Tuesday 23 June 2015

KES BALING BATU DI BUKIT GELUGOR-HADAPAN ESTET JUASSEH KUALA PILAH ... LIMA SASPEK TELAH BERJAYA DI CEKUP.



Sebelum ini pihak Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Pilah telah menerima beberapa laporan polis dan aduan awam berkaitan insiden kenderaan mereka terkena balingan batu pada cermin kereta sewaktu melalui kawasan Bukit Gelugor, berhadapan Estet Juasseh Kuala Pilah pada malam hari.

Ekoran dari itu, PDRM Kuala Pilah telah menjalankan risikan dan operasi. Bertindak atas maklumat, lima orang saspek telah berjaya ditangkap berumur dalam lingkungan 16 hingga 18 tahun. Siasatan lanjut sedang dijalankan.


Dengan penangkapan saspek-saspek berkenaan, pihak polis harap dapat menghilangkan kebimbangan orang awam menggunakan laluan tersebut.

Oleh yang demikian, isu tersebut diharap tidak lagi menjadi 'viral' di laman Facebook.

9 comments:

  1. terimakasih banyak ya? sudah berbagi cerita & berita yang sangat menarik. akhir-akhir ini sudah jarang mendapati blog berisi artikel manfaat seperti ini, keren!!

    ReplyDelete
  2. Cina dap baling batu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah! Kah! Kah! mesti muka mereka macam ahmad maslan dan hasan malek. projek pengklonan baka yang tidak menjadi! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    2. Muka macam bapak babi...lim kit siang

      Delete
  3. Baling batu sembunyi tangan. Macam cerita ulamak suci pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. butuh pak hang...
      balik isap tetek mak hang lagi syok...
      mengata orang memang kerja orang sewel macam hang....
      naik motor road tax.mati, lesen memandu dah tamat tempoh sengkek takada duit..pun ada hati nak hina orang..

      Delete
  4. Projek persenyawaan baka ahmad maslan dan hasan malek yang tidak menjadi. Akibatnya terhasillah orang gila yang suka baling batu di mana saja. Kah! Kah! Kah! Kah! Lepas tu tunjuk hero dalam umno pula! Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  5. Ulamak pas kongkek free bikin video. Takde maruah langsung seluruh ulamak tu tmasuk mustafa ali dgn azhar idrus. Ulamak.punya selera memang bawah umur je la. Student atau bontot tonggek.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...