mogok lapar sampai nyawa tercabut.

Hebat!!! .. Nanti kalah PRU boleh buat ugutan serupa di depan Pejabat SPR sehingga beri kemenangan kepada partinya.

Ingat begini jerlah .. kamu mogok lapar sampai hilang nyawa sekali pun majoriti rakyat yang berfikiran waras tidak akan rasa kesian dan simpati sedikit pun.

Mohon RoS bersikap tegas tidak goyah seinci pun pendiriannya .. rakyat 1001% belakang RoS dalam isu ini.

Persetankan dengan ugutan murahan ini.

13 comments:

  1. Teruskan aje permintaanya itu kan hak kebebasan sesorang yang sllu diperjuangkan oleh pakatan hak kebebasan bersuara yg diperjuangksn oleh Lawyer Liberty...marina chin abdullah dan marina mahathir...SIS..PasMa...kalit samat mujahit dan Anwar ibrahim....teruskan mogok lapar.....hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul itu, sapatut nya anwar dan ahli pr mogok lapar di ros, lagi pun pakatan rakyat bukan iktiraf oleh ros pun, omak kau ajar sesiapa mahu mogok di ros supaya sepatut iktiraf ros, sampai sekarang ros tunggu mana borong kemasukan parti pr itu

      Delete
  2. Org utara panggil "Gempaq Keling" Anwar taulah panggilan ini kerana dia berasal dari utara.. Pi mampuih lah MIC sapa mau peduli sama lu

    ReplyDelete
  3. JAWATAN PUNYA PASAL MATI PUN SANGGUP


    SAMA MACAM SORANG TU GILA NAK JADI PM


    DUNIA OH DUNIA


    ReplyDelete
  4. Mampus gi lah mu..,,aku nak tgok brpa hr pak itam tu blh tahan lapar...aku minta sgt ROS tak ikut kehendak paria pundek tu...menate keling ni jgn wi muka sngat ...

    ReplyDelete
  5. yesss...! ulasan omak kau tu, ber asap wa cakap lu...bravo!...tahap 5 bintang...hey valo valo, nak mati kalu,itu ayaq tara minum jugak la...lagi cepat mampus oooo....

    ReplyDelete
  6. Anugerah pelakun terbaik drama hidustan. Pi mampus lagi baik penyangak ini.

    ReplyDelete
  7. Salam, minta maaf kena tunda dulu kelas malam ni sebab Abid demam

    ReplyDelete
  8. Jangan tunduk ,ROS ada maruah ,bukan tunduk dengan ugutan

    ReplyDelete
  9. Auta keling btol mat2 MIC ni- sama auta mcm pengidap E-COLI@ caddy golf obama tu- jumpa ular ketuk mahattir dulu tau

    ReplyDelete
  10. Tengok lh brape lama boleh tahan ... bodoh punye india ...

    ReplyDelete
  11. Apa jasa S/U Agong MIC pada negara? Tak siapa kenal dia pun. Kalau nak mogok lapar pun biarlah sepadan dgn kes. Nak tidur depan pejabat ROS berapa lama? Nanti Jab. Kebajikan Masyarakat angkut mcm gelandangan di kaki2 lima.

    ReplyDelete
  12. Bertahan lg ke atau dh cabut lari ...kahkahkah

    ReplyDelete