Saturday 27 June 2015

EDISI BIAR GAMBAR BERBICARA .... SUDAH BOLEH AGAK MASA DEPAN PALANIVEL DALAM KERAJAAN BN PIMPINAN NAJIB RAZAK.

Biar dua keping gambar berbicara untuk memberikan gambaran jelas dan mudah .. suasana majlis Iftar dan berbuka puasa berasama Najib Razak di Sri Perdana Putrajaya kelmarin.

Ikut tradisi dan protokolnya yang lazim diguna pakai .. Presiden MIC yang duduk sebelah Perdana Menteri tetapi sebaliknya mantan Presiden MIC pula diberikan penghormatan dan Presiden MIC G.Palanivel duduk bersama kalangan jemputan biasa.

Kalau Palanivel tidak boleh nak tangkap dan baca .. amat malang sekali  .. inilah akibatnya bila mulut celupar menuduh Najib Razak sebagai punca berlakunya kemelut MIC sedangkan ianya jelas dari kedegilan dan ketakutan dirinya untuk mengadakan pemilihan semula MIC seperti diarahkan RoS.

Jenis pemimpin tidak sedar diuntung .... PRU 2008 kalah dengan calon PKR di Hulu Selangor .. tahun 2010 Najib lantik di menjadi Senator dan Timbalan Menteri walaupun jelas rakyat menolak dirinya dikawasan parlimen yang diwakilinya untuk beberapa penggal ... PRU tahun 2013 menang di parlimen Cameron Highlands dengan majoriti celah gigi .. dilantik menjadi Menteri Penuh oleh Najib ... bila berlaku krisis dalam MIC yang berpunca dari dirinya yang kecut menikus mau berdepan dengan ahli dan perwakilan MIC seperti diarahkan RoS terus salahkan Najib sedangkan RoS dibawah kementerian dalam negeri (KDN) Zahid Hamidi menterinya.

Jika benar desas desus bakal berlaku rombakan kabinet maka nama paling top akan tercicir ialah G.Palanivel.

7 comments:

  1. Hahaha........terkubur masa depan malaysia dgn adanya pemimpin bodoh samun tamak kuasa rakyat tidak akan hidup selesa hanya sengsara.

    ReplyDelete
  2. saya mak nasihat omak kau supaya tumpukan isu brrkaian azmin ali dan kgalid brahim saja....takyah campor urusan koliangkoliang tu. Kaum yindia cuma 15% saja dari jumlah penduduk tapi cuba mak kira berapa banyak parti politik yg diasaskan oleh orang koliang.... semua nak jadi menteri bukan nak berkhidmat untuk kaum mereka....tu belum dikira lagi berapa banyak kuil haram di negara ini....lebih 200,000 tahu tak?

    ReplyDelete
  3. mykmu : kata undang2 tanpa sempadan...
    Justo boleh kena tangkap dkt thailand bakal didakwa. Jenayah kolar putih. Bersunguh2 betul Thailand tolong 1mdb@najib. Kredibialiti Justo diragui. Sebab he go for money.

    Tapi kes Sirul @ Bunuh Altantuya tu boleh pulak dok kt Australia. Kenapa kerajaan Malaysia tak tekan Australia suruh htr balik.
    Pelik & Ajaib. Cuba pekerja haram petik anggur dari Malaysia kena tangkap.. Mau kena tendang balik ke Malaysia.

    Fikir2lah *logic akal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...sikit nak kongsi dengan hang. Siam tak membantah hukuman bunuh tapi bukan Aussie. Lagipun ni kes jenayah kolar putih bukan kes bunuh. Kalau ikut kanun pun berbeza. La ni hang toksah dok tanya undang sempadan. Hang tanya macam mana depa seludup pi Aussie dan kenapa Aussie? Sat lagi ada yang kata...inilah DIPLOMASI. Kah kah kah. Paling senang menipu adalah menipu kenalan rapat. Melayu tipu melayu lagi senang dari melayu nak tipu india atau cina. Kenapa...kerana percaya, kenalan, sebangsa, rapat akrab dan yg sinonim dengannya. Jadi bro, relax. Biarkan biarkan...Biarkan berlaku. Tepuklah..tepuklah tepuklah tanganmu. Bukannya suruh pi percaya dengan bukan melayu..cuma berhati hati bila berurusan dengan makhluk. Tak kira sapa...tipu tu sifat manusia. Menipu pula amalannya. Jadi relax bro...depa selalu menipu cuma aku pelik, tak serik ke selalu kena tipu. Kah kah kah

      Delete
  4. Apa citer tdki bila nk jd mb
    Da mimpi belum

    ReplyDelete
  5. Apa citer tdki bila nk jd mb
    Da mimpi belum

    ReplyDelete
  6. Bukan saja masa depan Palanivel suram.

    Masa depan Ug PAS UMNO BN juga semakin suram.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...