KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 30 January 2015

DAP PARTI YANG CUKUP TERKENAL PANTANG DICABAR AJAK BERDEBAT ENGGAN PULA BERDEBAT BILA DI CABAR PAS.



GEORGETOWN - DAP secara tidak langsung menolak cabaran pemimpin Pas untuk berdebat dengan Setiausaha Agung parti itu, Lim Guan Eng.

Setiausaha Organisasi Kebangsaan DAP, Anthony Loke berkata, tindakan Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali mencabar Guan Eng untuk berdebat melanggar protokol parti bersekutu dalam PR.

"Beliau (Mustafa) sendiri mengetahui jawatan Setiausaha Agung DAP adalah jawatan tertinggi dalam DAP manakala jawatan Setiausaha Agung Pas pula adalah lantikan Presiden Pas dan kedua-dua jawatan tersebut tidak setaraf dalam struktur pimpinan PR walaupun namanya sama," katanya dalam satu kenyataan yang diedarkan kepada media, semalam.

18 comments:

  1. Dap ngan umno same je dua2 pandai meyalak je ngan beruk(macai)..tapi xberani lari kecut perut ngan rimau(pas)
    Sekian info pagi ini

    ReplyDelete
  2. Anon 8.33
    Kah lah lu sajeeee jer nak pancing bagi ikan makan....hihihi...pas tak kecut cuma dia u turn di round about....pastu nafi jer....sebab telo dah masuk lam perut....hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telo masuk lam perot tu bapak ko setan.

      Delete
    2. Hihihi...marah nampak...
      nanti kena jual...hihihi

      Delete
    3. Hihihi...pas round about...
      berapa kali mau pusing daaaa..
      ini macam bila mau sampai...hihihi

      Delete
    4. PAS bukan buat u turn, tapi air turn back dan dah hilang kawalan.

      Delete
  3. Telo masuk lam.perut tu pengikut tok guru....smpi kena kanser prostat.....sebab banyok buat u turn...ksh kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celaka la ko anak beranak babi.

      Delete
  4. Anak babi cina dap Anon 9:03 cuba bikin panas...melayu tak berbahasa dan busuk hatinya sampai begini...sakit kanser bukan untuk di padan muka tapi selaysknya diberi simpati...
    Anak babi dap Anon 9:03 ni kalau dilanggar lori takde nak ditolongnya...diludah tu yg selayaknya...kurang ajar tak beradap betul anjing2 peliharaan guan eng ni...pthui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhan dah bagi peringatan dah berkali kali dah nak mampos pon tak nak bertobat...
      memang selayaknya di ludah...

      Delete
    2. Woiii...anjing peliharaan dap tu mr mat sabon la...ko nak kena lempang dgn dia ke?...

      Delete
    3. Anon 09.35, awat kata lagu tu? hang kata, "melayu tak berbahasa dan busuk hatinya sampai begini..." dan yang jahat tu amak babi DAP.
      Dengan kata-kata ini, bukan sudah menunjukkan hang ni munafikun. Melayu tak berbahasa dan busuk hati tapi hang dok panggil orang lain BABI.
      Kalau dah munafikun, bercakap mesti berbelit-belit. Buat malu Melayu sahaja.
      Harus ingat bahawa bukan semua Melayu BAIK dan bukan semua Cina JAHAT. Yang BAIK tetap BAIK dan yang JAHAT tetap JAHAT. Jangan lupa bahawa Melayu ialah INSAN dan Cina pun insan juga.
      Satu lagi yang amat amat amat perlu kita ingat ialah dalam DAP pun ada Melayu. Perlukah kita gelar DAP tu BABI? Ini juga bermakna kita gelar Melayu tu BABI ?????? Hairan bin Ajaib.

      Delete
  5. Dh naik meluat dh .... org politik ni memang hampeh ...hee

    ReplyDelete
  6. dah tabiat orang penakut.... ada2 saja dalih atau alasannya yer... tak sama taraf la ( konon gu lawan lekeh la tu - tak padan nak lawan) langgar protokol la.... hoii... kak ada kote ke.... kasi potong lu olang punya lancau la.... kasi anijng makan ooooo..... cakap besar sampai begegar2... tapi haprak.... kenape... takut kalah ke.... atau takut kena KO terus... kalau betul2 anak jantan, jom kita lawan... one by one and now...!!! ada mau ka hah...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nate beruk nie koya deber aku tipah kea.

      Delete
  7. papa : ah lim aaa... amacam kita sikarang,stopa dah tunjuk lagak tu,lu ada berani lawan dia ka....
    ah lim : aiya papa... mana ada berani oooo...itu stopa manyak kuat ooo... ada misai lagi maa... kita talak itu macam ooo... mana bolih lawan dia papa...
    papa : aiya kalau itu macam susah kita maaa...malu la kuta punya kompeni nanti maa...
    ah lim : habis macam mana mau bikin...kalau lawan jugak, nanti malu boleh, sakit pun boleh maa...
    papa : ah lim aaa, gini aje la.... papa ingat lu diam aje la, buat dono gitu....baru selamat kan... amacam!
    ah lim : cantik! !!....

    sedutan perbualan ringkas antara dua beranak...

    ReplyDelete
  8. Apakah taraf "tahaluf siasyi" antara PAS dan DAP ? ..adakah memenuhi syarat sah sesuatu tahaluf ? ..maka jawaplah golongan yg sombong lagi kufur .."tahaluf siasyi" kami adalah sah bersandarkan pada niat kami yg hakiki iaitu menumbangkan sipemerintah yg zalim dan menolak hukum Allahswt ..pernah dikatakan oleh hadi awang berikan kami terlebih dahulu kuasa pemerintahan ..dan segala permasalahan yg timbul akan kami "muafakatkan".. maka timbullah satu ungkapan yg paling tidak masuk akal kepada manusia yg waras .. " bersetuju untuk tidak bersetuju"..bukankah antara PAS dan DAP sedang hebat "bermuafakat" pada waktu ini..kerana tahaluf yg sedang mereka jalani adalah fesyen baru tidak memerlukan kuasa pemutus (ketua) ..PAS boleh bertahaluf siasyi pada siyahudi jika siyahudi itu menyatakan niat untuk menumbangkan sipemerintah yg zalim dan menolak hukum Allahswt di tanah melayu ini..demikianlah dihinakan Allahswt pada sesuatu puak@golongan yg mengada2kan sesuatu yg baru dan didakwakan ia datangnya dari syariat islam...syarat sah sesuatu tahaluf siasyi adalah dilantik ketua untuk diikuti keputusannya..

    ReplyDelete
  9. Apakah taraf "tahaluf siasyi" antara PAS dan DAP ? ..adakah memenuhi syarat sah sesuatu tahaluf ? ..maka jawaplah golongan yg sombong lagi kufur .."tahaluf siasyi" kami adalah sah bersandarkan pada niat kami yg hakiki iaitu menumbangkan sipemerintah yg zalim dan menolak hukum Allahswt ..pernah dikatakan oleh hadi awang berikan kami terlebih dahulu kuasa pemerintahan ..dan segala permasalahan yg timbul akan kami "muafakatkan".. maka timbullah satu ungkapan yg paling tidak masuk akal kepada manusia yg waras .. " bersetuju untuk tidak bersetuju"..bukankah antara PAS dan DAP sedang hebat "bermuafakat" pada waktu ini..kerana tahaluf yg sedang mereka jalani adalah fesyen baru tidak memerlukan kuasa pemutus (ketua) ..PAS boleh bertahaluf siasyi pada siyahudi jika siyahudi itu menyatakan niat untuk menumbangkan sipemerintah yg zalim dan menolak hukum Allahswt di tanah melayu ini..demikianlah dihinakan Allahswt pada sesuatu puak@golongan yg mengada2kan sesuatu yg baru dan didakwakan ia datangnya dari syariat islam...syarat sah sesuatu tahaluf siasyi adalah dilantik ketua untuk diikuti keputusannya..

    ReplyDelete