KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 22 January 2015

Rakaman Zamani Slam Menyanyi Dalam Tahanan Polis Dengan Tangan Bergari..

19 comments:

  1. ZAMANI BOLEH SAMAN MALU PDRM 100JUTA

    ReplyDelete
  2. SAPE RAKAM GAMBAR NI ? DLM LOKAP BOLEH ADA TIPON ?

    ReplyDelete
  3. Assalam puan..
    tolonglah keluarkan viral video ini.
    tak perlu lah ditayangkan di sini.
    ianya memalukan kepada mangsa,jika saya yang terkena hal sebegini sudah pasti tidak mahu video ini ditayangkan di mana2 laman sekalipun.Tolong ye puan.

    ReplyDelete
  4. Mahkamah akan tentukan hal dia guna dadah.
    Klu yg ambil vid ni anggota, memang kau ni jenis POLIS BODO !!!! mana SOP kau pakai? Mak abah kau x ajar adab sopan? Kt pulapol xde ajar ke adab sopan?
    senang2 kau nak aibkan org?
    POLIS BODO mcm ni sama je dgn kaki buli, bezanya, dia pakai uniform.
    memalukan PDRM betol ! BODO punya POLIS !

    ReplyDelete
  5. PDRM tahu siapa yang rakam. Anadaikata k/tangan PDRM yang buat ternyata pegawai tsb. tidak profesional.

    ReplyDelete
  6. ape adahal Majoriti Polis dengan Lepasan SPM, budak lepasan SPM pemikiran tahap mane jer...cap ayam

    ReplyDelete
  7. Buat org ramai bertambah prejudis dn menyampah dgn pdrm..tahanan diperlakuan mcm haiwan sarkis ...binawe

    ReplyDelete
  8. Hrp tindakan tegas diambil pd polis mangkuk brkenaan dan juga polis2 lain yg kerap buli org kena tahan...tu manusia der.ada hati n prasaan..

    ReplyDelete
  9. Buang la slogan mesra tu..polis ni majoriti eksen je lebih..temberang ja..tak caya gi lah buat report..kna layan mcm budak2

    ReplyDelete
  10. Sape menteri dia ha? ....

    ReplyDelete
  11. persoalannye..zamani nyanyi dgn rela diri..sambil senyum pandang kamera lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dipaksa action kut ....

      Delete
    2. Orang yg ckp zamani sampah masyarakat 2 agak2 la sikit...biar pun beliau mcm 2 tp dia guna duit da sndiri la ...bikan da p minta sama korang...jgn pandai ckap hal org je tp diri sendiri kali2 lebih teruk wakakakakak

      Delete
  12. ape2 pon suara dia mmg mantop....

    ReplyDelete
  13. Sedih lah orang macam ini kena layan se hina ini.

    Tak betol sudah,

    ReplyDelete
  14. Menistis air mata tengok. Allah tahu apa yang dirancangkanNya. Hari ni kau buka aib dia,esok lusa mana tahu kalau Allah bagi tunai dkt dunia. Kalau tak dkt dunia,di akhirat menanti.

    ReplyDelete
  15. Tuhan saja yang tahu isi hati setiap orang yang melihat video ini sungguh mengaibkan Zamani, walaupun dia salah bukan ini cara pihak berkuasa melayani dia.,,, sebak saya tengok

    ReplyDelete
  16. Salah dia dgn tuhan moga diampunkan. Salah org ya merakam lbih teruk dari tuttt

    ReplyDelete
  17. Di manakah integriti seorang anggota unit beruniform? Dulu kes perempuan kena bogel dalam lokap, sekarang Zamani. Walaupun dia menyalahgunakan dadah, tak bermaksud dia boleh di hina sebegini. Setiap orang punya harga diri, cuba jikalau ahli keluarga anda diperlakukan sebegitu. Perlakuan sebegini sememangnya tidak wajar.

    ReplyDelete