Wednesday 17 June 2015

BUNG MOKHTAR MENGAMUK MACAM KENA RASUK HANTU KERANA TUDUH ZURAIDA KUMPUL MAKCIK-MAKCIK DEMO DEPAN RUMAHNYA



Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Raden mengamuk di dalam Dewan Rakyat sehingga mengeluarkan perkataan ‘bastard’.

Beliau meluahkan kemarahan terhadap sekumpulan wanita yang menceroboh rumahnya dengan membawa sepanduk dan melempar pelbagai tuduhan dan hinaan.

Bung Mokhtar mendakwa kira-kira 30 wanita dihantar oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin, kira-kira jam 1 petang pada Rabu.

“Saya ingin memaklumkan sekumpulan wanita telah dihantar oleh Ahli Parlimen Ampang menceroboh rumah saya.

“Membawa sepanduk dengan pelbagai tuduhan dan hinaan dengan jeritan reformasi dan sebagainya.

“Laporan polis telah dibuat tetapi Dewan ini, apa-apa kita selesai di sini, jangan biadap.

“Nasib saya tidak ada, kalau saya ada mungkin ada yang mati di situ. Jangan cabar saya,” katanya.

Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan, Hee Loy Sian bangun mencelah dan berkata, Apa masalah?

Bung Mokhtar menjawab; “Masalah dia penceroboh, and you shut up! Bastard. Kalau laki-laki, jantan, keluar kau. Ini melibatkan maruah dan nyawa keluarga saya. Ancaman ini tidak baik. Ini perbuatan biadap oleh Ahli Parlimen Ampang,” katanya.

Ahli Parlimen Batu, Tian Chua pula mencelah dan menegur kerana perkataan yang digunakan Bung Mokhtar tidak sesuai.

Bung Mokhtar menjawab, beliau marah kerana rumah tangganya dikacau.

“Saya marah, terus terang, sebab rumah tangga saya dikacau. Cuba Batu (Ahli Parlimen) kalau nak ceroboh, kacau saya, You shut up!” katanya.

Dalam sidang media selepas itu, Bung Mokhtar menjelaskan, tindakan tidak bertamadun kumpulan wanita itu telah menimbulkan ketakutan terhadap keluarganya.

Katanya, Zuraida tidak sepatutnya menjadikan teguran di dalam dewan sebagai isu peribadi, bahkan pihak Dewan telah menolak usul supaya beliau dikenakan tindakan tatatertib.

Katanya, dia sanggup maafkan perbuatan kumpulan wanita itu itu tetapi tidak akan melupakannya.

“Saya hanya menegur, jika dia (Zuraida) agresif di rumah, suami YB menderita. Kalau tidak betul, means nothing.

“Isteri PM boleh pula dia marah, kita kutuk, dia marah,” katanya.


44 comments:

  1. Memang pembangkang kurang ajar. Tak ada telur. Ganggu rumah orang. Kalau aku pun marah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau umno pergi tunjuk pantat depan rumah orang ta apa....bangsat lah kamu....sikit2 salah pembangkang....dah nak muflis negara pun salahkan pembangkang.....bodoh....Bung hina wanita sentuh peribadi Zuraidah siapa suruh.....ini bukan Sabah.....orang Semenanjung ada adab.....

      Delete
    2. Seram aku tengok YB Zuraidah ni sebijik macam Mak Lampir,kalau aku jangan harap nak dengar setiap kali dia berceramah pada waktu malam. Betul2 macam hantu.

      Delete
    3. Macam hantu Mak Lampir pun ada,macam Pontianak pun ada. Boleh jadi pelakon hantu setelah bersara YB Zuraidah masam ni.

      Delete
    4. Hahahahaha si mulut laser mengutuk perempuan macam mak lampir ! Nah...sekarang si mulut laser berteriak histeria seperti Pak Lampir ...hahahahaha....Itulah pengajaran untuk mulut tiada insuran ! Hahaha rasakanlah !

      Penyokong si mulut laser pun biadap seperti penyamun Mongol ! Tidak ada temadun langsung ! Tulis komen pun ikut standard jahiliah !

      Delete
    5. rasanya mak anon 2230 dan 2206 mesti macam langsuir.jangan marah ..... sekarang apa rasa nya orang cakap pasal lu.

      Delete
    6. Kinabatangan darul Kongkek

      Delete
  2. kau marah sebab kau pondah.kah.kah.kah.kaumemang ada telur tapipangkal telur tu lembik kah.kah.kah.

    ReplyDelete
  3. Nasib bukan tarian pungkoq dan berbahagi lot berniaga depan rumah.

    ReplyDelete
  4. kat mne anon 18:18 cap yg demonstran wanita tu pembangkang....kalau jenis mulut celupar, kurang ajar mangkok kebinatangan tu...memang patut pun..baru demo dpan rumah ..belum kne seret dari bangku dewan rakyat pastu kurung dlm bilik..berani kutuk org ..berani terima lah risiko...telor letak mne...

    ReplyDelete
  5. Walaupun saya tk suka dgn bung tp tdk juga bersetuju dgn cara peserta demo dihadapan rumah bung kerana ia mengganggu keluarganya yg tiada kena mengena dgn perkara tesebut. Sebelum ini saya juga tdk setuju dgn peserta demo yg turunkan salib di pj dulu. Ahli politik mesti pandai menentukan kewajaran sesuatu perkara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monyet kinabatangan ini memang mulut celupar, selalu menghina wanita, patutlah keluarganya terasa terhina juga, isteri monyet ini, ibunya, makciknya, adik prempuannya, kakaknya dan anak perempuannya semua pon terasa terhina dengan monyet celupar ini. PADAN MUKA !!

      Delete
    2. Mak Lampir (Zuraidah) bau masam adalah satu kebangaan penyokong PKR. Nama partipun Parti Kencing Rakyat sebabtu jadi kacau-bilau dibuatnya.

      Delete
  6. Kinabatangan langsung tidak pamir sikap seorang Ahli Parlimen. Perangai belkiau dalam dewan menengking dan biadab boleh pula diterima baik oleh speaker orang kampung dia. Cuba kalau YB dari pakatan sudah sah kena diarah keluar dari Dewan. Terang dan nyata Kinabatangan mengamok tak tentu fasal. Dia menunjukkan sikap gangster.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia belajar kurang ajar dari anuar beraheem

      Delete
    2. Ni yb tua yang cerai bini tua sebab nak datinkan bini pucuk muda gebu dan bergetah yang sanggup membelai buah kerandut melayutnya sebab fulus je kot.kalau bkn sebab berduit mak lampir pun muntah hijau kot tengok telornya..hihi.

      Delete
    3. Monyet hodoh kinabatangan ini memang selalu nak jadi jaguh jantan di Parlimen, suka sangat hina wanita. Memang bodoh pengundi2 kinabatangan yang mengundi monyet celupar ini.

      Delete
    4. Mcm ni lah jadinya bila Barisan Nasional memerintah terlalu lama hingga mmbuatkan orang yang bertitle Yang Berhormat ni bermentaliti teruk dan hilang gaya seorang pemimpin. Biar polis siasat dan jangan jadi macam gampang dalam dewan parlimen..

      Delete
  7. Datuk Bung Mokhtar Raden fikir jadi member of parliament boleh hina orang tanpa kira siapa...tak peduli perasaan orang yang dihina.

    Hina wanita pembangkang rasa macam hero dalam dewan rakyat kerana semua MP BN suka dan sokong. Speker dewan pun turut seronok dan sokong. Tidak dikenakan tindakan tatatertib,.

    Bila orang yang dihina bertindak balas, pandai pulak tunjuk rasa marah.

    “Nasib saya tidak ada, kalau saya ada mungkin ada yang mati di situ. Jangan cabar saya,”

    Kalau KAMU memang jantan..... sila lakukan

    Helo Bung Mokhtar, kamu fikir ada lesen pistol dalam poket kamu maka kamu boleh bikin apa saja kehendak kamu terhadap orang lain.....kamu memang manusia celaka.

    Orang lain pun boleh bikin sama seperti kamu jika kamu pakai undang-undang sendiri. Orang seberang sudah buat tawaran..... bagi RM5000 bisa kerat 18,

    Datuk Bung Mokhtar Raden memang MANUSIA SIAL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia belajar kurang ajar dari anuar beraheem

      Delete
    2. Monyet kinabatangan ini memang mulut celupar, selalu menghina wanita, patutlah keluarganya terasa terhina juga, isteri monyet ini, ibunya, makciknya, adik prempuannya, kakaknya dan anak perempuannya semua pon terasa terhina dengan monyet celupar ini. PADAN MUKA !!

      Delete
    3. Jangan risau jika kami tak tak air kami pergi rumah azmin dan minta air bini azmin itu ia, ia itu nak kami ia buat penat kami bayar bil air itu, ingat azmin jika satu hari tak air siapa kau , kami ceroboh di rumah mb itu dan kami mandi kolam renang mb itu

      Delete
    4. Zuraidah oh Zuraidah kenapalah muka kamu macam Mak Lampir,hodoh dan garang sangat. Agaknya pelakon Mak Lampir tu saudara kamu ya,maklumlah kamupun asal keturunan dari Indon.

      Delete
    5. muka hodoh macam mak lampir ok bro.... kerana itu kuniaan allah.... walau muka comel tapi kalau perangai macam mak lampir tu....sorry bro...kau nak?....jangan memaku dulang bro...

      Delete
  8. Zuraida Kamaruddin

    Beliau memulakan persekolahan rendah di Jalan Eunos Primary School dan seterusnya ke peringkat menengah di Tanjung Katong Girls School, Singapura. Keputusan cemerlang G.C.E ‘O’ Levels dan rekod kecemerlangan aktiviti luar darjah melayakkan beliau melanjutkan pelajaran di Raffles Institution.[1]

    Beliau menyambung pengajiannya dengan mendapat Ijazah Sains Sosial dari Universiti Singapura dan Ijazah Sarjana Muda dalam Sales and Marketing (UK MITD). Beliau juga telah menyelesaikan pengajian dalam Management Excellence Program (AIM Filipina) dan Marketing Research Advance Program (Taiwan).

    YB umno ado?

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monyet hodoh kinabatangan ini memang selalu nak jadi jaguh jantan di Parlimen, suka sangat hina wanita. Memang bodoh pengundi2 kinabatangan yang mengundi monyet celupar ini.

      Delete
    2. Pandai apa kalau kerja merusuh itu macai pkr, kau tahu tak kalau ambil Ijazah Sains Sosial dan Ijazah Sarjana Muda dalam Sales and Marketing orang lulus spm cukup makan je ambil jurusan itu. Hanya lulus 2g diploma pun boleh masuk jurusan itu, sebab parti pap dari siagapore tak terima dia. Rafizi pun lulus cukup makan universiti je bikin malu je, anwar pakai kebal untuk masuk um sebab,
      apa Yg kau menipu kau itu kehadapan degree yg tak boleh pakai itu.

      Delete
  9. Yb.umno.semua sijil beli blakang chow kit sebab tu bodo bodo belaka macam lembu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yb PR memang hebat, peliwat dan kaki kelentong pun dijadikan ketua dan idola.

      Delete
    2. ape kurangnya yb bn tu... 2x5 aje...

      Delete
  10. Itu la lain kali mulut jangan celupar.

    Dalam dewan ke atau luar dewan ke sama je.

    Akhlak kena jaga walau di mana kita berada.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  11. Hairan betul dengan citarasa penyokong PR,muka hodoh macam Mak Lampir pun dipilih jadi YB. Itu belum lagi dirumah sebagai queen control.

    ReplyDelete
  12. Lihat muka Zuraidah Mak Lampir buat aku nak termuntah,inikan pula nak stim,jauh panggang dari api.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helo bro, kau pun macam bung haramjadah pantang tengok betina, asyi nak memantat saja. Kau ingat Zuraidah tu pelacur ke. ikut selera kau nak stim atau tidak.

      Seburuk muka dia yang dipanggil sebagai mak lampir, dia ada laki. ada anak ada cucu. Berjawatan wakil rakyat. Kau ada apa ?

      Delete
    2. aku pelik betul lah Cuma ahli pkr melancap guna gambar Zuraidah di laptop
      Ha.ha.ha.

      Delete
  13. Tgok muka jantan tu macam sial jer

    ReplyDelete
  14. Hahahaha...kah..kah....kah....JANTAN HISTERIA !

    ReplyDelete
  15. Bung mmg selalu komen pasal seks je.gila seks kot.

    ReplyDelete
  16. INI KES TAK DAPAT NAN NAN ENTOT SEBELOM RAMADHAN

    BIASA LAH !!!!!

    ReplyDelete
  17. Paras rupa adalah anugerah Tuhan. Kalau dia rasa muka bini dia cantik tapi kalau akhlak macam setan tak guna gak. Org kutuk dia balik marah pulak. Ini lah masalah Parlimen M'sia. Patut guna masa sidang dalam dewan yg tak berapa mulia tu untuk selesai masalah rakyat bukan jadi pentas politik atau buat lawak bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah. Klu kutuk rosmah x pe lah

      Delete
  18. Kinabatangan kinabatangan.....ahli parlimen ke mcm ni.....mcm org tak cukup akal.....bodoh lah pengundi yg mengundi ahli parlimen ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang2 kt kinabatangan pon bodo2 belaka..monyet oh monyet..

      Delete
  19. Beraninya bung dan geng mengutuk muka wanita itu, mereka tak percaya kpd ALLAH pencipta segala isi dunia ini. Nampaknya mereka menyalahkan ciptaan NYA. Rupa bukan pilihan kita, tapi mulut kita boleh jaga. Bung memang mulut @#;:"++=:###

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...