KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 7 January 2015

PERBANDINGAN KOLEKSI GAMBAR DSAI DENGAN NAJIB MELAWAT MANGSA BANJIR TERBURUK SEJARAH NEGARA TERSEBAR LUAS DI ALAM MAYA.

Siang tadi melawat keadaan mangsa banjir di Temerloh & Bera.
Walaupun air di kebanyakan tempat telah surut, bantuan pasca banjir amat penting untuk pulihkan kehidupan mereka.
Sekadar menjemput rakyat yang berfikiran waras untuk melihat rangkuman gambar-gambar diatas sambil berfikir dan menilai.

Tujuan dimuat naik di blog ini agar kesan dan maklum balasnya wajar dikutip dan diterima dengan hati terbuka berlapang dada berdingin kepala sambil menolak jauh perbezaan fahaman politik taksub demi mencari pencerahan.

Selamat melihat, berfikir dan menilai.

11 comments:

  1. Baru balik N.zealand...
    mood cuti lagi tu...
    datang cekak pinggang pelok tubuh...jadi lahhh....

    ReplyDelete
  2. Banjir yang berlaku di Kelantan adalah besar kemungkinan berlaku kerana HAARP TEKNOLOGY.

    Apakah itu HAARP TEKNOLOGY?

    HAARP TEKNOLOGY adalah suatu teknologi yang dicipta oleh orang yahudi untuk mengubahsuai cuaca. Contohnya untuk mencipta ribut puting beliung, banjir, kemarau, tsunami dan gempa bumi.

    Teknologi ini menggunakan kuasa antenna pemancar komunikasi yang telah diubahsuai frikuensinya.

    Yahudi amat gemar menggunakan teknologi ini keatas musuhnya.

    Kenapa dipilih Kelantan?

    Fikirlah sendiri..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn suka sgt percaya cerita2 merepek ni...baik diorang kasi puting beliung kt palestine klau betul ada alat ni..

      Delete
  3. Tingginya ilmu tuan.. Masih Tak mau muhadabah diri lagi...

    ReplyDelete
  4. ANWAR PAKAI CANTIK2 MACAM NAK PEGI MAKAN KENDURI KOT


    KALAU JADI ADUN KENA SLALU DATANG KENDURI


    NANTI ORANG CAKAP 'EH DIA DATANG LA'


    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  5. Kemarau,banjir,taufan,kemusnahan alam,kematian adalah sunnahtullah yang mencipta alam langit serta bumi dan alam barzah serta akhirat...disebaliknya ia merupakan satu bala,ujian ataupun rahmat...negara blok yahudi yang kononnya yang merekacipta teknologi HAARP tu pun turut dibadai taufan,banjir,gempa,tanah runtuh dsb...kesimpulannya HAARP tu hanya cerita tahyul orang yahudi...faktor sebenar ialah kerana taburan hujan yang luar biasa di kawasan berkenaan dalam masa yang singkat ..faktor pembalakan atau bukit gondol pula berkait rapat dengan kemerosotan taburan hujan,peningkatan suhu dan air berkeladak ...dalang yang gondol bukit dan punggah balak pula bukanlah pak mat atau orang asli yang kerja cari gaharu,madu lebah dan tongkat ali...tok dalangnya ialah penguasa bani melayu juga yang kemudian faraid pula pada taikon taikon mata sepet keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAARP bukan cerita tahyul, fasiliti HAARP di seluruh dunia telah dikaitkan dengan banyak kejadian bencana luarbiasa yang melanda negara negara tertentu, malah banjir besar turut melanda palastine baru baru ini. Kejadian ini menepati ramalan Rasullulah berhubung dengan keupayaan dajjal di akhir zaman untuk mengubah cuaca ; antara lain menurunkan hujan. Malah Allah juga telah berfirman bahawa " telah timbul berbagai kerosakan dan bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia (timbul yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan perbuatan buruk yang telah mereka lakukan supaya mereka kembali insaf dan bertaubat. Ar Ruum ayat 41.

      Delete
  6. Hahaha......
    Bloger berpindah randah tiada mood berbicara penuh dgn muslihat dengki menghina tak pula cermin diri selfif sana sini.

    ReplyDelete
  7. Dua2 ekor pun mcm sial je ....cari makan dn kesempatan kemewahan dgn keringat pengundi ....elok dinyahkan cepat dua ekor jembalang penipu ni ....

    ReplyDelete
  8. Ni dipanggil pemimpin2 kepala taik ....

    ReplyDelete