Wednesday 28 January 2015

SEBARAN INSIDEN TETAK DI PANDAN JAYA PALSU KATA PDRM



Kuala Lumpur - Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Seri Mohmad Salleh mengesahkan mesej yang tersebar di media sosial adalah PALSU dan TIDAK BENAR.

"Pihak polis tidak pernah menerima sebarang laporan berkaitan kes tersebut," katanya.

Menurut beliau, mereka yang menyebarkan mesej ini, mungkin bertujuan untuk menakut-nakutkan orang ramai.

8 comments:

  1. Kat Pandan ada sorang Pakar berpangkat yang menjadi soldadu bodeking terlibat menjatuhkan TSKI dan menjadi barua maha nepotism dalam parti. Clan Segam-Boot AL Cherokee Tok Kunee memang terkenal sebagai juara nepotism. Buktinya memecat rakan baik untuk menaikkan bini sebagai ketua eksekutif Selangor

    Kajatuhan empayar moghul disebabkan perasaan cinta ketua moghul terhadap bini sampai mebina Taj Mahal untuk bini walaupun rakyat tak ada syoru

    Kejatuhan PKR disebabkan oleh Taj-Segambut yang pro nepotism

    Sudah masa Sdr Azmin menjadi Presiden PKR. Wan Jijah boleh blah

    Yang Benar

    Jeff Ulu Yam
    Member Since 2000

    ReplyDelete
  2. ...kalau polis tak terima laporan,maka kes tersebut mesti palsu dan tidak benar lah ye... gitu...? eh... eh.... eh... polis... polis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah topic ni, orang cerita pasal gang ninja turtle yang menjatuhkan TSKI itu hari.

      Delete
    2. Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dilihat berlagak suci apabila enggan mengulas desakan agar Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak bertanding pada Pemilihan PAS 2015 akan datang.

      Katanya, adalah tidak adil untuk beliau mengulas perihal dalaman PAS lebih-lebih lagi berkenaan isu perebutan jawatan Presiden PAS.

      Delete
  3. Jeff ulu yam bodoh bamgang lain cerita.lain pulo ditulis bodooo piang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda masih ingat tak orang yang pi sesi touch d hanjing tapi tak pedulikan rakyat yang pilih dia kat Pantai Dalam tu.

      Amboiiiiii orang miskin kamu tak peduli. Touch d hanjing kamu peduli.

      Tolong ambil Iktibar Okey

      Delete
  4. Kedepan Saudara Jeff,

    Memang betul, golongan bawahan dalam PKR dah tidak tahan dengan perangai tidak endah Anwar dengan masalah ahli bawahan yang rata2 kolar biru. Bukan nak katalah Sdr Jeff, Pandan tu berselirat dengan lubang tapi kononnya Pakar tak pernah melawat pun. Warga teksi yg ramai di Pandan pun tidak dipedulikan oleh YB.

    Mungkin ini mengikut jejak De Facto yang tidak berjuang untuk Kampung Melayu Tanjong Tokong dan Penempatan Subramaniam. Mungkin orang2 ni susah, maka di hadapan De Facto mereka tidak bernilai

    Insan Sedih, Hutan Melintang, Perak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr,

      Memang perasaan kami menggelagak macam air kena jerang dalam cerek. Ialah waktu susah De Facto meminta simpati rakyat, jgn kan orang lain aku sendiri kerna paksa naik trak waktu 1998. Tapi itu perjuangan tak pa lah.

      Yang menjadi isu Mamat berasal dari Cherokee Tok Kunee tidak pedulikan langsung hal rakyat marhaen. Ialah Kos kebumi mahal, Kedai Line Clear kena tutup, Kampung Tg Tokong dan berbemban lagi pernah keluar blog Omak Kau ni. Mana Anwar ada peduli.

      Sat lagi aku tampal address rumah anak yatim ayaq hitam Penang. Ada Anwar pi tanya habaq budak2 tu. Kesian depa. Aku tak dak pangkat ni pu. Bila balik rumahPak Mentua kat Balik Pulau, aku pi singgah hantaq beras dan gula.

      Satu lagi aku fed up dgn Anuar ni cukup penakut dengan Parti Cap Peluru Perpandu. Pi la tegok sikit kelaku depa kat Penang Nuhhhh. Belanja Pesemboq dengan sambal sotong lembutlah depa tu.

      So nasihat kat pembaca2 jgn dok layan Anwar tu, Baik layan akar umbi lagi baguihhh


      Yag Benci Dgn Nepotism Tegar

      Jeff Ulu Yam
      Member Since 2000

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...