Tuesday 30 June 2015

ARTIS YANG DULU CAKAP BERDEGAR RELA DI PANAH PETIR PUN MELUAT HABIS DENGAN KEANGKUHAN DAN KEBIADAPAN ADIK AZMIN ALI YANG MASIH TIDAK BERHENTI MEMAKI DAN MENGHINA ORANG AWAM.



Sikap angkuh dan biadap melampau adik Azmin Ali, Azwan Ali yang memaki hamum seorang pengikut Twitter dan menghina pemilik Me’nate Steak House mendapat perhatian rakan artis lain.

Selebriti Azhar Sulaiman yang terkenal dengan cakap sanggup dipanah petir kerana yakin Anwar Ibrahim kaki liwat , tampil menasihatkan supaya adik kepada Dato' Menteri Besar Selangor itu mengawal kemarahan supaya tidak dibenci masyarakat sekeliling.

Menerusi Facebook, Azhar menasihatkan Azwan Ali supaya tidak melayan orang awam dengan terlalu kasar.

Dia menasihatkan Azwan Ali supaya tidak terlalu biadap dengan orang awam kerana akan membawa kerugian apabila dibenci oleh masyarakat umum.

Katanya, sebagai orang lama dalam industri, Azwan Ali sepatutnya lebih tenang berdepan dengan situasi seperti itu.

“Fuhhhh….Mengapalah boleh jadi sampai macam ni…Bro Azwan….as a brother to you, i rasa kita takleh lah brutal sangat macam ni dengan public.

“Kitakan orang lama dalam industry.I am still ur friend and hope you will be cool after this.Unnecessary bro….rugi kita dibenci orang ramai. I love you bro!,” tulisnya.

Pada satu lagi status, Azhar memuat naik gambar pemainan Angry Bird yang tertulis “Anger Management’ dengan kapsyen “Mungkin ini boleh membantu” yang dipercayai ditujukan kepada Azwan Ali.

18 comments:

  1. Jiwa nya tidak sempurna dah tu, tengok lah cara berpakaian, macam perempuan ada, macam lelaki ada.. Tu jiwa yg tenang ke tu.. Jenis manusia tak lihat rupa nya di cermin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi everybody

      Betulka Palanival akan sertai G18 Dan Pasma ???

      Delete
  2. Ni apa hal pulak? Tak dapat tanduk telinga pun jadi. Bila nak berhenti memburukan Azmin dan keluarganya? Kalau hati dah hitam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju..gila talakOMK belum susut lagi...si azwan tu plak..akhlak dh xleh pkai..xde msalah kalau di maki org pon...

      Delete
    2. Hahaha.....
      Kenapa kaitkan azwan dgn azmin walaupun adik beradik tetapi lain perwatakkan. Omak kau berkali2 kaitkan pro azmin malah sejak masalah air selangor tak henti2 lasak azmin, nampak sgt omk benci sgt azmin sejak beliau jadi mb!!! Namun langit tinggi belum tentu siapa akan terima padahnya.

      Delete
    3. Klau nak tau OmakKau dgn Azwan kelaku dan serupa walau bukan sedarah. Azmin dgn Azwan sgt berlainan walaupun sedarah.

      Delete
    4. Azmin tak ada apa hasil jadi mb selangor..
      Azwam pulak mulut mcm bontot ayam busuk...
      dua2 beradik mcm hampeh...

      Delete
  3. Segala pujian saudara kami bloger teragung. Pujian utk imam mat sabu. Kami jemaah sentiasa dibelakangmu demi peluasan wilayah kami..
    Pujian utk ahlul bait..ya husin. Salamun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni dah kena sampok Jin Syiah mana pulak dah ni....ingat ke Jin dan Iblis dirantai di bulan puasa ni.......

      Delete
  4. Semoga Allah memberi lebih hidayah dan petunjuk buat bloger OK.

    Aminnn....

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Kenapa mesti dikaitkan dengan Azmin Ali padahal Azwan Ali sudah punya nama besar. Adakah tulisan ini mempunyai agenda terancang yang cuba mengaitkan tindaklaku deviant dengan Dato' Menteri Besar Selangor. Penulis ini mendapat pendidikan buruk dari mak bapanya yang yang suka mencela dan memburukkan orang lain. Tak takut balasan Allahkan wahai kamu.

    ReplyDelete
  6. Satu lagi pembelian terlebih 27 juta di aussie tak nak ulas ker omak kau.Yg statement dap kate iq menteri rendah pon tak berminat ulas?

    ReplyDelete
  7. Segala pujian saudara kami bloger Greenboc teragung. Pujian utk imam mat sabu. Kami jemaah sentiasa dibelakangmu demi peluasan wilayah kami..
    Pujian utk ahlul bait..ya husin. Salamun

    ReplyDelete
  8. APA DIA KISAH. KALAU DENGAN IBU DAN FAMILI DIA SENDIRI PUN DIA SUMPAH SERANAH (SIARAN MELODI 28 JUL 15), APATAH LAGI ORANG LAIN YANG BUKAN FAMILI DIA. YANG PELIK RAMAI PULAK PENGIKUT DIA SAMADA MELALUI TWITTER ATAU FACEBOOK. SYARIKAT MEDIA PRIMA MELALUI TV 3 DAN HOT FM TUMPANG GLAMOR JEMPUT PEMBIADAP INI SEBAGAI PENGACARA. SEBENARNYA AZWAN INI MEMANG BERPENYAKIT HATI YANG KRONIK. TAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT,

    ReplyDelete
  9. Jangan kaitkan Azwan degan Azmin.........dan Azwan sepatutnya segan pada masyarakat .......abang kamu seorang MB tapi adik buat perangai bukan macam maknusia

    ReplyDelete
  10. Cermin diri sendiri dulu OMK. Sempurnakah diri kamu bila nak memburukan keluarga Azmin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artikel OMK semakin lama semakin merapu..langsung takde value dan lebih serupa dengan sampah..hakkk puiii!!!...

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...